
در اینجا در وبلاگ خود، برخی از شرکای خود را معرفی می کنیم که در مورد موضوعاتی که در آن تخصص دارند، نکات و مشاوره ارائه می دهند.
بعدی لیزا تیلور است، یک کپینویس مستقل که در کمک به برندها در یافتن لحن صدای خود و ایجاد کپی با تبدیل بالا برای وبسایتها، ایمیلها و تبلیغات تخصص دارد.
در این پست، لیزا 6 نمونه از برندهایی را ارائه می دهد که با استفاده از قدرت صدای احساسی، بازاریابی ایمیلی خود را با موفقیت ایجاد می کنند. علاوه بر این، او همچنین توصیه های تخصصی خود را در مورد اینکه چگونه می توانید لحن صدای خود را پیدا کنید، ارائه می دهد.
این پست پر از نمونه هایی است که در مورد کمپین های بازاریابی ایمیلی شما الهام بخش شما هستند، پس منتظر چه چیزی هستید!؟ در زیر می خوانید:
همه ما آنها را داشته ایم.
ایمیلهایی که به صندوق ورودی ما میرسند و باعث میشوند لبخند بزنیم، بخندیم، خوشحال کنیم یا فقط احساس مثبتی به ما میدهند.
تاثیر هرچه که باشد، اینها ایمیلهایی هستند که به فضای احساسی شما نفوذ میکنند و از رگبار پیامها عبور میکنند، بنابراین حتی اگر دکمه خرید را در آنجا کلیک نکنید، احتمالاً احتمالاً خرید دیگری را از آن برند انتخاب خواهید کرد. آینده.
چرا، به من بگویید، این ایمیل ها اینقدر موثر هستند؟
زیرا باور کنید یا نه، قلب بر سر حکومت می کند.
حدود نود درصد از تصمیمات انسان بر اساس احساسات گرفته می شود. بله، نه فکر و منطق عقلانی، بلکه احساسات.
این بدان معناست که فقط مزایای عملکردی محصول نیست، بلکه نحوه ای که یک برند به ما احساس می کند در انتخاب خرید ما بسیار اهمیت دارد.
با توجه به psychologytoday، ما هر روز در معرض تقریباً 5000 پیام برند هستیم، اما از کمتر از 2٪ آنها آگاه هستیم.
توجه به این نکته مهم است که نه تنها برندها در وهله اول وظیفه دشواری را بر عهده دارند که توجه ما را به خود جلب کنند، بلکه پس از انجام این کار، قبل از اینکه ما به هر اقدامی فکر کنیم، باید درگیر شوند و طنین انداز شوند.
البته ایمیل یکی از قدرتمندترین راههای تعامل است زیرا معمولاً کاربر گرم است.
اما تبدیل آنها به فروش یک بازی کاملاً متفاوت است.
در اینجا، لحن صدای شما به اندازه محتوای شما مهم است (اگر نه بیشتر).
ایمیلهای زیادی وجود دارند که تاکید زیادی بر فروش ویژگیها دارند و به اندازه کافی بر لحن صدایشان تاکید نمیکنند.
همچنین بسیاری هستند که در درک و جذب مخاطبان خود به خوبی کار می کنند، و در این پست وبلاگ من چند برند زیر را انتخاب کرده ام که فکر می کنم در مورد بازاریابی ایمیلی به درستی کار می کنند.
6 مثال عالی از لحن صدا در بازاریابی ایمیلی
بنابراین در اینجا 6 برند وجود دارد که صدای خود را برای بازاریابی ایمیلی میخکوب می کنند. برای دریافت الهام به ادامه مطلب بروید…
1. هری
میدونی چی میگن…خنده کلید قلبه.
در اینجا یک مثال کلاسیک از یکی از ایمیلهای شوخآمیز هری است که درست قبل از روز سنت پاتریک ارسال شده است تا به مردان بگوید چرا باید اصلاح کنند (بدیهی است!).
کپی سرگرم کننده، مرتبط است و شامل یک ویدیوی سرگرم کننده برای تعامل عمیق تر است.
لحن آنها نرم، لطیف و آرام با حس شوخ طبعی ظریف است که باعث می شود برند احساس نزدیک شدن و خواستن کند.
هری واقعاً می داند مشتری آنها کیست. ما فقط یک محصول اصلاح نمی خواهیم. ما یکی را می خواهیم که به ما حس هری را بدهد!
2. کسی که یک مزخرف می دهد
چه راهی بهتر از کمک طنز برای تبدیل یک محصول کاربردی به چیزی که مردم در زندگی خود می خواهند.
البته، اگر نام تجاری شما قبلاً به خاطر لحن صدای شوخاش شناخته شده است، ایجاد ایمیلهایی که سرگرمکننده و درگیر هستند آسانتر است، اما آنچه در مورد این مثال از برند کاغذ لوه Who Gives A Crap بسیار خوب است این است که چگونه آنها فروش را خندهدار کردند. و احساسی!
مستقیم و هوشمندانه است و فواید USP و محصول خود را به همراه میآورد و در عین حال واکنش چشم صورتی را که فقط فکر یک نوزاد جدید میتواند ایجاد کند، برانگیزد.
من در مورد شما نمی دانم، اما این یک برند لوس رول است که من در زندگی خود می خواهم!
البته طنز برای همه برندها مناسب نیست و نباید بی رویه از آن استفاده کرد، اما راه های دیگری برای برانگیختن واکنش احساسی وجود دارد.
چیزی که تقریباً برای همه برندها کار می کند شخصی سازی است. هیچ راهی برای به دست آوردن یک قلب بهتر از این نیست که با کسی طوری صحبت کنید که انگار فقط با او صحبت می کنید.
3. Spotify
Spotify همیشه وقتی صحبت از شخصیسازی به میان میآید، چه از طریق محتوا و چه از طریق لحن صدا، ارائه میدهد.
ایمیلهای آنها دوستانه، معمولی و کمی هیجانانگیز هستند – به مخاطبان هزارهشان ضربه بزنید.
آنها از لیست های پخش کاملاً تنظیم شده بر اساس سابقه شنیداری شما تا پیشنهادات منحصر به فرد و جالب مانند موسیقی برای گوش دادن با حیوان خانگی خود را شامل می شوند.
به طور طبیعی، آنها این مزیت را دارند که باعث میشوند موسیقی به بخشهای نوستالژیک مغز شما ضربه بزند، اما قبل از اینکه حتی Play را فشار دهید، ایمیلهای آنها میتوانند شما را لبخند بزنند.
4. مراقبت
لحن پرخاشگر، لحن بی دغدغه و شادابی دارد که دوستانه و گاهی اوقات کمی گستاخ است.
ایمیلهای آنها ساده، بهموقع و مؤثر هستند و آنچه را که به دنبال آن بودهاید و تاریخچه خریدتان را لمس میکنند.
مثال فوقالعاده زیر باعث میشود به جای یک فشار فروش مستقیم، احساسی دوستانه و مفید داشته باشید. کمی بازی سرگرم کننده با کلمات نیز می تواند کمک زیادی به برجسته کردن برند شما کند (اگر با لحن شما مطابقت داشته باشد).
5. ری بن
اگر رها شدن سبد خرید را دنبال نمیکنید، پس باید این کار را انجام دهید!
صمیمی ترین مشتریان آنهایی هستند که از قبل به دنبال آن هستند و اگر در سبد خرید آنها باشد، نیمی از راه فروش را طی کرده اید.
در اینجا یک نمونه از Ray-Ban آورده شده است که با لحن صدای مطمئن و جسورانه آنها همراه با کمی دمدمی مزاجی بازی می کند.
نتیجه یک رویکرد تازه برای تشویق مشتری برای تکمیل خرید است. مطمئناً باعث لبخند زدن شما می شود (حتی اگر شگفت انگیز باشد).
در کنار یک CTA واضح، می توانید شرط ببندید که این نرخ تبدیل مناسبی دارد.
6. Airbnb
آخرین اما نه کم اهمیت، برندی که سخت تلاش می کند تا با مخاطبان خود هماهنگ باشد.
Airbnb مقاصدی را که جستجو میکنید، علایق شما و آنچه رزرو کردهاید را پیگیری میکند، بنابراین ایمیلهای آنها همیشه مرتبط هستند.
لحن آنها گرم، مفید و هیجان انگیز است، از پیشنهادهایی برای مکان هایی برای غذا خوردن در مقصدی که رزرو کرده اید تا فعالیت های ماجراجویی برای تعطیلات مدرسه (اگر بچه دارید).
در هر صورت، آنها به نیازهای عاطفی شما کمک می کنند و زندگی شما را آسان تر می کنند.
به طور خلاصه، فقط آنچه می گویید مهم نیست، بلکه نحوه بیان آن مهم است.
سوال این است که اگر قبلا این کار را نکرده اید، چگونه لحن صدای خود را پیدا می کنید؟
اساساً، لحن صدای شما نحوه انتقال روح برند خود به مشتریان است.
این از کاوش درونی شخصیت، ارزشها و آنچه شما را متمایز میکند، همراه با آنچه که باعث میشود مخاطبان شما را وادار میکند، ناشی میشود.
یک لحن واضح و متمایز به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید، برند خود را بسازید و ارتباطات قوی تری با مخاطبان (درست) ایجاد کنید.
نکاتی برای دستیابی به لحن صدای برند شما
در اینجا چند نکته برای شروع میخکوب کردن وجود دارد:
1. مخاطبان خود را تا حد امکان بشناسید.
به این که چه کسانی هستند، از سن و شخصیتشان (زیرا شما می خواهید از زبانی استفاده کنید که طنین انداز است)، تا آنچه که آنها را هدایت می کند و خواسته ها، نیازها، نقاط دردناکشان در مورد ارائه محصول یا خدمات شما، توجه کنید. چه چیزی آنها را درگیر خواهد کرد؟
نکته برتر: به ارجاعات یا بررسی های فعلی خود نگاه کنید. کلمات و زبانی که مشتریان فعلی برای توصیف برند یا محصول شما استفاده می کنند، می تواند بسیار روشنگر باشد. ممکن است همان چیزها را به طور مکرر در حسی که در آنها ایجاد می کنید مشاهده کنید.
2. شش صفتی را که احساس می کنید شخصیت فعلی برند شما را توصیف می کنند، فهرست کنید.
عمیقاً حفاری کنید و سعی کنید از مواردی که بیش از حد استفاده می شوند به عنوان معتبر و ساده دور شوید – تقریباً هر برندی می خواهد چنین باشد. به ارزش های اصلی خود و اینکه چه چیزی باعث کسب و کار شما می شود فکر کنید. آیا پرانرژی، کنجکاو، پرشور… هستید؟
نکته برتر: تفاوت های ظریف را در نظر بگیرید که چه چیزی نیستید و چه چیزی که هستید – برای مثال، لحن صدای شما می تواند گستاخ باشد، اما نه گستاخانه، جسورانه اما نه عجولانه. این جزئیات می تواند تفاوت زیادی در سبک نوشتاری شما ایجاد کند.
3. خود را در رقابت غرق کنید
این کاملا واضح است، اما برای داشتن لحن واضح و قوی، باید متفاوت باشید، بنابراین باید از لحن رقابت خود آگاه باشید. به تفاوتها و بخشهایی که انجام میدهید و دوست ندارید، توجه کنید تا سعی کنید از سبک شما استفاده کنید.
نکته برتر: یک بانک کلمه ایجاد کنید که شامل کلماتی باشد که متناسب با برند شما باشد. کلماتی که برای برقراری ارتباط استفاده می کنید و توصیف کننده هایی که استفاده می کنید. به زودی لحن منحصر به فرد خود را خواهید دید.
4. USP های خود را شفاف کنید.
تفاوت هایی که برند شما را منحصر به فرد می کند، از خدمات اضافی که ارائه می کنید تا جزئیات کوچک بسته بندی را فهرست کنید. قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه بیان پیامی که می خواهید منتقل کنید، مهم است.
نکته برتر: ابتدا نکته سه را انجام دهید تا دقیقا بدانید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند.
5. به زبان، لغت و نشانه گذاری به عنوان بخشی از فرآیند فکر کنید.
برخی از قوانین اساسی را فهرست کنید، مانند اینکه آیا ایموجی ها با سبک شما مطابقت دارند، فحش دادن درست است یا نه… هر چیزی که برند شما را می سازد، خوب… “شما”.
نکته برتر: یک تکه کپی فعلی بردارید و آن را بر اساس هر چیزی که در بالا شناسایی کردید بازنویسی کنید. اگر تمام تفاوت های ظریف را در نظر بگیرید، باید تکامل را به وضوح ببینید.
برندهایی که آن را شکست می دهند، همان هایی هستند که در عین داشتن، واقعاً با مخاطبان خود طنین انداز می شوند
صدایی واضح، متمایز و غیرقابل انکار “آنها”.
آیا لحن صدا دارید؟ بازی ایمیل شما چقدر قوی است؟
اگر شک دارید، خوشحال می شوم کمک کنم.
من کی هستم؟
لیزا تیلور – کپینویس آزاد که متخصص در کمک به برندها در یافتن لحن صدای خود و ایجاد کپی با تبدیل بالا برای وبسایتها، ایمیلها و تبلیغات است. اتفاقاً در مورد سلامت و زیبایی، مسافرت، بسته بندی، لوکس و برندهای کودکانه حرف هایی نوشته ام.
من دوست و طرفدار SiteVisibility بودهام از زمانی که با هم در یک کمپین بازاریابی برای یک برند جهانی مراقبت از پوست کار میکردیم (که ممکن است اضافه کنم که به طرز درخشانی توسط آنها اجرا شد).
از www.canihaveaword.co.uk دیدن کنید یا با lisa@canihaveaword.co.uk تماس بگیرید تا در مورد لحن صدای خود یا نیازهای نوشتن کپی رایتینگ چت کنید.