
آیا می دانستید که 46 درصد از کل جستجوهای گوگل شامل هدف محلی است؟
بازار بزرگی برای کسب و کارهای محلی مانند شما وجود دارد تا بتوانند روی نقشه قرار بگیرند و ترافیک و مشتریان را به دست آورند. پتانسیل بسیار زیاد است – به خصوص اگر در صنعت مهمان نوازی هستید.
در این مقاله، ما 5 نکته محلی SEO را برای هتلداران به اشتراک می گذاریم تا به آنها کمک کنیم تا دید جستجوی خود را افزایش دهند، ترافیک را بهبود بخشند و رزرو را افزایش دهند.
1. اطلاعات دقیق
بر اساس گزارشها، اگر نمایه کسبوکار Google آنها کامل و حاوی اطلاعات دقیق باشد، احتمال اعتماد مشتریان به یک کسبوکار ۲.۷ برابر بیشتر است.
آیا نمایه کسب و کار هتل شما در Google به روز و 100٪ دقیق است؟ اگر نه، اکنون زمان به روز رسانی آن است.
دقت و به موقع بودن اطلاعات کسب و کار برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. علاوه بر این، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که اطلاعات NAP شما نه تنها دقیق است، بلکه در سراسر اینترنت نیز سازگار است.
درباره سازگاری NAP و چرایی اهمیت آن بیشتر بدانید.
این امر به ویژه برای مشاغل مهماننوازی مهم است زیرا مردم به اطلاعاتی که از طریق نمایه کسبوکار Google خود ارائه میدهید متکی هستند. بیشتر این اطلاعات از طریق Google Knowledge Box به راحتی در دسترس کاربران موتورهای جستجو قرار می گیرد. تصور کنید که اگر قیمت، در دسترس بودن یا ساعت ورود در آنجا متفاوت یا نادرست باشد، سردرگمی را تصور کنید.
این امر منجر به تجربه کاربری بسیار ضعیف می شود، و این چیزی نیست که گوگل می خواهد.
بنابراین حداقل اطلاعات زیر و صحیح و به روز بودن آن را در نمایه GBP خود بررسی کنید:
نام هتل شما آدرس هتل شما شماره تماس هتل شما (این معمولاً میز پذیرش است) آدرس وب سایت زمان ورود زمان خروج قیمت
تا زمانی که این موضوع را به درستی دریافت نکنید، رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو برای شما بسیار دشوار خواهد بود.
2. امکانات
اطلاعات بالا بسیار ابتدایی است و هر صاحب هتل باید آن را اضافه و به روز کند. با این حال، شما نباید در اینجا متوقف شوید.
به یاد داشته باشید، ایده ارائه بهترین تجربه کاربری و بیشترین اطلاعات به کاربران موتور جستجوی گوگل است. بهترین راه برای انجام این کار این است که تمام امکانات رفاهی و امکاناتی که هتل شما ارائه می دهد را فهرست کنید.
این به شما امکان می دهد اطلاعات مفیدتری را برای مشتریان بالقوه (و ربات های موتور جستجو) ایجاد و نمایش دهید. علاوه بر این، می تواند منجر به افزایش مشتریان شود.
برخی از امکانات و امکاناتی که می توانید برجسته کنید عبارتند از:
دربان لباسشویی خانهداری ویژگیهای سلامت ویژگیهای ایمنی محیط سیگار دوستدار حیوانات خانگی تناسب اندام Wi-Fi صبحانه پولی پارکینگ استخر روباز و موارد دیگر.
نکته حرفه ای: بررسی کنید که رقبای شما چه می کنند. نگاهی گذرا به نمایهها و وبسایتهای آنها میتواند به شما ایدههای زیادی در مورد اینکه چه اطلاعاتی و چگونه باید اضافه کنید به شما میدهد.
3. صفحات وب خاص مکان
اگر چندین هتل در مکانهای مختلف دارید، ایجاد صفحات وب مخصوص مکان میتواند بسیار مفید باشد.
صفحات خاص موقعیت مکانی به کسب و کارهای محلی اجازه می دهد تا عبارات جستجوی مختلف را هدف قرار دهند و هدف جستجو را به طور موثرتری ارائه دهند.
پیروی از این تاکتیک همیشه منطقی نیست، اما اگر هتل های مختلفی در شهرهای مختلف دارید، بهتر است از این تاکتیک پیروی کنید. این امر به این دلیل است که افراد معمولاً با یک تغییر دهنده شهر جستجو می کنند، به عنوان مثال «بهترین هتل در لندن» و «بهترین هتل در بریستول».
4. محتوای سوالات متداول
توصیه میکنیم یک بخش پرسشهای متداول در وبسایت خود ایجاد کنید و از آن برای رتبهبندی بالا در جستجوی کلمات کلیدی مهم استفاده کنید.
در صنعت مهماننوازی، محتوای پرسشهای متداول معمولاً نشاندهنده قصد معامله است. اگر این کار را به صورت استراتژیک انجام دهید – با هدف قرار دادن کلمات کلیدی با هدف تجاری قوی – به احتمال زیاد اطلاعات مفیدی در اختیار خوانندگان قرار می دهید و همچنین رزرو بیشتری دریافت می کنید.
5. بررسی
بررسی ها بخش بسیار مهمی از پازل SEO محلی هستند. به گفته BrightLocal، 98٪ از مصرف کنندگان آنلاین نظرات خدمات محلی را می خوانند.
در حین یا پس از انتخاب چندین هتل، به احتمال زیاد افراد نظرات آنلاین را در نمایه کسب و کار Google شما بخوانند. همانطور که می توانید تصور کنید، اینها می توانند تأثیر مستقیم زیادی بر تعداد رزروهایی که دریافت می کنید داشته باشند.
علاوه بر این، بررسیهای گوگل میتوانند مستقیماً بر رتبهبندی موتور جستجوی شما تأثیر بگذارند. هرچه نظرات بیشتری داشته باشید – و نظرات بهتری داشته باشید – شانس شما برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو بیشتر است.
اینجا چندتا پیشنهاد برای شما هست:
همیشه به بازخورد پاسخ دهید – مثبت یا منفی. پس از اقامت به مشتریان ایمیل بزنید و بازخورد بخواهید. به خصوص روی مشتریان تکراری تمرکز کنید که هنوز نظری نگذاشته اند. آنها بیشتر احتمال دارد که نظرات مثبتی از خود به جای بگذارند. به یاد داشته باشید هنگام ارسال درخواست های بازبینی، ایمیل ها/پیام های خود را شخصی سازی کنید. هنگام درخواست بررسی، همیشه یک پیوند مستقیم ارائه دهید. تا جایی که ممکن است نظرات خود را در Google برای مردم آسان کنید. از پلت فرم رسانه های اجتماعی برای دریافت بازخورد در مورد نمایه کسب و کار Google خود استفاده کنید.
امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و برای شما مفید بوده باشد. اگر میخواهید بیشتر بدانید، جامعترین راهنمای ما برای سئوی محلی را بررسی کنید.
اگر برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو برای کسب و کار هتل خود به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید.