
در این قسمت، پیت مارتین، رئیس بخش استراتژی شرکت همیشه محتوا باشید. پیت نظرات خود را در مورد اینکه چگونه کسب و کارها می توانند به بهترین وجه از تعهد خود به پایداری و محیط زیست حمایت کنند و بدون اینکه متهم به شستشوی سبز شوند، با ما در میان می گذارد.
در این قسمت بحث می کنیم:
نقش بازاریابان در تقطیر و ترویج پیام های علمی مهم مرتبط با پایداری
چگونه کسب و کارها می توانند از اتهامات مربوط به شستشوی سبز جلوگیری کنند؟
چرا برای بازاریابان مهم است که بر مزایای پایداری تمرکز کنند
چگونه آموزش پایداری می تواند مشاغل CMO های آینده را تقویت کند
مشکل بیسکویت باشگاهی!
در این قسمت ذکر شد:
با پیت تماس بگیرید/همیشه راضی باشید:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.