7 نکته سئوی طراحی وب سایت برای رتبه های بالاتر

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

اگر در مورد طراحی وب سایت برای سئو جدی هستید، باید بیش از چند اصل اساسی را رعایت کنید. اما در وهله اول طراحی سایت سئو چیست؟

وب‌سایت‌های دوستدار سئو آنهایی هستند که اساساً با قوانین گوگل بازی می‌کنند. مرور آنها آسان است، سریع بارگیری می شوند و عبارات و موضوعات بسیار مرتبط را هدف قرار می دهند. در پایان روز، شما می خواهید افراد مناسب روی شما کلیک کنند. این بدان معناست که در وهله اول مطمئن شوید که یک وب سایت مرتبط و/یا تجربه تجارت الکترونیکی را در اختیار آنها قرار می دهید!

اگر مطمئن نیستید که چگونه از سئو به نفع خود استفاده کنید، نگران نباشید. سئو همیشه در حال تغییر است! با این حال، بیش از چند نکته برای بهینه سازی وب سایت وجود دارد که هرگز از مد نمی افتند. در اینجا فقط چند نکته در مورد نحوه ایجاد یک ساختار طراحی وب سایت سازگار با سئو وجود دارد که کاربران شما آن را دوست خواهند داشت.

وب سایت خود را برای کاربر نهایی خود برنامه ریزی کنید

این واقعا مهم است که ابتدا وب سایت خود را برای مردم بسازید! وسوسه انگیز است که همه چیز را برای خزنده های وب گوگل تنظیم کنید. با این حال، گوگل عقب نشینی می کند و انتظار دارد که همه وب سایت ها تجربیات درخشانی را برای کاربر نهایی ارائه دهند.

رتبه بندی جستجو در دهه 20 جدید بیشتر در مورد ROI و UX است. در شرایط عادی، این به این معنی است که شما باید بیشتر روی میزان قابل استفاده و مفید بودن سایت خود تمرکز کنید. آیا مردم می توانند اطلاعات را به راحتی پیدا کنند؟ اگر آنها بخواهند وصل شوند، تماس‌های زیادی دارید؟

آیا شما یک وب سایت واکنش گرا دارید که در دستگاه های تلفن همراه به خوبی کار می کند؟ در مورد سرعت چطور – آیا سایت شما به اندازه کافی سریع بارگذاری می شود؟

اینها همه چیزهایی است که باید در طراحی وب و سئو در عصر مدرن به خاطر داشت. بسیاری از اینها به روانشناسی کاربر بستگی دارد! با این حال، همیشه خود را به جای بازدیدکنندگان خود قرار دهید.

وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید

جستجوی صوتی کار بزرگی است. بیشتر و بیشتر ما از دستیارهای خانگی مانند آمازون الکسا استفاده می کنیم. ممکن است در حال حاضر از سیری در آیفون خود برای جستجو در وب نیز استفاده کرده باشید!

بنابراین، وب سایت شما باید به سوالات پاسخ دهد. این به این دلیل است که جستجوی صوتی به شدت در حال رشد است و Google باید پاسخ‌ها را به سؤالات خاص تنظیم کند. بنابراین، دفعه بعد که از الکسا در مورد موضوعی سوال می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که پاسخی که او پیدا می‌کند از سایتی با سئوی صوتی قوی می‌آید.

به نظر می رسد این آینده طراحی وب سایت و سئو است، بنابراین اجازه ندهید که از بین برود.

داده های ساختاری گنجانده شده است

ساختار داده های خود در پشت صحنه نیز مهم است. نکته ما را در مورد طراحی برای مردم در ابتدا به خاطر دارید؟ خوب، شما باید برای ماشین ها طراحی کنید، دوم!

نشانه گذاری وب سایت شما باید به راحتی قابل پیگیری باشد. این به این معنی است که صفحات شما باید به وضوح لینک شوند. شما باید مطمئن شوید که تصاویر و متا تگ های شما نیز مناسب هستند. به این ترتیب، ربات های گوگل دقیقاً متوجه خواهند شد که به چه چیزی نگاه می کنند.

واقعیت این است که ربات های گوگل نیاز به نگه داشتن دست دارند. اگر ساختار سایت شما برای روبات ها به اندازه کافی واضح باشد، برای بقیه نیز به اندازه کافی واضح است.

روی محتوای تازه، منحصر به فرد و بهینه شده تمرکز کنید

این روزها منحصر به فرد بودن یک ویژگی بزرگ در بازی سئو است. طراحی وب سایت “Old School” به طور کامل بر روی کلمات کلیدی متمرکز شده است. اکنون همه چیز در مورد برجسته شدن است.

البته، کلمات کلیدی قطعا هنوز وارد بازی می شوند. با این حال، گوگل در لیست های خود بیشتر بر محتوای قابل خواندن، قابل اعتماد و مرتبط تمرکز می کند. این بدان معنی است که شما باید سعی کنید چیزی جدید، اما در عین حال مرتبط بگویید. شما همچنین باید کاری را انجام دهید که خوانندگان انتظار ندارند. این در یک راه خوب است!

گوگل الگوریتم های خود را طوری آموزش می دهد که باهوش تر و خواستارتر شود. پس کمی کمتر مشتاق دنبال کردن جمعیت باشید.

یک تجربه کاربری عالی ایجاد کنید

این دنباله ای از اولین نقطه سئوی انسانی ما برای طراحی وب است. با این حال، UX یا تجربه کاربری فراتر از ظاهر سایت شماست.

شما باید مطمئن شوید که از همان ابتدا واقعاً برای کلیک کنندگان خود جذاب هستید. فشار دادن دکمه برگشت بسیار آسان است. بنابراین، شما باید وب سایت خود را نرم، آموزنده، جالب و ارزشمند بسازید. این همیشه در یک نگاه آسان نخواهد بود.

به همین دلیل باید به فکر کاربران باشید. چه چیزی شما را به یک وب سایت جذب می کند؟ چه چیزی باعث می شود بخواهید بمانید؟ به چند راه فکر کنید که بتوانید کارها را برای بازدیدکنندگانتان آسان تر و کارآمدتر کنید. حداقل، این یک مکان عالی برای شروع است.

وب سایت خود را به روز کنید

طراحی سایت ریسپانسیو و بهینه

وب سایت خود را به روز کنید

طراحی سایت ریسپانسیو و بهینه از گوگل آنالیتیکس بیشترین بهره را ببرید

گوگل انواع ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند سئوی وب سایت خود را بهینه کنید. اول گوگل آنالیتیکس است. از کلمه “go” باید کار با Analytics را شروع کنید. این برنامه به شما امکان دسترسی به اطلاعات بازدیدکنندگان را می دهد. به شما نشان می دهد چه کسی، از کجا و برای چه مدت روی شما کلیک می کند. بدون این سرویس، شما درگیر یک بازی حدس زدن بسیار پیچیده هستید.

تجزیه و تحلیل برخی از ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت در سئو را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، ابزارهای دیگری وجود دارد که می توانید برای تکمیل آن استفاده کنید.

با Google Search Console تأیید کنید

البته، دیده شدن وب‌سایت شما به صورت آنلاین به معنای تحت سلطه Big G است. به همین دلیل یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید وب‌سایت شما تمام کادرهای مناسب برای SERP را انتخاب کرده است.

بهترین راه برای انجام این کار بررسی منظم عملکرد جستجوی خود در کنسول جستجوی گوگل است. این، علاوه بر تجزیه و تحلیل، به شما می گوید که چه کاری می توانید انجام دهید تا در برابر سایر سایت هایی که کلمات کلیدی و موضوعات مشابه را هدف قرار می دهند، رتبه بالایی کسب کنید.

بنابراین، گوگل در واقع دوست شما در جستجوی کلیک است! اگر به دستورالعمل‌های آن‌ها پایبند باشید و از آنها پیروی کنید، نمی‌توان گفت که سر و صدای زیادی در فضای آنلاین ایجاد نخواهید کرد.

با این حال، برای پشتیبانی اضافی با طراحی وب سایت SEO، همیشه به متخصصان مراجعه کنید! SEO CoPilot یک شرکت قدیمی طراحی وب سایت و سئو است. ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم سایت شما نه تنها ظاهر و عملکرد عالی دارد، بلکه به طور منظم کلیک می کند.

اگر می‌خواهید درباره آنچه ما ارائه می‌دهیم بیشتر بدانید، اکنون با تیم ما با شماره 01246 540869 تماس بگیرید یا از طریق فرم وب با ما تماس بگیرید!

با شرکت طراحی سایت سئوی محلی خود تماس بگیرید

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *