
در این قسمت، اسکات موضوع رتبه بندی کلمات کلیدی و اینکه چرا آنها معیاری وحشتناک برای موفقیت سئو در سال 2023 باقی می مانند را بررسی می کند.
این قسمت برای همه بازاریابان است که فقط به کمی پشتیبانی شخص ثالث نیاز دارند تا توضیح دهند که چرا رتبه بندی کلمات کلیدی معیار خوبی برای موفقیت نیست و روش درستی برای ارزیابی عملکرد جستجوی ارگانیک نیست.
آیا هنوز در محیطی کار می کنید که عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی در آن اندازه گیری می شود؟ برای نشان دادن روش صحیح سنجش عملکرد جستجوی ارگانیک به کمک بیشتری نیاز دارید؟
با ارسال توییت @SiteVisibility یا ایمیل زدن به scott.colenutt@sitevisibility.com به ما اطلاع دهید