#654 نکته برای موفقیت در بازاریابی اینفلوئنسر در صنعت مد با آلیسون برینگ، مدیر ارشد بازاریابی در Launchmetrics

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب

دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب

پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب

راهنمای کسب و کار من در گوگل: چگونه فهرست خود را بهینه کنید

ایجاد نمایه «Google برای کسب‌وکار من» راهی عالی برای جذب مشتریان جدید به کسب‌وکارتان از طریق جستجوی Google و Maps ادامه مطلب

در این قسمت، آلیسون برینج، مدیر ارشد بازاریابی در Launchmetrics به ما ملحق شده است. آلیسون یک علاقه‌مند به مد و بازاریاب با تجربه است که تجربه قبلی کار با سازمان‌های مد بزرگ IMG Fashion و Net-a-Porter را دارد. در این قسمت، آلیسون نکات بازاریابی تاثیرگذار خود را برای برندهای مد، لوکس و زیبایی به اشتراک می گذارد.

در این قسمت بحث می کنیم:

داستان نحوه همکاری Launchmetrics با طراح Negris Lebrum برای ارائه یک مجموعه برند در باند NYFW

چگونه داده های بزرگ بر صنعت مد تأثیر می گذارد

برندهای مد به چه معیارهای بازاریابی اهمیت می دهند؟

جایگاه در رسانه های سنتی چقدر برای برندهای لوکس اهمیت دارد؟

استفاده از چارچوب «صداها» برای هدایت یک رویکرد استراتژیک به بازاریابی تأثیرگذار

چگونه برندهای مد لوکس می توانند با میکرو اینفلوئنسرها کار کنند؟

چرا بازاریابان باید رویکرد دیور در بازاریابی تأثیرگذار را بررسی کنند

چرا می توان به جای پرداخت هزینه، تجربیات منحصر به فرد اینفلوئنسرها را ارائه کرد

در این قسمت ذکر شد:

تماس با ALISON/LAUNCHMETRICS:

تماس با اسکات:

قابل مشاهده بودن تماس:

اگر بازخورد دارید، می‌خواهید مهمان باشید، می‌خواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که می‌خواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.

مقالات مرتبط :


به طور خلاصه به روز رسانی های اصلی گوگل

چندین بار در سال، گوگل تغییرات قابل توجه و گسترده ای در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی ما ایجاد ادامه مطلب


دامنه های قدیمی، بهترین مکان برای یافتن دامنه های قدیمی برای فروش

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت یا بهبود وب سایت فعلی خود هستید، ممکن است با اصطلاح «دامنه ادامه مطلب


پس از انتشار آپدیت الگوریتم گوگل در مارس 2023 چه باید کرد؟

خلاصه ای از به روز رسانی الگوریتم Core 2023آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اصلی Google در مارس 2023 بر تخصص، اقتدار و ادامه مطلب


راهنمای کسب و کار من در گوگل: چگونه فهرست خود را بهینه کنید

ایجاد نمایه «Google برای کسب‌وکار من» راهی عالی برای جذب مشتریان جدید به کسب‌وکارتان از طریق جستجوی Google و Maps ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *