7 مطالعه موردی SEO – نمایش ترافیک افزایش یافته و کسب ارجاع

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال مطالعات موردی اثبات شده ای هستید که نشان دهد سایت های دیگر چگونه ترافیک خود را افزایش داده اند و بک لینک به دست آورده اند، این پست برای شماست.

در واقع، این پست هفت داستان موفقیت مختلف را به شما نشان می دهد که در آن سایت ها ترافیک و مراجعات خود را افزایش داده اند.

SAAS – از 3328 به 46548 بازدید ارگانیک در 8 ماه

یک شرکت SAAS با پایگاه مشتری رو به رشد و اقتدار دامنه بالا که به طور طبیعی پیوندهایی به دست می آورد، یک تیم رشد و بازاریابی داشت.

اما ترافیک ارگانیک آنها در مقایسه با رقیبشان عقب مانده بود.

آنها مطالبی را در وبلاگ خود ارسال می کردند، اما رشد ارگانیک ترافیک، مشترکین یا مشتریان آن کانال به اندازه کافی سریع نبود.

من یک مشتری اولیه بودم و به طور مرتب نکات و ویدیوهایی را در مورد نحوه استفاده از راه حل آنها پست می کردم.

سپس یک روز مدیر عامل در گروه فیس بوک آنها نظر داد “آیا شما را استخدام کنیم؟”

من پاسخ دادم که برای آن باز خواهم بود.

بنابراین ما یک سری گفتگوها و تماس ها در مورد استراتژی بازاریابی محتوای آنها و آنچه که من قبل از رسیدن به توافق انجام خواهم داد، داشتیم.

با استفاده از استراتژی پیش‌بینی کلیک، فرصت‌هایی را در بالا، وسط و پایین قیف با پتانسیل سئو ارائه کردم.

نقش من نوشتن متن با کیفیت بالا در مورد موضوعات مورد نظر آنها بود.

با این حال، برخی از موضوعات نیاز به کدنویسی و توسعه وب داشتند، مهارت هایی که من نداشتم.

از آنجایی که مدیر عامل هم روی رشد ارگانیک و هم در کدنویسی سرمایه گذاری کرده بود، حدود 25 قطعه محتوای جدید ایجاد شد.

و اکنون، 8 ماه بعد، طبق گفته Ahrefs، ترافیک جستجوی ارگانیک از 3328 به 46548 بازدید در ماه افزایش یافته است.

من تحت یک NDA هستم، بنابراین نمی توانم در مورد اعداد ترافیک جستجوی واقعی صحبت کنم، اما افزایش زیادی در ثبت نام افراد برای امتحان راه حل وجود داشته است.

علاوه بر این، ارزش پولی ترافیک آنها از 4000 دلار به 45000 دلار در ماه افزایش یافته است.

Ahrefs ارزش ترافیک را با ضرب تعداد بازدیدهای ارگانیک در میانگین CPC گوگل برای آن کلمات کلیدی محاسبه می کند.

35 پیوند منحصر به فرد را به طور طبیعی با سرمایه گذاری در دسترسی به دست آورید

سایر کارشناسان سئو به شما می گویند که محتوای عالی ایجاد کنید و برای کسب لینک به وب سایت خود ایمیل ارسال کنید.

اما آنها به ندرت نتایج را به شما نشان می دهند یا فرآیندی را که برای ارائه آنها استفاده می کنند توضیح می دهند.

علاوه بر این، بسیاری از کسب‌وکارهایی که تازه شروع به کار کرده‌اند، منابع مالی لازم برای سرمایه‌گذاری برای به دست آوردن لینک‌هایی را که به شدت می‌خواهند برای افزایش اعتبار دامنه و رتبه‌بندی کلمات کلیدی خود ندارند، ندارند.

بنابراین تصمیم گرفتم آنچه را که موعظه می کنم تمرین کنم و محتوای عالی ایجاد کنم که به طور طبیعی می تواند بدون ایمیل برای تبلیغ محتوا یا درخواست لینک به وب سایت من پیوند کسب کند.

بنابراین در اینجا فرآیند دقیقی است که من برای به دست آوردن پیوندها به طور طبیعی استفاده کردم.

آمار صنعت یا چک لیست هایی را که خودم می توانم ایجاد کنم، شناسایی کنم. تمام آمارهای مناسب را شناسایی کرده و دور آن حلقه بزنید. خلاصه ای از آمارهای کلیدی را درست در بالای صفحه وب قرار دهید. دارایی های محتوا مانند اینفوگرافیک را به صفحه اضافه کنید. مقاله را منتشر کنید.

میانگین هزینه یک رابطه حدود 350 دلار است. آن 35 لینک برای من 12250 دلار هزینه دارد.

21 لینک به دست آمده با لینک سازی شکسته

من یک بازاریاب سنتی هستم که دیر وارد سئو شده ام، و بیشتر کار من شامل تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی در صفحه برای توسعه و طراحی وب سایت جدید است.

اما من تجربه لازم خارج از صفحه و ایجاد لینک را نداشتم.

من قبلاً فروش سرد زیادی انجام داده‌ام، اما به دلایلی از این که با غریبه‌ها تماس بگیرم و از آنها بخواهم با من تماس بگیرند، پریشان می‌شوم.

دان دریپر، مردان دیوانه، “بدترین ترس ما در انتظار است.”

بنابراین من روی آموزش ساخت لینک سرمایه گذاری کردم و یکی از اولین تاکتیک هایی که استفاده کردم لینک سازی شکسته بود.

ساخت یک لینک شکسته یک مفهوم ساده است. صفحات مرتبط با لینک خارجی خراب را شناسایی کنید و تماس بگیرید و صفحه خود را به عنوان یک لینک جایگزین به صاحب وب سایت پیشنهاد دهید.

هر کسی می تواند یک لینک خراب را پیدا کند و صفحه خود را به عنوان جایگزین پیشنهاد دهد.

این رویکرد مقیاس پذیر نیست، بنابراین در اینجا فرآیندی است که من ایجاد کردم.

از Ahrefs برای شناسایی صفحات 404 مرتبط با دامنه های ارجاع زیادی استفاده کنید. نام و ایمیل وب سایت ها را با لینک شکسته شناسایی کنید. یک نسخه بهتر از صفحه شکسته را بازسازی کنید. پیام‌های ایمیل را در نرم‌افزار تبلیغاتی ایجاد کنید تا مردم از لینک‌های خراب مطلع شوند. از قدرت متقاعدسازی خود برای پیشنهاد صفحه خود به عنوان جایگزینی برای پیوند شکسته آن استفاده کنید.

اوه بیا فریزر، لینک سازی شکسته مرده است.

شاید، اما شرط می‌بندم صندوق ورودی شما مملو از ایمیل‌های هرزنامه‌ای است که پست‌های مهمان را به شما ارائه می‌دهند.

ایجاد لینک های شکسته ممکن است قدیمی و قدیمی باشد، اما اگر بتوانید ایمیل های خود را با لحنی محترمانه و قدردانی بسازید، گیرنده بارها از شما برای شناسایی مشکلی که نمی دانسته است تشکر می کند.

ترافیک حسابدار مالیاتی – از 150 تا 1300 بازدید ارگانیک

یک شرکت حسابداری در گلاسکو وب سایتی داشت که من قبلاً ساخته بودم که پاسخگوی تلفن همراه نبود.

و چندین سال سعی کردم آنها را متقاعد کنم که عملکرد و محتوای سایت را بهبود بخشند.

اما مالک به من گفت که باور ندارد وب سایتش بتواند مشتریان جدیدی ایجاد کند.

بنابراین من با او و دیگران در تعطیلات کاری در باربادوس ملاقات کردم.

این زمان صرف شده به این معنی بود که می توانستم آشکارا و عمیقاً در مورد کارهایی که با وب سایت خود برای جذب و دریافت مشتریان پولی انجام داده بودم صحبت کنم.

همه چیز را کشف کردم؛ ایجاد محتوا، طراحی، ساخت لینک، تبدیل، بازاریابی ایمیلی و پیگیری.

بنابراین، در نتیجه، من توانستم بنشینم و کشف کنم که او چگونه می خواهد از حسابداری و حسابداری عمومی به تخصص در مالیات پیشرفت کند.

از این جلسات اکتشاف، که شامل چند آبجو و مهمان نوازی باربادوس بود، توانستم یک برنامه عملیاتی برای افزایش ترافیک ارگانیک و مشتریان ترسیم کنم.

مرحله 1: چندین جلسه برای کشف تجارت مشتری و اهداف آنها برای وب سایت.

مرحله 2: از تحقیق کلمات کلیدی برای شناسایی فرصت های کلمات کلیدی و ایجاد پیش بینی کلیک استفاده کرد.

مرحله 3: پیش بینی کلیک را با مشتری به اشتراک بگذارید، که تصمیم می گیرد کدام موضوعات را هدف قرار دهد.

مرحله 4: برون سپاری نوشتن محتوا.

مرحله 5: یک طراح استخدام کنید و سایت وردپرس را بازسازی کنید.

مرحله 6: انتشار

در نتیجه، ترافیک ارگانیک از 150 به 1326 بازدید ارگانیک در کمتر از 12 ماه افزایش یافت.

Ahrefs، یکی از بزرگترین بازیگران صنعت سئو، با بیش از 1 میلیون بازدید ماهانه از گوگل و بسیاری از تولیدکنندگان محتوای درخشان، به دنبال گسترش آن بود.

و به جای استخدام نویسندگان تمام وقت، به برخی از مشتریان خود روی آوردند تا برای آنها محتوا تولید کنند.

آنها از من خواستند موضوعی را برای نوشتن در مورد آن انتخاب کنم که شکاف هایی را در محتوای رقبا با پتانسیل ترافیک شناسایی کردم.

سپس یک مقاله آزمایشی به من داده شد تا ترسیم کنم و بنویسم.

اما سندروم ایمپوستر به این دلیل به وجود آمد که من “نویسنده واقعی نیستم” و فقط برای سایتم مطالب نوشته ام.

سپس مجبور شدم به دنبال سبک برند، دستورالعمل‌های کپی و ویرایشگر آنها بنویسم.

ویرایش ها و تغییرات بین من و سردبیر مثل یک بازی تنیس روی میز رفت و برگشت ارسال می شد.

می خواستم دستمالی کنم که با خودم فکر کردم، این فرصتی است که این تجربیات را از بهترین بازاریابان محتوا در صنعت برای مشتریانم بیاورم.

و بنابراین من اولین مقاله را به پایان رساندم و به ایجاد مقالات بازاریابی دیگری پرداختم که شامل بسیاری از سالها تجربه من در این صنعت است.

بنابراین اگر قصد دارید شخصی را برای تحقیق و نوشتن کلمات کلیدی استخدام کنید، همان کاری را که Ahrefs با من کرد انجام دهید.

به یک کپی رایتر با تجربه در صنعت یک مقاله آزمایشی بدهید تا بنویسد.

آیا آنها دستورالعمل ها، بازخوردها و ضرب الاجل ها را رعایت می کنند؟

سایت تجارت الکترونیک 21 درصد از ترافیک ارگانیک خود را از پست های وبلاگ ایجاد شده ایجاد می کند

تام یک تجارت الکترونیکی را اداره می کند و او با من تماس گرفت تا “سئوی خود را بهبود بخشد زیرا این چیزی نیست که قبلاً انجام داده ایم”.

من تحقیق کردم و فرصت های ترافیکی بالقوه را برای او پوشش دادم که شامل انتشار 10 مقاله بود.

اما پس از چند ماه، تام نگران این بود که مقالات در گوگل ایندکس نمی شوند.

بنابراین من بهبودهایی را در پیوندهای داخلی پیشنهاد دادم، اما هنوز هیچ بهبودی در رتبه بندی وجود نداشت.

در نهایت، پس از 6 ماه، مقالات در صدر نتایج جستجو قرار گرفتند.

و پس از 9 ماه، این مقالات در حال حاضر 21٪ از کل ترافیک ارگانیک را تشکیل می دهند.

بنابراین، اگر مانند تام بی‌صبر هستید، اگر می‌خواهید رتبه‌بندی سریع‌تر و بالاتری داشته باشید، ترکیبی از پیوندهای داخلی و لینک‌های خارجی، تبلیغات خارجی و محتوا را توصیه می‌کنم.

وب سایت حسابدار از صفر تا 1622 بازدید

من به یک حسابدار در نزدیکی لندن ارجاع شدم و آنها یک وب سایت می خواستند که ترافیک و سوالات تجاری را از نتایج موتورهای جستجو ایجاد کند.

اما هیچ برنامه و استراتژی برای رشد نداشتند.

بنابراین من استراتژی پیش‌بینی کلیک خود را ارائه کردم که موضوعات مرتبط با تجارت آنها را با پتانسیل ترافیک شناسایی می‌کند.

سپس یک کپی‌رایتر استخدام کردم تا محتوا را از خلاصه‌هایی که ارائه کرده‌ام تولید کند و وب‌سایت وردپرس را با استفاده از یک موضوع سریع و حرفه‌ای بازسازی کردم.

ترافیک از هیچ به 1662 بازدید ارگانیک در اوج خود رسید.

این باعث شد که مشتری مرا برای پروژه سئو دیگری استخدام کند.

در اینجا فرآیندی است که من برای هر دو پروژه استفاده کردم.

مرحله 1: از تحقیق کلمات کلیدی برای ایجاد پیش بینی کلیک استفاده کنید.

مرحله 2: موضوعات مورد نظر را به اشتراک بگذارید و تصمیم بگیرید.

مرحله 3: برون سپاری نوشتن محتوا.

مرحله 4: سایت ایجاد شده در وردپرس.

مرحله 5: انتشار

نتیجه

در این پست، 7 مطالعه موردی مختلف SEO را خلاصه کرده‌ام که نشان می‌دهد چگونه شرکت‌ها توانسته‌اند ترافیک، لینک‌ها و محتوای ارگانیک خود را افزایش یا بهبود بخشند.

سئو آسان نیست و نیاز به زمان، سرمایه گذاری، تلاش و صبر دارد.

با این حال، زمانی که به درستی انجام شود، با بهبود دید موتورهای جستجو و رشد ترافیک ارگانیک نتیجه خواهد داد.

nttnttttnntttnnttnttt، “redirect_after_form_fill_allowed”: 1، “redirect_after_formfill_url” : “https://www.platonik.co.uk/sign-up/”، “exit_popup_enabled”: 0 }؛ nttnttt tnnttttntttnttt، “redirect_after_formfill_enabled” : 1، “redirect_after_formfill_url” : “https://www .platonik.co.uk/registration/”, “exit_popup_enabled”: 0};

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *