15 Google Page 1, Page 2, CTR و آمار جستجو

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

من 15 آمار کلیدی جستجوی گوگل را جمع آوری کرده ام. در اینجا یک خلاصه سریع وجود دارد. برای جزئیات اسکرول کنید

خلاصه آمارهای کلیدی جستجوی گوگل روزانه بیش از 8.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود. روزانه بین 2.88 تا 3.09 میلیارد بازدید از Google.com وجود دارد. چهار جستجوی جهانی برتر در گوگل عبارتند از: یوتیوب، فیس بوک، واتساپ وب و گوگل. 92.58 درصد از کل جستجوها در موتور جستجوی گوگل انجام می شود. به طور متوسط، مردم 10 دقیقه در روز را در گوگل سپری می کنند و به بیش از 8 صفحه نگاه می کنند. 27 درصد از مردم از جستجوی صوتی در دستگاه تلفن همراه برای جستجو در گوگل استفاده می کنند. بیش از 60 درصد از جستجوهای گوگل در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و تقریباً 38 درصد از جستجوها در رایانه های رومیزی انجام می شود. موقعیت شماره 1 در گوگل 28.75 درصد از کل کلیک ها را دریافت می کند. 3 نتیجه جستجوی برتر در گوگل 52.75٪ از کل کلیک ها را دریافت می کنند. 9.47 درصد از افراد روی نتایج صفحه دوم گوگل کلیک می کنند. موقعیت 1 در گوگل: نرخ کلیک 28.75%. موقعیت 2 در گوگل: نرخ کلیک 14.75 درصد. موقعیت 3 در گوگل: CTR 8.83%. 48 درصد از مردم شروع به جستجوی محصولاتی برای خرید در موتورهای جستجو می کنند. 1.59٪ از افراد روی نتایج جستجوی پولی کلیک می کنند، 33.59٪ روی نتایج جستجوی ارگانیک کلیک می کنند و 64.82٪ روی نتیجه جستجو کلیک نمی کنند. 61 تا 182 روز طول می کشد تا یک صفحه در 10 نتیجه برتر جستجوی گوگل قرار گیرد.

بیایید به جزئیات هر آمار بپردازیم.

1. هر روز چند جستجو در گوگل انجام می شود؟

روزانه بیش از 8.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود.

داده های Internet Live Stats نشان می دهد که گوگل در هر ثانیه بیش از 99000 جستجو را پردازش می کند. که به بیش از 8.5 میلیارد جستجوی گوگل در روز ترجمه می شود.

2. روزانه چند نفر از Google.com بازدید می کنند؟

روزانه بین 2.88 تا 3.09 میلیارد بازدید از Google.com وجود دارد.

SimilarWeb 86.4 میلیارد بازدید از Google.com را در دسامبر 2022 تخمین می زند، در حالی که Semrush.com 92.9 میلیارد جستجو را برای دسامبر 2022 تخمین می زند.

تقریباً 27٪ از بازدیدهای Google.com از ایالات متحده است و تقریباً 4٪ کاربران در بریتانیا هستند.

با این حال، 192 کشور نسخه مخصوص به خود گوگل را دارند.

بنابراین google.co.uk 304.8 میلیون بازدید و google.co.in هر ماه 237.6 میلیون بازدید دریافت می کند.

این یعنی چی؟

OpenAI و ChatGPT زنگ خطر را در گوگل به صدا درآوردند، اما در چارچوب آن، OpenAI.com 304 میلیون بازدید در دسامبر 2022 به دست آورد. این 0.34٪ از ترافیک Google است،

3. محبوب ترین جستجوها در گوگل کدامند؟

چهار جستجوی برتر جهانی* هر ماه در Google عبارتند از YouTube، Facebook، Whatsapp Web و Google.

4 جستجوی جهانی برتر هر ماه* در گوگل.

یوتیوب – 1.1 میلیارد فیس بوک -1 میلیارد وب واتس اپ – 478 میلیون گوگل – 474 میلیون

3 جستجوی برتر گوگل در ایالات متحده فیسبوک، یوتیوب و آمازون هستند.

فیس بوک – 144 میلیون یوتیوب – 144 میلیون آمازون – 120 میلیون

3 جستجوی برتر گوگل در بریتانیا عبارتند از: بی بی سی نیوز، یوتیوب و فیسبوک.

بی بی سی نیوز – 52 میلیون یوتیوب – 42 میلیون فیس بوک – 38 میلیون

منبع: Ahrefs Keywords Explorer، ژانویه 2023 *به استثنای جستجوهای NSFW.

4. گوگل چه سهمی از بازار دارد؟ چند درصد از جستجوها در گوگل انجام می شود؟

92.58 درصد از کل جستجوها در موتور جستجوی گوگل انجام می شود.

طبق آمار Statcounter، در دسامبر 2022، 92.58 درصد از جستجوها در موتور جستجوی گوگل انجام شده است.

موتور جستجو سهم بازارGoogle92.58%Bing3.03%Yahoo1.24%Yandex1%Baidu0.73%Other1.42%

در سطح جهانی، گوگل 92.58 درصد از بازار موتورهای جستجو، 87.72 درصد در ایالات متحده و 92.97 درصد در بریتانیا را در اختیار دارد.

این یعنی چی؟

گوگل با سهم 92.58 درصدی از بازار موتورهای جستجو، همچنان مکانی برای دریافت پاسخ سوالات است.

5. مردم از چند صفحه با گوگل بازدید می کنند؟

به طور متوسط، مردم 10 دقیقه در روز را در گوگل سپری می کنند و به بیش از 8 صفحه نگاه می کنند.

بر اساس برآوردهای SimilarWeb، افراد به طور متوسط ​​8.29 صفحه را مشاهده می کنند و 10.35 دقیقه را صرف می کنند.

با این حال، رتبه بندی Semrush.com بسیار متفاوت است. Semrush تخمین می زند که بازدیدکنندگان Google.com به طور متوسط ​​3.51 صفحه را مشاهده کرده و 21.32 دقیقه را صرف می کنند.

6. چند نفر از صدا برای جستجو در گوگل استفاده می کنند؟

27 درصد از مردم از جستجوی صوتی در دستگاه تلفن همراه برای جستجو در گوگل استفاده می کنند.

بر اساس یک مطالعه گوگل در سال 2018، 27 درصد از مردم از جستجوی صوتی در دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند.

این تنها منبع داده های جستجوی صوتی در Google است که بسیار قدیمی است.

7. چند درصد از جستجوهای گوگل در موبایل و دسکتاپ است؟

بیش از 60 درصد از جستجوهای گوگل در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود و تقریباً 38 درصد از جستجوها در دستگاه های دسکتاپ انجام می شود.

با این حال، بیش از 75٪ از جستجوهای تلفن همراه در هند و قاره آفریقا در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، در حالی که این رقم در ایالات متحده و بریتانیا حدود 50٪ است.

جستجوهای موبایل از دسکتاپ جستجوهای تبلت جستجوهای جهانی60.29%37.71%2%US49.42%47.69%2.89%UK49.11%45.94%4.95% هند76.5%23.08 %0.42% آفریقا73.78%24.96% من چه می کند. ?

از آنجایی که افراد بیشتری از تلفن های خود برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند، شرکت ها باید مطمئن شوند که وب سایت های آنها بهتر و سریع تر روی تلفن ها کار می کند.

8. چند نفر روی اولین نتیجه در گوگل کلیک می کنند؟

موقعیت شماره 1 در گوگل 28.75 درصد از کل کلیک ها را دریافت می کند.

با این حال، تعداد افرادی که روی نتیجه صفحه اول در گوگل کلیک می‌کنند از 30.33 درصد در سال 2020 به 28.75 درصد در سال 2022 کاهش یافته است.

به طور کلی، تعداد افرادی که روی نتیجه صفحه اول در گوگل کلیک کردند، در دسکتاپ (30.11٪) کمی بیشتر از تلفن همراه (25.91٪) بود.

همه دستگاه‌ها MobileDesktop US28.75%25.91%30.11%UK30.59%28.2%31.9%

در بریتانیا در مقایسه با ایالات متحده، افراد کمی بیشتر روی نتیجه صفحه اول گوگل در همه دستگاه‌ها، موبایل و دسکتاپ کلیک می‌کنند.

این یعنی چی؟

به یاد داشته باشید که این آمارها میانگین هایی هستند که بر اساس چند صد هزار پرس و جو جستجو شده اند.

من به مشتریان شماره 1 در داده های کنسول جستجو با CTR بالای 80٪ و CTR کمتر از 10٪ بر اساس نوع پرس و جو و صنعت نگاه کردم.

9. 3 نتیجه جستجوی برتر گوگل (برای همه دستگاه های ایالات متحده) 52.33٪ از کل کلیک ها را دریافت می کنند

3 نتیجه جستجوی برتر در گوگل 52.75٪ از کل کلیک ها را دریافت می کنند.

پوز 1 = 28.75% پوز. 2 = 14.75% پوز. 3 = 8.83% پوز. 1 – 3 = 52.33% این به چه معناست؟

از آنجایی که اکثر کلیک‌ها به 3 موقعیت برتر می‌روند، برای بهبود ترافیک خود باید بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که می‌توانید با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا و کسب درآمد و نظارت و پیگیری پیشرفت رتبه‌بندی خود در طول زمان در 3 رتبه برتر قرار بگیرید. .

10. چند نفر به صفحه دوم نتایج گوگل کلیک می کنند؟

9.47 درصد از افراد روی نتایج صفحه دوم گوگل کلیک می کنند.

نتیجه صفحه 2 به عنوان قرار گرفتن در موقعیت های 11 تا 20 تعریف می شود.

توجه: درصد باقیمانده نشان دهنده جستجوهای با کلیک صفر و کلیک تا موقعیت های 21 و بالاتر است.

این یعنی چی؟

اگر در صفحه 2 گوگل باشید همه چیز از بین نمی رود.

اگر در صفحه 2 نتایج جستجوی گوگل هستید، از کنسول جستجوی گوگل برای شناسایی آن کلمات کلیدی استفاده می کنم و سپس تعیین می کنم که آیا محتوای صفحه وب با هدف جستجوی فعلی آن کلمات کلیدی مطابقت دارد یا خیر.

اگر هدف از زمان انتشار محتوا تغییر کرده است، محتوا را به‌روزرسانی کنید تا با هدف فعلی برای بهبود رتبه‌بندی مطابقت داشته باشد.

گزینه دیگر این است که با ایجاد لینک های داخلی یا تبلیغ صفحه برای کسب بک لینک، به گوگل علامت دهید که صفحه شما مهم است.

11. چند نفر هرگز روی یک نتیجه جستجوی گوگل کلیک نمی کنند؟

64.82 درصد از افراد پس از جستجو در گوگل روی یک نتیجه جستجو کلیک نمی کنند.

تعداد جستجوهای صفر کلیک بیشتر از مجموع کلیک های ارگانیک یا پولی است.

و بیش از سه چهارم (77.22٪) جستجوهای تلفن همراه منجر به جستجوی صفر کلیک می شود.

Similarweb 5.1 تریلیون جستجوی گوگل را از 100 میلیون دستگاه تلفن همراه و دسکتاپ تجزیه و تحلیل می کند.

Sparktoro SurveyOrganic CTRZero ClicksPaid CTRAll Devices33.59%64.82%1.59%Desktop50.75%46.48%2.78%Mobile21.99%77.22%0.79%

علاوه بر این، Semrush 20000 کاربر و بیش از 450000 جستجوی جستجو را تجزیه و تحلیل کرد و یافته های مشابهی را بدست آورد.

Semrush Survey Organic CTRZero Clicks CTR Desktop45.1%53.2%*1.8%Mobile43.1%56.9%*0.02%

*جستجوهای صفر کلیک از مطالعه Semrush شامل کلیک روی Google Image News، خرید یا چرخ فلک است و آنها برای کلمه کلیدی دیگری جستجو می کنند.

این یعنی چی؟

گوگل افراد بیشتری را در وب‌سایت خود نگه می‌دارد و کاربران می‌توانند پاسخ سؤالات خود را بدون نیاز به کلیک کردن بر روی یک پیوند آسان بیابند.

اما کانال های رسانه های اجتماعی نیز سعی می کنند کاربران را در پلتفرم خود نگه دارند و ارتباط برقرار نکنند.

آماندا از Sparktoro ایجاد محتوای صفر کلیک را برای حل جستجوهای صفر کلیک توصیه کرد.

محتوای صفر کلیک، اطلاعات ارزشمندی را بدون نیاز به کلیک خوانندگان بر روی لینک ارائه می‌کند و با ارائه قانع‌کننده‌ترین اطلاعات از قبل، تعامل را به دست می‌آورد.

12. نرخ کلیک SERP بر اساس موقعیت در گوگل چیست؟

نرخ کلیک ایالات متحده (CTR) به طور کلی کمتر از CTR بریتانیا برای همه موقعیت ها است. CTR بریتانیا 6.7 درصد بیشتر از ایالات متحده است.

نرخ کلیک ایالات متحده در همه دستگاه ها. موقعیت CTR#128.75%#214.75%#38.83%#45.65%#53.81%#62.69%#71.98%#81.5%#91.17%#100.96%

افزایش یک موقعیت در ایالات متحده به طور متوسط ​​46.65٪ کلیک بیشتر خواهد داشت. با این حال، حرکت از موقعیت 2 به موقعیت شماره 1 منجر به 95.89٪ کلیک بیشتر می شود.

نرخ کلیک بریتانیا در همه دستگاه ها. موقعیت CTR#130.59%#215.04%#39.84%#46.11%#54.25%#63.04%#72.23%#81.67%#91.29%#101.03%

افزایش یک موقعیت در بریتانیا به طور متوسط ​​44.76٪ کلیک بیشتر خواهد داشت. با این حال، حرکت از موقعیت 2 به موقعیت شماره 1 منجر به 103.55٪ کلیک بیشتر می شود.

13. چند درصد از مردم به دنبال محصول یا خدمات آنلاین هستند؟

48 درصد از مردم شروع به جستجوی محصولاتی برای خرید در موتورهای جستجو می کنند.

48% از مردم شروع به جستجوی محصولات برای خرید در موتورهای جستجو می کنند 33% از مردم شروع به جستجوی محصولات برای خرید در سایت های خرده فروش می کنند 25% مردم به دنبال محصولاتی برای خرید در بازارهای دیگر می گردند 14. چند نفر روی نتایج پولی و نتایج ارگانیک کلیک می کنند. از جستجو؟

1.59٪ از افراد روی نتایج جستجوی پولی کلیک می کنند، 33.59٪ روی نتایج جستجوی ارگانیک کلیک می کنند و 64.82٪ روی نتیجه جستجو کلیک نمی کنند.

این یعنی چی؟

ترکیبی از سئو و ترافیک پولی می‌تواند به طور موثر بازدیدکنندگان بیشتری را به یک وب‌سایت هدایت کند، اما تمرکز بر سئو می‌تواند بر ترافیک وب‌سایت تأثیر بگذارد تا صرفاً بر ترافیک پولی.

15. چه مدت طول می کشد تا در صفحه 1 در گوگل رتبه بندی شود؟

به طور متوسط، یک صفحه بین 61 تا 182 روز طول می کشد تا در 10 نتایج برتر جستجوی گوگل قرار گیرد.

اما داده‌های حاصل از این مطالعه Ahrefs تنها 5.7 درصد از صفحاتی را نشان می‌دهد که به اندازه کافی خوش شانس بودند که در طی یک سال به 10 صفحه برتر تبدیل شوند، در حالی که تقریباً 95 درصد از تمام صفحات مورد بررسی در آن دوره زمانی به 10 صفحه برتر راه پیدا نکردند.

این یعنی چی؟

رسیدن به رتبه بالا در نتایج جستجوی گوگل ممکن است زمان، تلاش و منابع قابل توجهی را صرف کند و حتی در این صورت نتیجه تضمینی نیست.

صاحبان وب‌سایت‌ها باید «صفحات شاد» را با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ایجاد محتوای با کیفیت بالا، کسب بک لینک و بهینه‌سازی وب‌سایت خود برای موتورهای جستجو شناسایی کنند تا شانس خود را برای رتبه‌بندی خوب در گوگل افزایش دهند و ترافیک بیشتری را به سایت هدایت کنند.

نتیجه

در اینجا شما آن را دارید، 15 آمار گوگل که فکر می کنم برای کمک به شکل دادن به محتوا یا استراتژی جستجوی شما مفید بوده است.

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *