7 دلیلی که تبلیغات شما در گوگل نمایش داده نمی شود

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

ارسال شده در 7 ژانویه 2021 توسط gregdoyle

 تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یکی از بهترین راه ها برای کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان هدف است، زیرا به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را با تبلیغات مطابقت دهید و کلیک ها را مستقیماً به مرتبط ترین صفحات وب سایت خود هدایت کنید. اما وقتی تبلیغات شما نمایش داده نمی شود چه می کنید؟ در این مقاله به دلایل رایج عدم نمایش آگهی شما در گوگل و کارهایی که می توانید برای بررسی آن انجام دهید، می پردازیم.

1. کلمات کلیدی که در کمپین شما نیستند

یکی از واضح ترین نقاط شروع این است که بررسی کنید آیا کلمات کلیدی مورد نظر شما در کمپین شما هستند یا خیر. علاوه بر بررسی کلمات کلیدی مورد نظر در کمپین خود، مطمئن شوید که آیا احتمالاً کلمات کلیدی را با کلمات کلیدی منفی خود مسدود می کنید یا خیر. به یاد داشته باشید، اگر یک کلمه کلیدی متوقف شود، وقتی کسی آن عبارت جستجو را تایپ می کند، تبلیغ شما نمایش داده نمی شود.

2. حجم جستجو

اگر کلمه کلیدی شما در کمپین شما فعال است، اما حجم جستجوی کلمه کلیدی بسیار پایین است، بعید است که جستجو برای آن عبارت باعث ایجاد تبلیغات شود. این به ویژه برای کمپین هایی که بودجه محدودی دارند صادق است، زیرا گوگل کلمات کلیدی دیگری را که حجم جستجوی بالاتری دارند را نشان می دهد.

3. وضعیت آگهی

تبلیغات شما تایید نشده است؟ یا وضعیت “تأیید شده (محدود شده)” را نشان می دهند؟ بررسی وضعیت تبلیغات به شما کمک می کند تا مشخص کنید که آیا مشکلی در تبلیغات شما وجود دارد که مانع از نمایش آنها شود. اگر تبلیغات شما تایید نشده است یا دسترسی محدودی دارد، باید بررسی کنید تا ببینید مشکل چیست.

4. زمان بندی تبلیغات

آیا تبلیغات شما 24/7 اجرا می شود یا برنامه تبلیغاتی سفارشی دارید؟ به احتمال زیاد، اگر کمپین‌های شما بهینه شده باشند، به گونه‌ای تنظیم می‌شوند که تبلیغات شما را در سودآورترین زمان‌ها برای کسب و کار شما نشان دهند. اگر کمپین خود را مدیریت نمی کنید، می توانید شرط بندی کنید که آژانس بازاریابی دیجیتال شما زمان کمپین های شما را برای کمک به بهبود عملکرد بهینه کرده است.

5. مکان یابی

همانطور که یک برنامه تبلیغاتی زمان اجرای تبلیغات شما را محدود می کند، مکان یابی نیز همین کار را برای مناطق جغرافیایی که تبلیغات شما را می بیند انجام می دهد. اگر خارج از منطقه هدف هستید، نمی توانید تبلیغات خود را ببینید. بهترین راه برای بررسی تبلیغات خود و دیدن ظاهر آنها استفاده از ابزار بررسی و تشخیص آگهی است. این ابزار ساده به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را بدون افزایش تعداد بازدیدکنندگان و افزایش قیمت پیشنهادی CPC خود مرور کنید.

6. محدودیت های بودجه

یکی از دلایلی که تبلیغات شما نمایش داده نمی شود این است که هزینه روزانه شما به بودجه شما رسیده است. کمپین هایی که از نظر بودجه محدود هستند، تبلیغات در طول روز پخش می شوند تا از کاهش سریع بودجه کمپین جلوگیری کنند. این بدان معنی است که تبلیغات شما در هر جستجو نشان داده نمی شود.

7. کلمات کلیدی قیمت CPC

حداکثر پیشنهاد CPC شما مبلغی است که مایلید برای هر کلیک روی کلمه کلیدی خود خرج کنید. اگر قیمت های پیشنهادی CPC خود را خیلی پایین تنظیم کنید، تبلیغات شما واجد شرایط نمایش در صفحه اول نتایج نخواهند بود، به این معنی که هنگام جستجو آنها را نخواهید دید. قیمت پیشنهاد CPC کلمه کلیدی خود را به همراه موقعیت میانگین خود مرتباً بررسی کنید تا مطمئن شوید تبلیغات شما در صفحه اول نتایج ظاهر می شود.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *