6 روش برای بهبود نرخ کلیک تبلیغات جستجوی پولی شما

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ارسال شده در 9 آوریل 2021 توسط ریچارد هاسال

 تبلیغات گوگل

همانطور که هر کسی که تا به حال کمپین جستجوی پولی خود را اجرا کرده است، می‌داند، نرخ کلیک جستجوی پولی شما یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای سنجش میزان مرتبط بودن تبلیغ شما است. نه تنها نرخ کلیک بالاتر به معنای ترافیک بیشتر به وب سایت شما است، بلکه نشان می دهد که تبلیغ شما با پیام مناسب به افراد مناسب می رسد. در این مقاله وبلاگ، به چند نکته ساده برای کمک به شما در بهبود نرخ کلیک تبلیغات جستجوی پولی خود نگاه خواهیم کرد.

گروه های تبلیغاتی خود را قالب بندی کنید

یکی از بهترین نقاط شروع برای کسانی که به دنبال بهبود نرخ کلیک خود هستند، تقسیم گروه های تبلیغاتی به گروه های کلیدواژه با مضمون محدود است. این به معنای کلمات کلیدی و مشتقات بسیار نزدیک است. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود کلمه کلیدی مورد نظر را در نسخه تبلیغاتی خود بگنجانید و در نتیجه آن را بسیار مرتبط تر کنید.

با اطمینان از اینکه کلمات کلیدی شما در تبلیغ شما قرار دارند، نه تنها امتیاز کیفیت بالاتری کسب می کنید، بلکه به جستجوگران نشان می دهید که آنچه را که به دنبال آن هستند ارائه می دهید.

یک نسخه تبلیغاتی جذاب ایجاد کنید

هنگامی که گروه های تبلیغاتی با مضمون محدود خود را ایجاد کردید و کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، باید تبلیغات مناسب برای هر گروه تبلیغاتی ایجاد کنید. در حالت ایده آل، شما باید از کلمات کلیدی مورد نظر خود در عنوان متن آگهی خود و همچنین در بدنه آگهی و جعبه URL نمایشی استفاده کنید. ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند شما در نسخه تبلیغاتی شما واقعا به بهبود نرخ کلیک تبلیغ شما کمک می کند.

علاوه بر گنجاندن کلمات کلیدی خود در تبلیغات، همچنین باید مطمئن شوید که تبلیغات شما برای مخاطب هدف شما جذاب و جذاب است. وقت گذاشتن برای نوشتن تبلیغات جذاب و متقاعد کننده، شانس شما را برای کلیک کردن کاربران افزایش می دهد. مدتی را صرف تجزیه و تحلیل کارهای دیگر کسب و کار کنید و سپس سعی کنید چیزی بنویسید که متفاوت باشد.

مطمئن شوید که حداقل 3 نوع از هر تبلیغ ایجاد کنید، زیرا می توان آنها را به طور جداگانه آزمایش کرد تا ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارد.

از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید

کلمات کلیدی منفی راهی عالی برای کمک به فیلتر کردن کلمات کلیدی غیر مرتبط با تبلیغ شما هستند. آنها نه تنها می‌توانند به توقف کلیک‌های بیهوده روی عبارت‌هایی که تبدیل به آنها بعید است کمک کنند، بلکه می‌توانند با اطمینان از اینکه تبلیغات شما برای عباراتی که مرتبط نیستند نشان داده نمی‌شوند، به بهبود نرخ کلیک کمک کنند.

به عنوان مثال، اگر کلمات کلیدی را هدف قرار داده بودید که “مانیتور کامپیوتر دل” را هدف قرار می داد، ممکن است بخواهید از کلمات کلیدی منفی برای “بازگشت”، “مشکلات” و “عیب یابی” استفاده کنید تا از نمایش تبلیغات خود برای جستجوهای با ارزش کم جلوگیری کنید. به طور منظم از گزارش جستجوی کلمات کلیدی جستجو برای بررسی کلمات کلیدی جدیدی که ممکن است بخواهید به عنوان موارد منفی در کمپین خود وارد کنید، استفاده کنید.

از یک فراخوان قوی برای اقدام استفاده کنید

هر تبلیغی که ایجاد می کنید باید شامل یک فراخوان ضمنی برای اقدام باشد که به مشتریان می گوید گام بعدی چیست. بنابراین اگر می خواهید آنها ثبت نام کنند، باید آن را در نسخه تبلیغاتی ذکر کنید. به همین ترتیب، اگر کاغذ سفید رایگان ارائه می دهید، مطمئن شوید که در نسخه تبلیغاتی شما گنجانده شده است. همچنین، مطمئن شوید که متن شما به جای ویژگی‌ها، روی مزایا تمرکز دارد. مثال زیر از Sonos که اسپیکر Play 1 خود را تبلیغ می کند این کار را به خوبی انجام می دهد:

از پسوندهای تبلیغاتی استفاده کنید

انواع مختلفی از پسوندهای تبلیغاتی را برای کمپین PPC خود آزمایش کنید، زیرا ثابت شده است که آنها نرخ کلیک تبلیغات را افزایش می دهند. چندین افزونه تبلیغاتی موجود است که عبارتند از: پسوند تماس، لینک سایت، توضیحات اضافی و مکان. در حالی که برخی از این موارد را می توان به صورت دستی اضافه کرد، مانند افزونه های لینک سایت، برخی دیگر با استفاده از داده های ساخت یافته و اطلاعات از وب سایت های شخص ثالث گرفته می شوند – به عنوان مثال. رتبه بندی کاربران

افزونه‌های تبلیغاتی می‌توانند با جلب توجه بیشتر تبلیغ شما به تبلیغ شما کمک کنند. مثال Sonos در بالا شامل پسوندهای لینک سایت، توضیحات اضافی و پسوندهای رتبه بندی فروشنده است که واقعاً به برجسته شدن آن در صفحه کمک می کند.

پیشنهادات خود را پیگیری کنید

علاوه بر بهبود کلمات کلیدی و تبلیغات خود، باید به طور مرتب بر قیمت پیشنهادی کلمات کلیدی و گروه تبلیغاتی خود نظارت داشته باشید. اگر مبلغ پیشنهادی شما خیلی کم باشد، ممکن است تبلیغات شما خارج از 4 تبلیغ اول صفحه نمایش داده شود. این بدان معناست که نرخ کلیک بسیار کمتر خواهد بود. بهتر است پیشنهادات کلمه کلیدی را آزمایش کنید و به تدریج آنها را افزایش دهید تا سطحی را پیدا کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.

به یاد داشته باشید، پیشنهاد دادن برای رسیدن به بالای صفحه اگر منجر به بازگشت مثبت سرمایه شما نشود، فایده ای ندارد. و در حالی که رتبه اول ممکن است نرخ کلیک بالاتری داشته باشد، ممکن است متوجه شوید که موقعیت 3 بازدهی بهتری برای کسب و کار شما فراهم می کند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *