5 نکته بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

بازاریابی محتوا برای موفقیت هر کسب و کار محلی ضروری است. استفاده می شود برای:

یک جریان ثابت از ترافیک ارگانیک مربوطه را هدایت کنید، آگاهی از برند ایجاد کنید، اعتبار برند را ایجاد کنید، سرنخ های بسیار واجد شرایط ایجاد کنید و تبدیل/فروش و درآمد را افزایش دهید.

با این حال، هر کسب و کار محلی برای مفهوم بازاریابی محتوا و ترافیک ارگانیک و تولید سرنخ مطلوب به نظر نمی رسد. به نظر می رسد شرکت های حقوقی محلی یکی از آن مشاغلی هستند که معمولاً در زمینه بازاریابی محتوا عملکرد چندان خوبی ندارند.

با این حال، لازم نیست که اینطور باشد. محتوای شما نباید خسته کننده باشد.

و از آنجایی که اکثر شرکت های حقوقی محلی از این محیط با موفقیت استفاده نمی کنند، فرصت های بیشتری برای کسب و کار شما باقی می گذارد.

برای کمک به شما، در اینجا چند نکته بازاریابی محتوا برای وب سایت شرکت حقوقی محلی شما آورده شده است.

1. برای هر مرحله از سفر قانونی مشتری خود محتوا ایجاد کنید

برخلاف بسیاری از بخش‌های دیگر، صنعت حقوقی پتانسیل بالایی برای ایجاد محتوای مرتبط برای هر مرحله از سفر مصرف‌کننده دارد.

به عنوان مثال، اگر با طلاق ها سر و کار دارید، می توانید محتوایی برای مرحله آگاهی ایجاد کنید که عنوان آن “X نشانه هایی است که شریک زندگی شما در حال بررسی طلاق است.”

سپس، برای گام بعدی در سفر کاربر، می توانید یک پست وبلاگی در مورد “X چیزهایی که باید هنگام ثبت درخواست طلاق مراقب آنها باشید” ایجاد کنید.

سپس، برای آخرین مرحله از سفر کاربر (در پایین قیف)، می توانید یک صفحه محتوایی ایجاد کنید که برای کلمه کلیدی بهترین وکلای طلاق بهینه شده است. [in your city].

به این ترتیب، بازدیدکنندگان وب سایت خود را درگیر می کنید و در هر مرحله از سفر به آنها ارزش می دهید. همچنین، اگر شخصی تمام مراحل را با شما طی کند، به احتمال زیاد تبدیل و مشتری می شود.

2. محتوای به موقع ایجاد کنید تا آن را تازه و جذاب نگه دارید

گاهی اوقات برخی از دعاوی حقوقی مطرح در اینترنت بسیار مورد توجه قرار می گیرند. در چنین حالتی، عاقلانه است که محتوای به موقع ایجاد کنید تا مطالب را در وبلاگ خود تازه نگه دارید و همچنین خوانندگان خود را درگیر نگه دارید.

دادگاه اخیر جانی دپ علیه امبر هرد نمونه خوبی از استفاده از پرونده های پرطرفدار است.

3. استفاده از مطالعات موردی

بسیاری از شرکت های حقوقی محلی آنچنان که باید از مطالعات موردی استفاده نمی کنند و این به معنای از دست دادن فرصت های مهم است.

یک موسسه حقوقی معمولاً به اندازه نتایجش خوب است و نتایج خوب خود گویای آن است.

اگر چندین پرونده را برنده شده اید، مطالعات موردی مکتوب روی آنها ایجاد کنید و آنها را در وب سایت خود قرار دهید. اگر پرونده های زیادی دارید، آنها را به دسته های مرتبط با موضوع تقسیم کنید، به عنوان مثال، پرونده های طلاق، پرونده های فرزندخواندگی، پرونده های کلاهبرداری مالی و غیره.

مطالعات موردی را نه تنها می توان برای کلمات کلیدی خاص (برای هدایت ترافیک ارگانیک) بهینه کرد، بلکه می توان از آنها برای تولید سرنخ و حفظ سرنخ ها نیز استفاده کرد.

شما می توانید چندین مطالعه موردی در مورد تولید سرنخ پیدا کنید. به طور مشابه، شما همچنین می توانید از مطالعات موردی برای گرم کردن و پرورش افراد بالقوه زمانی که نزدیک به تصمیم گیری هستند استفاده کنید. این به شما کمک می کند بازدیدکنندگان ارگانیک بیشتری را به مشتریان پولی تبدیل کنید و به موفقیت استراتژی های بازاریابی محتوای ارگانیک شما کمک می کند.

4. محتوای پرسش و پاسخ ایجاد کنید

درک قانون همیشه برای عموم مردم آسان نیست. بسیاری از مردم در مورد اصطلاحات خاص، اصطلاحات واژگان حقوقی یا فرآیندها سؤالاتی دارند.

از این سوالات می توان به صورت استراتژیک برای هدایت ترافیک با استفاده از محتوای پرسش و پاسخ استفاده کرد.

با محتوای سوالات متداول، می توانید کل کلمه کلیدی را در یک سوال هدف قرار دهید. این پاسخ به احتمال زیاد در زمینه های مشخص شده در SERP رتبه بندی می شود، که می تواند وب سایت شرکت حقوقی محلی شما را به بالای رتبه بندی برساند. علاوه بر این، پاسخ شما به سوالات متداول نیز می تواند به پاسخ واقعی برای جستجوهای صوتی تبدیل شود.

5. فرهنگ لغت ایجاد کنید

همه با تمام کلمات اختصاری و کلماتی که در صنعت حقوقی استفاده می شود آشنا نیستند. این امکان ایجاد یک صفحه واژه نامه را فراهم می کند که در آن هر مخفف و کلمه ای را که افراد ممکن است در مورد آن سوال داشته باشند را تعریف کنید.

این صفحات واژه نامه منبع بزرگی از ترافیک و ارجاع هستند – که می توانند ارزش لینک را از طریق وب سایت شما منتقل کنند و صفحات دیگر را در سایت شما بالاتر از صفحات نتایج جستجو قرار دهند.

بعدش چی؟

امیدواریم این 5 نکته بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی محلی برای شما مفید بوده باشد. برای بیشتر از این قبیل محتوای سئوی محلی، وبلاگ ما را دنبال کنید.

اگر برای سئوی محلی نیاز به کمک دارید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *