
در این قسمت، براد هاس، مدیر عامل گروه Outloud به ما ملحق شده است.
براد به ما ملحق می شود تا در مورد چگونگی رویکرد استراتژیک بازاریابی تأثیرگذار بحث کنیم، همانطور که پوشش می دهیم:
فشار تجربه اینفلوئنسر شباهتهای بین فرهنگ کسبوکار و داستان سرایی اینفلوئنسرها چه زمانی برای یک کسبوکار برای تمرکز بر بازاریابی تأثیرگذار است؟ آیا برای موفقیت در اینفلوئنسر مارکتینگ به یک مدیر بازاریابی اینفلوئنسر اختصاصی نیاز دارید؟ کدام بازارها اشباع بازاریابی تأثیرگذار را تجربه می کنند؟ معیارهای بازاریابی اینفلوئنسر BS برای جلوگیری از
مرجع این قسمت:
تماس با BRAD/GROUP OUTLOUD:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.