6 راه برای درخواست بودجه بیشتر بازاریابی │ آژانس بازاریابی دیجیتال│ آژانس WMG

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

شما وظیفه دارید یک پروژه بزرگ را تکمیل کنید. اما شما پهنای باند یا بودجه لازم برای به دست آوردن نتایج مورد انتظار را ندارید. اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، به کارکنان بیشتر، ابزارهای بهتر، جیب‌های عمیق‌تر و احتمالاً حتی اقلام برون‌سپاری نیاز دارید.

بدون بودجه، شما به سادگی نمی توانید آنچه را که مدیریت می خواهید انجام دهید. خب بعدش چی؟ وقت آن است که یک مورد برای کمک به شما بسازید.

چگونه یک پرونده تجاری برنده بسازیم

اگر مدیریت نسبت به پیشنهادی بدبین باشد، به احتمال زیاد آن را رد خواهند کرد. شما باید مطمئن شوید که یک طرح ضد گلوله می سازید. ذینفعان فقط باید گوش کنند تا بفهمند که چگونه می تواند تأثیر مثبتی بر تجارت داشته باشد.

قبل از اینکه شروع به تنظیم برنامه خود کنید، سؤالاتی وجود دارد که ارزش بررسی دارند. اینها هستند:

چگونه این فعالیت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه کسب و کار می شود؟ چگونه این طرح یک چالش را حل می کند یا به یک هدف می رسد؟ چقدر آسان در عناصر موجود کسب و کار ادغام می شود؟

در اینجا شش راه وجود دارد که می توانید به طور موثر بودجه بازاریابی خود را بیشتر بخواهید…

1) زودتر در فرآیند برنامه ریزی شرکت کنید

برای بدست آوردن بودجه بازاریابی بیشتر، باید از همان ابتدا بخشی از گفتگو باشید. در طول فرآیند برنامه ریزی، می توانید ارزشی را که می توانید با بودجه مناسب ارائه دهید، نشان دهید.

درک موقعیت کسب و کار نیز مهم است. اگر آنها نمی توانند بودجه بازاریابی شما را پشتیبانی کنند، بهتر است آن را زودتر بدانید تا بتوانید یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید که هم با منابع موجود و هم با انتظارات آنها مطابقت دارد.

2) هماهنگی با فروش

تیم فروش شما انگیزه ای برای دریافت هر چه بیشتر از تیم بازاریابی شما دارد. هنگام ایجاد برنامه بازاریابی، مهم است که همکاران فروش خود را از روز اول همراهی کنید. اگر فروش می گوید که به حمایت تیم بازاریابی نیاز دارد، تیم مدیریتی شما به احتمال زیاد از نیازهای بودجه بندی شما پشتیبانی می کند.

این زمانی است که مطمئن شوید در مورد اهداف، نحوه برنامه ریزی برای دستیابی به آنها و چه کسی مسئول چه چیزی است، در یک صفحه هستید. این بدان معناست که شما می توانید این استراتژی را به صورت یکپارچه به مدیریت ارشد ارائه دهید.

3) بودجه را توجیه کنید

بودجه بیشتر به معنای سرمایه گذاری بیشتر است. تیم مدیریت ارشد شما باید مطمئن شود که نتایج مورد نظر خود را قبل از تایید آن مشاهده خواهد کرد. به عبارت دیگر، آنها باید مطمئن باشند که برای افزایش سرمایه گذاری، بازدهی بالاتری نیز خواهند داشت.

این جایی است که KPI های شما وارد عمل می شوند. با انتخاب مهم ترین و مرتبط ترین معیارها، می توانید دقیقاً نحوه اندازه گیری عملکرد را به اشتراک بگذارید تا بتوانید بودجه درخواستی را به طور کامل توجیه کنید. نمونه هایی از KPI ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

نرخ تبدیل هزینه هر سرنخ درآمد هر سرنخ نرخ حفظ مشتری ارزش طول عمر مشتری

به احتمال زیاد، مدیران ارشد می خواهند ببینند که این معیارها در حال حاضر چگونه شکل می گیرند تا بتوانند آنها را با اهداف شما مقایسه کنند. همچنین ارزش این را دارد که طرحی را در طرح پیشنهادی خود بگنجانید که دقیقاً چگونه آنها را اندازه گیری می کنید.

4) کاری را که می گویید انجام دهید

اگر می‌خواهید بودجه بیشتری به دست آورید، ذینفعان کلیدی باید ایمان داشته باشند که می‌توانید به آن دست پیدا کنید. اعتماد را می توان با برآورده کردن منظم انتظارات به دست آورد. این بدان معنی است که شما باید از موافقت با اهدافی که می دانید به سادگی قابل دستیابی نیستند دست بردارید.

در عوض، روی ایجاد برنامه‌ای تمرکز کنید که معتقدید می‌توانید به آن دست پیدا کنید و هر بار به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

5) برای بدترین حالت برنامه ریزی کنید

جالب نیست، اما مهم است که برای بدترین سناریو برنامه ریزی کنید: طرد شدن. اگر بودجه بازاریابی شما تایید نشده است، باید بتوانید با آنچه دارید کار کنید.

در این سناریو، ما توصیه می‌کنیم پیش‌بینی‌ها را بر اساس نتایج خود مستند کنید تا دلیل محکم‌تری برای اینکه در صورت افزایش بودجه‌تان چقدر می‌توانید به دست آورید، بسازید. این زمینه را برای ما فراهم می کند تا در سال آینده بودجه بیشتری درخواست کنیم.

6) زمین را درست کنید

آماده سازی انجام شده است. تنها کاری که باید انجام شود ساختن زمین است. به تمام جلسات خود به خوبی آماده و با داده های لازم نزدیک شوید. هنگام توجیه بودجه پیشنهادی خود، مهم است که به یاد داشته باشید که خود، تیم و توانایی های خود را نیز می فروشید.

با نشان دادن اینکه سازماندهی شده اید، استراتژی شما از هر زاویه ای در نظر گرفته شده است و می دانید که چیزهای شما بهترین راه برای انجام آن است.

انجام دهید

بودجه شما باید آخرین چیزی باشد که شما را عقب نگه می دارد، اما متأسفانه، اغلب اوقات، می تواند بر بسیاری از عناصر کار شما تأثیر بگذارد. شما ایده هایی دارید و اکنون یک برنامه محکم برای متقاعد کردن رئیس خود دارید که سرمایه گذاری ارزشش را دارد.

اگر برای تعیین بودجه بازاریابی به کمک نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم به شما در مورد تاکتیک‌های بازاریابی خاص توصیه کنیم تا به شما کمک کنیم از بودجه خود حداکثر استفاده را ببرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *