GA4: آماده و آخرین به روز رسانی | مقالات

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما می دانیم که GA4 به طور رسمی در تاریخ 1 ژوئیه 2023 یا 1 اکتبر 360 Universal Analytics را از Universal Analytics تحویل می گیرد. از اول اکتبر 2023، هیچ بازدیدی از وب‌سایت پردازش نمی‌شود، اما گوگل اعلام کرد که هر کسی تا شش ماه پس از آن تاریخ به داده‌های تاریخی دسترسی خواهد داشت.

اگر فرصتی داشته اید که با آن بازی کنید، متوجه تفاوت هایی بین دو پلتفرم تجزیه و تحلیل خواهید شد، مانند معیارهایی که ما به تجزیه و تحلیل و گزارش دادن عادت کرده ایم و رابط کاربری متفاوت.

معیارهای گمشده برای تجزیه و تحلیل عبارتند از:

جلسات نرخ پرش میانگین زمان در سایت بدون برچسب یا انتقال داده بین پلتفرم‌ها بدون ردیابی آخرین کلیک، به این معنی که نمی‌توانید بگویید آخرین نقطه تماس کاربر در حال تبدیل در طول سفر خریدارش چه بوده است – نشانگر ارزشمند بله حذف می‌شود.

شاخص های تغییر یافته:

گروه‌های کانال مشتری کاهش یافته ایجاد گروه‌بندی کانال سفارشی امکان‌پذیر نیست تقسیم‌بندی گزارش ابعاد سفارشی به 50 کاهش یافت

شما همچنین متوجه معیارهای نوع “درگیری” خواهید شد. “جلسات درگیر” یا “میانگین زمان تعامل در هر جلسه”. GA4 بیشتر بر معیارهای مبتنی بر رویداد تمرکز خواهد کرد تا معیارهای مبتنی بر جلسه تا به طور مؤثرتری تعامل کاربر را از طریق محتوای بازاریابی دیجیتال اندازه گیری کند.

آخرین به روز رسانی GA4

چندین به روز رسانی اخیر در GA4 وجود دارد، از جمله اندازه گیری بهبود یافته برای ارسال فرم ها و سازگاری بیشتر بین پیاده سازی UA (Universal Analytics) و تجارت الکترونیک GA4.

اندازه گیری بهبود یافته برای ارسال فرم

اخیراً، گوگل یک گزینه جدید و بهبود یافته اندازه گیری تعامل فرم را معرفی کرده است و زمانی که کاربر برای اولین بار با یک فرم در طول جلسه تعامل برقرار می کند، داده ها را گزارش می دهد. این خبر خوبی است زیرا بازاریابان می توانند CTAهای مبتنی بر فرم را در یک وب سایت تجزیه و تحلیل کنند، از جمله زمانی که کاربر جدید شروع به ارسال فرمی برای پر کردن آن می کند.

پس از فعال شدن تعامل فرم، می توانید داده های ارسال فرم خاص را برای رویدادهای زیر جمع آوری کنید:

Form_start: کاربران ابتدا با یک فرم در یک جلسه تعامل برقرار می کنند Form_submit: زمانی که کاربر فرمی را ارسال می کند

اگر هدف اصلی تبدیل کسب‌وکار شما تولید سرنخ است، ویژگی پیشرفته جدید Google در GA4 می‌تواند به شما کمک کند در فرآیند ارسال فرم خود تجدیدنظر کنید و یک استراتژی تبدیل مبتنی بر کاربر ایجاد کنید.

اگر یک فید وب راه‌اندازی کرده‌اید، این ویژگی جدید بهبودیافته باید به‌طور خودکار فعال شود، اما همچنان ارزش بررسی کردن را دارد.

پشتیبانی و سازگاری بیشتر در پیاده سازی تجارت الکترونیک UA و GA4

در اوایل این ماه، گوگل راه ساده‌تری را برای ایجاد گزارش‌های تجارت الکترونیک بدون تغییر هیچ گونه پیاده‌سازی تجارت الکترونیکی اعلام کرد. از 5 اکتبر 2022، کاربران GA4 می توانند:

از ویژگی‌های GA4 با قابلیت انتقال و استقرار مجدد تجارت الکترونیک برای ارسال رویدادهای تجارت الکترونیک به GA4 استفاده کامل را ببرید (توصیه می‌شود). رویدادهای تجارت الکترونیک را در GA4 با اجرای تجارت الکترونیک موجود (جدید) پر کنید. رویدادهای تجارت الکترونیک GA4 را در ویژگی Universal Analytics خود با داده های تجارت الکترونیکی پر کنید و پیاده سازی تجارت الکترونیک UA موجود را با رویدادهای تجارت الکترونیک GA4 (جدید) جایگزین کنید.

به‌علاوه، Google اکنون یک کمک‌کننده مهاجرت تجارت الکترونیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و راهنمایی برای کمک به انتقال استقرار تجارت الکترونیک از UA به GA4 صادر کرده است.

فراموش نکنید که با به روز رسانی های گوگل به روز بمانید!

ما برخی از ناامیدی های GA4 را درک می کنیم، اما مزایای خاصی نیز وجود دارد. شما می توانید روش جدیدی از تفکر و نحوه گزارش داده های عملکرد را به مشتریان اعمال کنید. شما می توانید استراتژی های جدیدی را بر اساس اطلاعاتی که GA4 ارائه می دهد ایجاد کنید و به شما امکان می دهد از منظر جدیدی به آنها نگاه کنید.

ما در حال تطبیق با دوره جدید گزارش‌دهی داده‌های وب‌سایت و تنظیم چیزهایی برای نسل بعدی هستیم که زندگی قبل از GDPR و کوکی‌های شخص ثالث را به خاطر نمی‌آورند. برای ادامه ساختن جامعه دیجیتال، باید مایل باشیم که خود را با تغییر وفق دهیم و آن را هیجان انگیز کنیم.

اگر هنوز GA4 را بررسی نکرده اید، به شدت توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. تفاوت ها و تغییرات قابل توجهی در نحوه گزارش عملکرد ما وجود دارد. همچنین باید قبل از تغییر در سال 2023 تا جایی که ممکن است داده جمع آوری کنید. این به شما زمان زیادی می دهد تا به رابط جدید عادت کنید، چه داده هایی را می خواهید گزارش دهید، و می خواهید ساختار گزارش ها چگونه باشد.

برای راهنمایی و مشاوره در مورد GA4، همین امروز با PushON تماس بگیرید و تیم بازاریابی دیجیتال ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند. ما در حال حاضر در حال ارائه GA4 به مشتریان خود و ارائه جلسات آموزشی هستیم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *