
در این قسمت هیپنوتیزم کننده حرفه ای (راب) و ذهن خوان (کندی) که به عنوان قهرمانان بازاریابی ایمیلی شناخته می شوند، به ما ملحق می شوند.
راب و کندی به ما ملحق می شوند تا در مورد چگونگی استفاده از تخصص خود در هیپنوتیزم، ذهن خوانی و سرگرمی برای ایجاد مشاغل بازاریابی ایمیلی موفق صحبت کنیم.
در این قسمت بحث می کنیم:
چگونه راب و کندی از طریق Showbiz راه خود را به دنیای ایمیل مارکتینگ پیدا کردند اقناع اخلاقی چیست؟ مزیت کپی رایتینگ نسبت به فرمت های دیگر مانند ویدیو و صدا چیست؟ تکنیک های بازاریابی ایمیل خام که باید از آنها اجتناب کنید. در مورد نرخ باز شدن ایمیل چه چیزی مهمتر از خط موضوع است؟ تکنیک هایی برای کمک به کاهش اصطکاک نوشتن مکرر نحوه استفاده از چارچوب SLO
در این قسمت ذکر شد:
با قهرمانان بازاریابی ایمیلی ارتباط برقرار کنید:
تماس با اسکات:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.