
در این قسمت، آلیسون برینج، مدیر ارشد بازاریابی در Launchmetrics به ما ملحق شده است. آلیسون یک علاقهمند به مد و بازاریاب با تجربه است که تجربه قبلی کار با سازمانهای مد بزرگ IMG Fashion و Net-a-Porter را دارد. در این قسمت، آلیسون نکات بازاریابی تاثیرگذار خود را برای برندهای مد، لوکس و زیبایی به اشتراک می گذارد.
در این قسمت بحث می کنیم:
داستان نحوه همکاری Launchmetrics با طراح Negris Lebrum برای ارائه یک مجموعه برند در باند NYFW
چگونه داده های بزرگ بر صنعت مد تأثیر می گذارد
برندهای مد به چه معیارهای بازاریابی اهمیت می دهند؟
جایگاه در رسانه های سنتی چقدر برای برندهای لوکس اهمیت دارد؟
استفاده از چارچوب «صداها» برای هدایت یک رویکرد استراتژیک به بازاریابی تأثیرگذار
چگونه برندهای مد لوکس می توانند با میکرو اینفلوئنسرها کار کنند؟
چرا بازاریابان باید رویکرد دیور در بازاریابی تأثیرگذار را بررسی کنند
چرا می توان به جای پرداخت هزینه، تجربیات منحصر به فرد اینفلوئنسرها را ارائه کرد
در این قسمت ذکر شد:
تماس با ALISON/LAUNCHMETRICS:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.