
من (اسکات) اخیراً در یک تماس اکتشافی با یک مشتری بالقوه بودم که از آنها پرسیدیم USP های آنها چیست.
نتوانستند جواب بدهند.
این مرا عصبی کرد.
همچنین باعث شد به این فکر کنم که چه چیز دیگری مرا در مورد بازاریابی آزار می دهد، به خصوص انتظارات غیر واقعی از مشتریان بالقوه یا مشتریان آژانس های بازاریابی آنها.
آژانس های بازاریابی می توانند زمینه های زیادی را پوشش دهند، اما چه چیزی نمی توانند؟
این چیزی است که من در این قسمت در مورد آن صحبت می کنم.
اگر به دنبال کار با یک آژانس هستید و آنچه در این قسمت به اشتراک میگذارم با شما همخوانی دارد، خوشحال میشویم از شما بشنویم.
ایمیل grow@sitevisibility.com یا توییت @SiteVisibility.
یا کاری برای ما در Threads انجام دهید. کسی مجبور است.