5 استراتژی طراحی وب که نرخ تبدیل شما را بهبود می بخشد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ارسال شده در 29 آوریل 2021 توسط Feruz Kesete

 طراحی وب

شما تصمیم گرفته اید استراتژی شرکت خود را تغییر دهید و شروع به طراحی یک وب سایت جدید خیره کننده برای کسب و کار خود کنید تا بازدیدکنندگان و تبدیل ها را افزایش دهید. ممکن است قبلاً از وب‌سایت‌های رقبای خود برای ایده‌ها دیدن کرده باشید، نکات و دستورالعمل‌هایی را در مورد مؤثرترین طرح‌بندی در گوگل جستجو کرده باشید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید.

پنج نکته زیر به شما کمک می کند تا اهداف روشنی را برای اینکه چگونه می توانید وب سایت خود را به یک ابزار فروش بسیار موثر برای تجارت خود تبدیل کنید، تعیین کنید.

چندین تماس برای اقدام را حذف کنید

در حالی که می‌خواهید از رقبا متمایز شوید، داشتن چندین تماس برای اقدام برای هر پیشنهاد، محصول و خدماتی که دارید لزوماً نرخ تبدیل شما را بهبود نمی‌بخشد. برعکس، داشتن تماس‌های زیاد برای اقدام می‌تواند مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار دهد و تکمیل خرید را برای آنها سخت‌تر کند.

افزودن دکمه های CTA که هدف اصلی شما را به عنوان یک کسب و کار هدف قرار می دهد، بهترین راه برای کمک به کاربران برای دنبال کردن مسیر درست است. به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش فروش است، افزودن دکمه های خرید برجسته به صفحات محصول به راهنمایی کاربر برای خرید کمک می کند.

همچنین، حذف دکمه‌های کمتر مرتبط و سبک مشابه به بهبود تجربه بازدیدکنندگان برای کاربران کمک می‌کند.

ناوبری را آسان تر کنید

دادن راهنمایی‌های واضح به بازدیدکنندگان برای یافتن محصول یا خدمات مورد نظرشان، باعث افزایش علاقه آنها به مرور وب‌سایت شما می‌شود.

یکی از راه های رسیدن به این هدف، حفظ یک طرح وب سایت واضح و ارائه گزینه های منوی ساده است. اطلاعات مورد نیاز خود را با کمترین کلیک ممکن در اختیار آنها قرار دهید و از تبدیل وب سایت خود به پیچ و خم هایی که پیمایش آنها برایشان دشوار خواهد بود اجتناب کنید.

پیمایش آسان بازدیدکنندگان شما را علاقه مند به مرور وب سایت شما نه تنها برای محصولی که در ابتدا از وب سایت شما بازدید کرده اند، بلکه برای سایر محصولات شما نیز حفظ می کند.

سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

یکی از مهم‌ترین عوامل در بهبود نرخ تبدیل و تجربه کاربری، اطمینان از بارگیری سریع وب‌سایت شما در موبایل و دسکتاپ است.

زمان بارگذاری کند می تواند کاربران و مشتریان فعلی را که در نهایت وب سایت شما را رها کرده یا محصول دیگری را خریداری نمی کنند، ناامید کند. این نه تنها بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد، بلکه یک وب سایت کم بار نیز تأثیر منفی بر رتبه بندی موتورهای جستجوی شما خواهد داشت و می تواند منجر به کاهش ترافیک وب سایت شود.

راه ها و کارهایی وجود دارد که می توانید برای بهبود زمان بارگذاری وب سایت خود انجام دهید. حذف افزونه های استفاده نشده و افزونه های غیر ضروری از CMS یا فشرده سازی اندازه تصاویر شما می تواند سرعت را برای کاربران دسکتاپ و موبایل به میزان زیادی بهبود بخشد. اجتناب از استفاده از فایل‌های جاوا اسکریپت بزرگ باعث می‌شود محتوای وب‌سایت شما سریع‌تر برای بازدیدکنندگان بارگذاری شود.

همچنین، استفاده از یک ابزار تست سرعت موثر مانند GTmetrix به شما ایده ای از سرعت بارگذاری وب سایت شما می دهد. جدا از نتیجه ای که ارائه می دهد، همچنین راه هایی را برای کمک به بهبود سرعت وب سایت خود پیشنهاد می کند و گزارش های تشخیصی را ارائه می دهد که می توانید با توسعه دهندگان وب خود برای بهبود سرعت سایت خود ارائه دهید.

تست تقسیم

تست تقسیم یک راه عالی برای بهبود نرخ تبدیل است و با آزمایش دو آیتم مختلف در برابر یکدیگر کار می کند تا ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارد. یک مثال ساده می تواند تغییر رنگ دکمه خرید از قرمز به سبز باشد.

یکی از محبوب‌ترین روش‌های تست تقسیم‌بندی، تست A/B است که نشان می‌دهد چگونه دو تغییر مختلف در یک صفحه وب کار می‌کنند. انجام تست بین نسخه قدیمی و جدید به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام نسخه تأثیر مثبت بیشتری بر وب سایت شما دارد.

تست تقسیم می تواند به شما کمک کند تا عناصر مختلف وب سایت خود را به صورت تدریجی آزمایش کنید و عملکرد آن را بهبود بخشید. می‌توانید جنبه‌های مختلف را آزمایش و بهبود دهید، از جذابیت عنوان و محتوای خود گرفته تا بهینه‌سازی عملکرد سرعت و آزمایش تعداد تصاویر، تبلیغات، دکمه‌های CTA و غیره.

می‌توانید از توسعه‌دهنده وب خود مشاوره بگیرید تا به شما کمک کند تا در مورد روش‌های مختلفی که تست تقسیم می‌تواند عملکرد وب‌سایت شما را بهبود بخشد، بیشتر بدانید.

وب سایت خود را بهینه کنید

سئو یک راه عالی برای افزایش دید وب سایت شما در موتورهای جستجو و بهبود نرخ تبدیل شما است. یک وب سایت بهینه شده با عنوان قوی ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند و داشتن محتوای جذاب به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری کمک می کند.

وب‌سایت‌هایی با محتوای بهینه‌شده شامل کلمات کلیدی طولانی‌تری هستند که از عبارات کلیدی عمومی‌تر خاص‌تر هستند و به آنها کمک می‌کنند در موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشند. از آنجایی که آنها رقابتی کمتری دارند، بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما جذب می کنند زیرا یافتن آنچه را که به دنبال آن هستند برای کاربران آسان تر می کند.

یک استراتژی موثر سئو به شما کمک می کند از رقبا جلوتر بمانید و اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما به اندازه کافی مفید و آموزنده است تا بازدید کننده را در مسیر خریدار راهنمایی کند و در نهایت نرخ تبدیل شما را بهبود بخشد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *