6 ابزار حسابرسی SEO | رتبه جستجوی من را بهبود بخشد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
اینفلوئنسرهای مجازی چگونه آینده بازاریابی را تغییر می دهند؟

همکاری اخیر بین Depop و The Sims به نظر می رسد نگاهی اجمالی به اینکه رسانه های اجتماعی با توسعه ادامه مطلب

روی داوطلبانه در Great British Beach Clean کلیک کنید

در برنامه Great British Bake Off کانال 4، شکایت از "ته خیس" ممکن است شما را در کتاب های بد ادامه مطلب

نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه ادامه مطلب

نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی ادامه مطلب

آیا می خواهید وب سایت کسب و کار محلی خود را برای سئو بررسی کنید، اما مطمئن نیستید که از کدام ابزار و چگونه استفاده کنید؟

در اینجا 6 ابزار ممیزی SEO که می توانید استفاده کنید و نکاتی در مورد نحوه استفاده از هر کدام آورده شده است.

1. SEMRush

SEMRush یکی از محبوب ترین ابزارها در بین متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو است. این مجموعه کاملی از ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که بهینه‌سازان سئو برای ممیزی سئو به آن نیاز دارند، از تحقیق کلمات کلیدی گرفته تا ممیزی سایت و بهینه‌سازی محتوا.

با SEMRush می توانید:

در طول ممیزی های سئو جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید و فرصت های جدید را پیدا کنید. رقبا را برای شناسایی کلمات کلیدی مورد نظر، صفحاتی که ترافیک را به سمت آنها هدایت می کنند و روش های تولید ترافیک آنها را تجزیه و تحلیل کنید. بهترین و بدترین صفحات وب را شناسایی کنید. یک ممیزی دقیق سایت را برای شناسایی مسائل سئو داخلی، خارج از صفحه و فنی در وب سایت خود انجام دهید.

جایگزین: همچنین می توانید با SpyFu و ScreamingFrog به نتایج مشابهی برسید. اما ما SEMRush را به دلیل سهولت استفاده آن توصیه می کنیم.

2. احرف

Ahrefs یکی دیگر از ابزارهای بسیار محبوب است و یک جایگزین عالی برای SEMRush است.

Ahrefs و SEMRush اکثر ویژگی ها را به اشتراک می گذارند، البته با نام های اختصاصی متفاوت. بسیاری از SEO ها Ahrefs را برای سئوی خارج از صفحه ترجیح می دهند زیرا تحلیلگر پروفایل بک لینک آنها قوی تر و دقیق تر از SEMRush به نظر می رسد.

اگر اشتراک SEMRush ندارید، می توانید به راحتی از Ahrefs برای دستیابی به نتایج مشابه استفاده کنید. Ahrefs همچنین یک آزمایش رایگان محدود را ارائه می دهد که معمولاً برای انجام ممیزی سایت و شناسایی بزرگترین مشکلات وب سایت شما کافی است.

جایگزین: Moz و Mangools نرم افزارهای مشابه دیگری هستند که می توانید به جای Ahrefs از آنها استفاده کنید.

3. Yoast SEO

Yoast SEO یک افزونه وردپرس است که عمدتاً به شما در بهینه سازی صفحه کمک می کند. با Yoast SEO می توانید:

به‌آسانی عناوین متای غنی از کلمات کلیدی و توضیحات متا را در صفحه وب خود به‌روزرسانی کنید یک کلمه کلیدی فوکوس اضافه کنید و ببینید چقدر صفحه برای آن کلمه کلیدی فوکوس بهینه شده است شناسایی سریع متن جایگزین گمشده در یک صفحه وب تعریف URLهای متعارف ایجاد و مدیریت تغییر مسیرهای موقت و دائم نظارت تراکم کلمات کلیدی در صفحه وب برچسب های عنوان صفحه را بهینه کنید تا آنها را با کلمات کلیدی غنی تر کنید. پیوندهای دائمی را پاک کنید خوانایی محتوای صفحه وب خود را بررسی کنید. Yoast SEO از تست خوانایی معروف Flesch-Kincaid برای تجزیه و تحلیل آسان خواندن محتوای شما، تعیین امتیاز و به اشتراک گذاشتن نکات عملی در مورد چگونگی بهبود آن استفاده می کند.

در طول ممیزی سئو، باید برای تصحیح مسائل مختلف سئو در صفحه اقدام کنید. افزونه Yoast SEO می تواند در این مورد بسیار مفید باشد.

جایگزین: All in One SEO یک جایگزین عالی برای افزونه Yoast SEO است.

4. کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل شاید قدرتمندترین ابزار برای انجام ممیزی سئو باشد.

با کنسول جستجوی گوگل، می توانید در حین بررسی سئو موارد زیر را انجام دهید:

شناسایی صفحاتی که بیشترین ترافیک ارگانیک را دریافت می کنند، عبارت های جستجویی را که بیشترین ترافیک ارگانیک را به صفحات شما هدایت می کنند شناسایی کنید. و نقشه سایت را به Google5 ارسال کنید. Google PageSpeed ​​Insights

هنگام انجام ممیزی سئو، به سرعت بارگذاری وب سایت خود دقت کنید. می توانید سرعت بارگذاری وب سایت خود را با Google PageSpeed ​​Insights بررسی کنید.

این ابزار رایگان از Google نه تنها به شما می گوید که صفحه وب شما با چه سرعتی بارگیری می شود، بلکه گزارشی را نیز تولید می کند که حاوی اطلاعات مفیدی برای رفع مشکلاتی است که سرعت سایت شما را کند می کند.

علاوه بر سرعت وب‌سایت، باید از Google PageSpeed ​​Insights نیز استفاده کنید تا ببینید وب‌سایت شما در برابر معیارهای اصلی وب چقدر خوب عمل می‌کند.

گزینه های جایگزین: GTMetrix و Pingdom دو ابزار محبوب دیگر هستند که به شما کمک می کنند عملکرد سایت خود را اندازه گیری کنید. آنها از روش‌های کمی متفاوت برای اندازه‌گیری عملکرد صفحه استفاده می‌کنند، بنابراین توصیه می‌کنیم از هر سه ابزار هنگام انجام ممیزی SEO استفاده کنید تا جامع‌ترین داده‌ها را به دست آورید.

6. SERP Snippet Optimization Tool

برخی از رایج ترین مسائلی که در طول ممیزی SEO یافت می شود عناوین متا و توضیحات متا هستند. در حالی که ابزارهایی مانند SEMRush و Ahrefs به شما کمک می کنند تشخیص دهید کدام صفحات دارای این مشکلات هستند – و اینکه آیا باید عناوین را کوتاه یا طولانی کنید – به شما در نوشتن آنها کمک نمی کنند.

برای انجام این کار، به ابزاری نیاز دارید که به شما کمک کند عنوان و توضیحات متای صفحه را تجسم کنید.

برای انجام این کار، می‌توانید از ابزار رایگانی مانند Google Snippet Optimizer استفاده کنید.

این مهم است زیرا برخلاف تصور رایج، عنوان‌های متا و توضیحات متا محدودیتی برای کلمات ندارند. آنها محدودیت پیکسلی دارند. بنابراین حتی عنوان متای 50 کاراکتری می تواند توسط گوگل کوتاه شود، در حالی که عنوان متای 70 کاراکتری کاملاً خوب به نظر می رسد.

نتیجه

ممیزی سئو می تواند بسیار زیاد و پیچیده باشد، اما با ابزارهای مناسب می توان آنها را آسان تر کرد.

اگر هیچ یک از ابزارهای ممیزی SEO مورد علاقه شما را از دست دادیم، به ما اطلاع دهید.

و اگر برای ممیزی SEO از وب سایت کسب و کار محلی خود به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا تشخیص دهید چه مشکلی در وب‌سایت شما وجود دارد و هر فرصت رشدی که پیدا می‌کنیم.

مقالات مرتبط :


اینفلوئنسرهای مجازی چگونه آینده بازاریابی را تغییر می دهند؟

همکاری اخیر بین Depop و The Sims به نظر می رسد نگاهی اجمالی به اینکه رسانه های اجتماعی با توسعه ادامه مطلب


روی داوطلبانه در Great British Beach Clean کلیک کنید

در برنامه Great British Bake Off کانال 4، شکایت از "ته خیس" ممکن است شما را در کتاب های بد ادامه مطلب


نمای کلی برنامه Wix Affiliate | راهنمای عمیق

اگر تا به حال یک صفحه نمونه کار یا یک وب سایت ساده بدون طراحی وب یا مهارت های توسعه ادامه مطلب


نحوه ایجاد شخصیت خریدار در HubSpot

اگر می خواهید در یافتن خریدار کامل خود موفق شوید، باید این 5 مرحله را دنبال کنید. اکنون اطلاعات کافی ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *