
در این قسمت ویلیام گدسبی پیت و پل پری، بنیانگذاران Literal Humans به ما ملحق می شوند.
ویلیام و پل آژانس خود را در اوایل سال 2020، درست در شروع همه گیری راه اندازی کردند. در این قسمت، آنها در مورد اینکه چگونه توانستهاند یک آژانس را با موفقیت در این دوره رشد دهند، و چرا مدل دورکاری را بهعنوان مؤلفهای حیاتی از موفقیت خود تا به امروز میدانند، بحث میکنند.
در این قسمت بحث می کنیم:
راهاندازی یک آژانس بازاریابی در آغاز همهگیری چقدر دشوار بود. چگونه ماهیت مدل کسبوکار Literal Human خطر شروع کار را در طول همهگیری کاهش داد آیا استعدادهای برتر اکنون انتظار انعطافپذیری کار از راه دور را دارند؟ کار از راه دور چگونه بر فرآیندهای خلاقانه تأثیر گذاشته است؟ آیا آژانس های بازاریابی باید انتظار داشته باشند که نرخ فریلنسری افزایش یابد؟
با ویلیام، پل و افراد واقعی تماس بگیرید:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.