
در اینجا در وبلاگ ما، برخی از شرکای متخصص خود را معرفی می کنیم که مشاوره و راهنمایی های تخصصی در مورد موضوعاتی که در آنها تخصص دارند ارائه می دهند.
در این پست، یکی دیگر از شرکای Strafe Creative، یکی از شرکای طراحی وب ما، با مدیر آنها، راس دیویس، در مورد عناصر کلیدی که باید در صفحه فرود محصول قرار دهید و اینکه چگونه می توانید تبدیل های خود را بهبود ببخشید، بحث می کنیم.
پست مملو از نکاتی است که به شما کمک میکند تا تبدیلهای بیشتری را از وبسایت خود جذب کنید، پس منتظر چه چیزی هستید!؟ ادامه مطلب را بخوانید…
در تکامل خرید آنلاین، پلتفرمهای تجارت الکترونیک، کسبوکارهای کوچک و بزرگتر را قادر میسازد تا یک تجربه خرید آنلاین بدون دردسر را ارائه دهند. به عنوان مثال، استفاده از Shopify هم برای تاجر و هم برای مشتری آسان است، زیرا برای تبدیل بهینه شده است و تجربه پرداخت سریع را ارائه می دهد.
با این حال، اگر به بسیاری از صفحات محصول در سایت های تجارت الکترونیک مورد علاقه خود نگاه کنید، متوجه خواهید شد که همه آنها اساساً یکسان هستند.
تحقیقات موسسه Baymard تایید می کند که صفحه محصول در مرکز تجربه تجارت الکترونیک کاربر قرار دارد. در این صفحه است که مشتریان بالقوه تصمیم می گیرند که آیا خرید کنند یا نه. اما با استفاده مکرر از طرح بندی محصول مشابه، این صفحات برای اجرا تحت فشار زیادی هستند.
تغییر در رفتار خرید
پس از همهگیری، زمانی که مجبور بودید همه چیز را آنلاین بخرید، مانع ما برای خرید در سایتهای تجارت الکترونیک به طرز چشمگیری کاهش یافته است.
در گذشته اگر می خواستیم یک کالای گران قیمت مانند ماشین بخریم، قبل از تحویل پول، آن را حضوری می دیدیم.
امروزه مردم فقط این کار را انجام می دهند و بدون دیدن اقلام در زندگی واقعی به صورت آنلاین خرید می کنند.
با این حال، این رفتار خرید جدید که منجر به خریدهای آنلاین با ارزش بالا می شود، روشی برای این جنون دارد. اگر مصرفکنندگان به راحتی از مقدار زیادی پول یا حتی مقادیر کم جدا میشوند، کسبوکارها برای تحقق این امر چه میکنند؟
پاسخ: صفحات تک محصولی سفارشی
این ایده دو بخش دارد.
اولین مورد، خود کسب و کار تک محصولی است – شرکتی که فقط یک محصول را به مخاطبان خاص می فروشد، واقعاً بسیار خوب. یک صفحه محصول واحد برای این مدل کسب و کار ضروری است تا اطمینان حاصل شود که کالا تبدیل می شود، زیرا تنها چیزی است که ارائه می شود.
دومی یک تجارت چند محصولی است. این تیم یک کالا را به عنوان یک “محصول قهرمان” انتخاب می کند و سپس تلاش های بازاریابی و فروش خود را بر فروش هر چه بیشتر متمرکز می کند. این همچنین شامل سرمایه گذاری در یک صفحه محصول سفارشی است، نه فقط در قالب معمول صفحه محصول.
در هر صورت، این استراتژی هوشمندانه اما خطرناک است. اگر سایت شما کوچکتر است و صفحات و اطلاعات کمتری دارد، صفحات تک محصولی سفارشی باید با همه اعتراضات روبرو شوند تا موفق شوند. در حالت ایدهآل، شما میخواهید که کاربر در صفحه بماند و در هنگام مرور اطلاعات بیشتری کسب کند. اگر صفحه به خوبی طراحی شود، باعث بهبود تبدیل می شود.
در مقایسه، صفحات محصول با قالب معمولی جایی برای عناصر طراحی اضافی و بخش هایی که به اعتراضات پاسخ می دهند، ندارند. در این موارد، صفحات اضافی در وبسایت گستردهتر مورد نیاز است تا به کاربر کمک کند اطلاعات بیشتری درباره کسبوکار، برند و محصولات به طور کلی کسب کند. در حالی که این به ارائه زمینه بیشتر کمک می کند، احتمال اینکه مشتری و فروش را در جای دیگری در سایت در حین مرور از دست بدهید، بیشتر است.
بنابراین چگونه میتوانید مطمئن شوید که صفحات تک محصولی خود را از بقیه متمایز میکنند و مطمئن شوید که این تبدیلها را دریافت میکنید؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.
چگونه طراحی صفحه تک محصول خود را توسعه دهید و این تبدیل ها را دریافت کنید
در Strafe Creative، ما با Void Homme، یک برند مراقبت شخصی مردانه که مدادهای ریش می فروشد، کار کردیم – برای پر کردن سریع و آسان هر گونه شکاف در ریش شما مناسب است.
در ابتدا این راه حل منحصر به فرد تنها محصول آنها بود و به همین دلیل برای طراحی صفحه محصول به ما مراجعه کردند.
پس از گفتگوی اولیه با تیم، سه هدف کلیدی را شناسایی کردیم:
رسیدگی به اعتراضات مشتریان بهبود نرخ تبدیل طراحی موبایل (90 درصد ترافیک از طریق شبکه های اجتماعی می آید)
در اینجا هشت مورد کلیدی که در صفحه گنجانده ایم آورده شده است که به بهبود تبدیل برای تیم Void Homme کمک کرده است که شما نیز می توانید آنها را اعمال کنید.
برای زمینه، این صفحه خاص در درجه اول به عنوان صفحه فرود برای کمپین های رسانه های اجتماعی پولی طراحی شده است. کاربران قبل از ورود به این سایت یک تیزر از محصول دریافت می کنند. پستهای رسانههای اجتماعی احتمالاً به نقطه اصلی درد – تقسیم ریش – میپردازند.
نمایش نتایج
معمولاً برای این نوع محصولات قانع کننده، مصرف کنندگان به خود محصول علاقه چندانی ندارند. بیشتر در مورد راه حل و نتایج است.
تئودور لویت، استاد بازاریابی دانشگاه هاروارد را مثال بزنید، که به این جمله معروف است: «چاله را بفروش، نه مته را». هدف او این بود که مشتریان محصولات را برای خود محصول هدف قرار نمیدهند، بلکه برای کاری که انجام میدهد – حفره.
در مثال Void Homme ما، کاربران میخواهند بدانند که چگونه میتوانند ریشهای تکهدار خود را اصلاح کنند – مداد ریش تنها راهی برای انجام کار است.
این نتیجه نهایی باید کانون پیام باشد:
2. مزایای اصلی را توضیح دهید
وقتی توضیح می دهید که چرا محصول شما بهترین گزینه برای «انجام کار» است، مزایای کلیدی آن را نیز درج کنید. این به مصرفکننده کمک میکند تا بفهمد چرا محصول شما را بیش از رقیب میخواهد و به نتایجی که قبلاً نشان دادهاید پشتیبانگیری میکند.
در این حالت از مزایای آن می توان به عدم لک، مقاومت در برابر تعریق و شستشوی آسان اشاره کرد. این محتوا نه تنها در قالبی به راحتی قابل هضم فهرست شده است، بلکه به سرعت تعدادی از اعتراضات احتمالی مشتریان را برطرف می کند.
همانطور که می توانید تصور کنید، مشتریان بالقوه ممکن است نگران استفاده از مداد در اوایل روز و سپس لکه دار کردن آن در حین تمرین باشند. این طراحی نمودار به سرعت و به سادگی این نگرانی را برطرف می کند.
3. شامل مشخصات و انواع محصول
این برای صفحات محصول بی معنی است و باید در هر نوع، سفارشی یا غیر آن گنجانده شود. اطلاعات مربوط به اندازه، ابعاد، رنگ یا سایر تنظیمات محصول خود را درج کنید.
برای اقلام با قیمت بالاتر مانند مبلمان، نمودارهای اندازه دقیق کلیدی هستند و نمودارها راهی عالی برای نشان دادن نمای داخلی مبل یا تخت برای نشان دادن کیفیت محصول هستند. از عکس ها استفاده کنید تا به کاربر تصوری از اندازه یک آیتم در زمینه محیط اطرافش بدهید.
4. فراخوانی جسورانه برای اقدام
هنگام مرور تلفن خود و دریافت تبلیغات هدفمند، مصرف کنندگان اغلب تصمیمات خرید را در چند ثانیه می گیرند (من می دانم که دارم). توجه کاربران را با یک دعوت به اقدام جسورانه و برجسته جلب کنید: «اکنون خرید کن» یا «افزودن به سبد خرید».
همچنین میتوانید از یک CTA چسبنده استفاده کنید که کاربر را در حین پیمایش در صفحه دنبال میکند و اطمینان حاصل میکند که پس از یادگیری بیشتر میتواند به سرعت پرداخت کند.
5. از طریق اثبات اجتماعی اعتماد ایجاد کنید
یک چیز عجیب در مورد جامعه این است که مردم به نظرات افرادی که حتی نمیشناسند اعتماد میکنند، به این معنی که بررسیها در کمک به شما برای دریافت تبدیلهای بیشتر قدرتمند هستند.
همیشه نظرات و رتبهبندیها را در صفحه خود به اضافه، در صورت امکان، محتوای تولید شده توسط کاربر اضافه کنید.
ما مطمئن شدیم که Void Homme تعداد زیادی عکس کاربر در سایت دارد تا نشان دهد که مداد ریش چقدر خوب کار می کند. اگر بتوانید به کاربر اجازه دهید نظرات را بر اساس نیازهای خاص خود و آنچه مردم در مورد آن میگویند فیلتر کند، حتی بهتر است.
6. به اعتراضات کاربران از طریق فرمت های خلاقانه رسیدگی کنید
فرمتهای خلاقانه متعدد نه تنها به رفع اعتراضهای بالقوه مصرفکننده کمک میکنند، بلکه به محصول شما جان میبخشند و به جلب توجه مصرفکننده کمک میکنند.
کاربران مختلف با انواع مختلف محتوا درگیر می شوند. ما همیشه توصیه میکنیم که حداقل یک سؤال متداول را درج کنید، اما جداول، لغزنده، تصاویر، GIF و ویدیوها همه فرمتهای خوبی هستند که در آنها میتوانید به اعتراضات رسیدگی کنید و نتایج و ارزش محصول خود را نشان دهید.
چند سؤال متداول در مورد مداد ریش Void Homme عبارتند از: «آیا با طول ریش من کار میکند» و «آیا با رنگ چهره من کار میکند؟»، بنابراین برای پاسخگویی فوری به این نگرانیها، بخشهایی با فیلمها و تصاویر قبل/پس از آن قرار دادهایم. ، به علاوه مجموعه ای دقیق از سوالات متداول.
7. فروش اقلام اضافی برای افزایش میانگین ارزش سفارش (AOV)
معمولاً 20 درصد از مصرفکنندگان در صورت استفاده از یک یادآوری بازشو یا نشانهگذاری در طول فرآیند تسویهحساب، محصولات بیشتری را خریداری میکنند – ممکن است چیزی باشد که آنها به آن نیاز دارند اما نمیدانستند که شما میفروشید.
حمل و نقل رایگان بیش از یک ارزش خاص نیز یک تاکتیک فروش عالی است، مصرف کنندگان این را هدفی برای دستیابی می دانند و اغلب خرید بیشتری می کنند.
8. در نهایت فراموش نکنید که برند خود را به نمایش بگذارید
وقتی از صفحات محصول فردی به عنوان بخشی از یک کمپین اجتماعی استفاده میکنید، کاربران به صفحه اصلی یا صفحه درباره شما نمیرسند و نمیخواهید برای کاوش آنها روی محصول کلیک کنند.
آنها را از طریق لحن صدای خود و پیام های مرتبط در سراسر صفحه محصول درگیر نگه دارید – به آنها نشان دهید که در هر عنصر طراحی، برند آنها هستید.
مزایای فراتر از تبدیل
به طور طبیعی، “بهبود نرخ تبدیل” در بالای فهرست هر تجارت الکترونیک و مدیر بازاریابی قرار دارد، اما این صفحات دقیق محصول سفارشی مزایای دیگری نیز دارند.
به لطف این سفر ساده کاربر از بازاریابی به صفحه فرود، می توانید از طریق کمپین های هدفمند در هزینه هر خرید (CPA) صرفه جویی کنید تا محصول خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید. همچنین، برای یافتن پیامی که واقعاً برای مخاطبان شما مفید است، از تست تقسیم حداکثر استفاده را ببرید.
هدف گذاری مناسب هرگز مهمتر از این نبوده است، بنابراین آیا از صفحات محصول جداگانه برای جذب مخاطب هدف خود استفاده می کنید؟ ما دوست داریم بدانیم.
در اینجا نکات و ترفندهایی از ما در Strafe Creative برای کمک به فروش بیشتر در سایت تجارت الکترونیک خود دارید. در حالی که میتوانید برخی از این کارها را خودتان انجام دهید، بهروزرسانیهای فنی بیشتر ممکن است نیاز به پشتیبانی از توسعهدهنده داشته باشند.
اگر به دنبال یک وب سایت تجارت الکترونیک Shopify با تبدیل بالا هستید، برای بحث در مورد نیازهای خود با ما تماس بگیرید. در وبلاگ ما بیشتر بخوانید یا از طریق Project Planner درباره پروژه خود به ما بگویید.