7 دلیل برای اینکه آژانس بازاریابی دیجیتال برچسب سفید برای رشد کسب و کار ایده آل است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

1. صفحه محصول خود را جذاب تر کنید

صفحه محصول شما چهره کسب و کار آنلاین شماست، چه در وب سایت خودتان باشد یا یک بازار. یک صفحه محصول عالی می تواند به شما در جذب خریداران آنلاین کمک کند و تاثیر قابل توجهی روی آنها بگذارد. شما می توانید با یک لیست محصول جالب، ترافیک را به فروش تبدیل کنید.

توضیحات محصول دقیقی ایجاد کنید که شامل اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های محصول، مواد، وزن و اندازه باشد. از عکس‌های با وضوح بالا از دیدگاه‌های مختلف استفاده کنید.

2. تبلیغات پولی را ارسال کنید

تبلیغات پولی یک راه عالی برای نمایش بیشتر محصولات شما هستند. شما می توانید کمپین های تبلیغاتی برای محصولات خود طراحی کنید تا ترافیک و فروش را در تمام کانال های فروش بهبود بخشید.

از Flipkart برای قرار دادن تبلیغ در لیست محصولات استفاده کنید از تبلیغات حمایت شده آمازون برای تبلیغات خرید از فیس بوک، گوگل و اینستاگرام استفاده کنید.

3. در مسابقه فروش مشتریان شرکت کنید

بهترین راه برای جذب مشتری، فروش است! اینها مهمترین گزینه ها برای تجارت الکترونیک شما هستند تا نرخ تبدیل شما را به طور چشمگیری افزایش دهند. رویدادهای تبلیغاتی را در وب سایت برند خود میزبانی کنید، مانند فروش فلش یا فروش تعطیلات، و در تخفیف های بازار شرکت کنید.

4. یک خط مشی بازگشت ایجاد کنید که مشتری محور باشد

بازگشت بدون دردسر باعث می شود 72 درصد از مشتریان احتمال بیشتری برای خرید مجدد از یک تجارت آنلاین داشته باشند. علاوه بر این، اعتماد خریداران به محصولات خود با بازگشت رایگان و بدون دردسر پشتیبانی می شود. در حالی که هنگام فروش در یک بازار یک سیاست بازگشت معمولی دارید، می توانید موارد زیر را در وب سایت برند انجام دهید:

به روشی واضح و قابل فهم به خط مشی بازگشت خود در صفحه اصلی، پاورقی یا صفحه محصول خود پیوند دهید یا به آن پیوند دهید. تعیین ضرب الاجل برای ارسال بازپرداخت ارائه بازگشت سریع و گزینه های مختلف بازپرداخت مانند اعتبار فروشگاه، روش پرداخت اصلی و دیگران برای جلب اعتماد مشتری

5. تعداد سبدهای خرید رها شده را کاهش دهید

در یک سال، 67.91 درصد از تمام سبدهای خرید در سراسر جهان رها می شود که در مجموع به ارزش 4.6 تریلیون دلار می رسد. برای بهبود نرخ تبدیل وب سایت برند خود، کاهش نرخ رها شدن سبد خرید بسیار مهم است. با این حال، کاهش رها شدن بازار دشوار است.

پرداخت سریع را با حداقل 3 تا 5 مرحله انجام دهید، مشتریان را با قیمت‌های پنهان اشتباه نگیرید، با شفافیت کامل در مورد تمام هزینه‌ها، ارسال رایگان و سریع و همچنین بازپرداخت و بازپرداخت آسان را ارائه دهید گزینه‌های مختلف پرداخت مانند کارت‌های نقدی، کارت‌های اعتباری، UPI، کیف پول های دیجیتال و موارد دیگر در اشکال تراکنش، اعتماد و قابلیت اطمینان را تقویت کنید با چت زنده، خدمات رایگان به مشتریان و ایمیل، پشتیبانی در سطح جهانی را ارائه دهید. ثبت نام ها را حذف کنید با اجازه دادن به مهمانان برای چک کردن، توصیه های مشتری باید گنجانده شود تا اعتماد را افزایش دهید. خروجی های بازشو با قصد خروج می تواند برای جذب مجدد مشتریانی که سبد خرید خود را رها کرده اند استفاده شود. با ارائه مشوق هایی مانند کوپن و تخفیف، مشتریان را جذب کنید. ایمیل‌های بعدی را با عکس‌های مورد انتخابی و همچنین نظرات مشتریان یا توصیفات ارسال کنید

6. اطمینان حاصل کنید که موجودی به درستی مدیریت می شود

هنگام فروش در کانال های مختلف فروش یا در وب سایت برند خود، همیشه باید موجودی کافی برای انجام سفارشات داشته باشید. اگر در زمان مناسب موجودی کافی در دسترس نداشته باشید، ممکن است با کمبود انبار مواجه شوید، به این معنی که در زمان خرید کالاها موجود نیستند. علاوه بر این، برخی از بازارها شامل جریمه های تخلیه می شوند.

سطوح موجودی را با ردیابی آنها حفظ کنید. مطمئن شوید که موجودی به موقع پر شده است

7. سفارشات را سریع و رایگان تحویل دهید

مشتریان خواهان حمل و نقل رایگان و سریع از کسب و کارهای تجارت الکترونیک هستند، خواه در یک بازار یا وب سایت یک برند باشند. این بدان معناست که اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید، باید همیشه انتظارات مشتریان خود را برآورده کنید.

هنگام فروش در وب سایت برند خود، ارسال رایگان برای کلیه سفارش ها یا سفارش هایی با حداقل ارزش سبد خرید ارائه دهید. هنگام فروش در بازارها، با پردازش فوری سفارش‌ها و اعلام «آماده ارسال» سفارش‌ها در اسرع وقت، برای کاهش زمان حمل، بهبود تحویل آخرین مایل و توزیع موجودی در سراسر کشور، از تحویل به‌موقع اطمینان حاصل کنید. محموله های برق آسا مانند تحویل یک روزه یا دو روزه را ارائه دهید

8. بیشتر درگیر بازاریابی متقابل شوید تا ترافیک بیشتری به دست آورید

برای افزایش ترافیک لیست محصولات خود، می توانید از استراتژی های بازاریابی مختلفی استفاده کنید. ایجاد یک حضور آنلاین قوی در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و استفاده از بازاریابی ایمیلی نمونه‌هایی هستند. این به شما کمک می کند فروش را در تمام کانال ها، از جمله وب سایت و بازارهای برند خود افزایش دهید.

برای جذب مشتری، از فیس بوک، پینترست، واتساپ، اینستاگرام و سایر شبکه های رسانه های اجتماعی استفاده کنید از بازاریابی ایمیلی، سئو و بازاریابی پیامکی به نفع خود استفاده کنید. با افراد مشهور و تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی همکاری کنید.

9. بازخورد و نظرات را جمع آوری کنید

مشتریان می گویند بررسی های آنلاین در 93 درصد مواقع بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. این بدان معناست که خریداران آنلاین از کسب و کارهای تجارت الکترونیکی خرید می کنند که رتبه بندی و بررسی های بالایی دارند. این به شما کمک می کند تا مشتریان خود را حفظ کنید و آنها برای خرید مجدد به وب سایت یا بازار برند شما یا هر دو باز خواهند گشت.

در هر کانال فروش، مطمئن شوید که محصولات با کیفیت بالا می فروشید، تحویل سریع را به مشتریان خود ارائه دهید و آنها خوشحال خواهند شد. اگر کاربر از محصول یا خدمات شما ناراضی است، با او تماس بگیرید و به او اطلاع دهید که بازخورد قابل قبول است

10. میانگین ارزش سفارش را افزایش دهید

تاکتیک های تجاری مختلف می توانند به شما کمک کنند تا میانگین ارزش سفارش (AOV) خود را در وب سایت برند خود افزایش دهید. این کار باعث می شود مشتریان شما چیزهای بیشتری از شما بخرند و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشند.

هم در صفحه محصول و هم در صفحه پرداخت، توصیه های محصول را ارائه دهید. اگر سفارش بزرگی دارید، حداقل مشوق های سفارش مانند ارسال رایگان، کوپن ها، نمونه ها یا حتی تخفیف های مستقیم را ترتیب دهید. برنامه های وفاداری مشتری ایجاد کنید و به مشتریانی بدهید که مایل به خرج کردن مزایای بیشتری هستند. وب‌سایت و بازارهای برند، بسته‌ها و بسته‌های محصول را برای افزایش ارزش درک شده یک معامله ارائه می‌کنند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *