
در قسمت امروز پادکست بازاریابی اینترنتی، اسکات با استیو وایلد، رئیس بخش فروش Sky AdSmart صحبت می کند تا درباره چیزهای جدید در تبلیغات تلویزیونی صحبت کند.
در نمایش یاد خواهید گرفت:
تلویزیون آدرس پذیر چیست الزامات یک کسب و کار برای استفاده از AdSmart چرا برای موفقیت در تبلیغات تلویزیونی و برخی از گزینه های هدف گذاری در دسترس، درک واقعاً خوب از مخاطبان هدف شما ضروری است چرا مهم است که با تبلیغات و بودجه خود آزمایش کنید و یاد بگیرید. دلایلی که چرا کسبوکارها در گذشته از تبلیغات تلویزیونی اجتناب میکردند و اینکه چرا تبلیغات تلویزیونی مقرونبهصرفهتر و در دسترستر از همیشه هستند برخی از افسانههای رایج در مورد تبلیغات تلویزیونی مدرن و اینکه چرا درست نیستند کدام بخشها در تبلیغات تلویزیونی مدرن موفقترین بخش هستند. وقتی نوبت به آینده تبلیغات تلویزیونی می رسد، واقعاً هیجان زده هستم
با استیو/اسکای ADSMART تماس بگیرید
https://www.adsmartfromsky.co.uk/ https://www.linkedin.com/in/steve-wild-90a58014/ stephen.wild@sky.uk https://www.adsmartfromsky.co.uk/case -مطالعات-انتخاب/
تماس با اسکات:
scott.colenutt@sitevisibility.com https://www.linkedin.com/in/scottcolenutt
قابل مشاهده بودن تماس:
https://www.sitevisibility.co.uk/ https://www.youtube.com/user/SiteVisibility https://twitter.com/sitevisibility https://www.facebook.com/SiteVisibility http://instagram .com/sitevisibility