
در این قسمت، جیمز شرر، معاون رشد در Codeless به ما ملحق شده است. جیمز به ما می پیوندد تا در مورد اهمیت استراتژی محتوا، تفاوت بین استراتژی محتوا و تولید محتوا، و چگونگی ایجاد یک استراتژی محتوا که عملکرد جستجوی ارگانیک پایدار را تضمین می کند، بحث کنیم.
در این قسمت بحث می کنیم:
تفاوت بین استراتژی محتوا و تاکتیک های محتوا
نقش حیاتی صبر در استراتژی محتوا
چگونه ارزش یک استراتژی محتوا را بفروشیم
چه عناصری یک استراتژی محتوا را تشکیل می دهند؟
رویکرد ستون و پست به استراتژی محتوا چیست؟
در این قسمت ذکر شد:
تماس با جیمز / بدون کد:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید یک مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.