
گوگل اخیراً دستورالعملهای نمایههای تجاری Google را بهروزرسانی کرده است. بر اساس این به روز رسانی، محتوای تکراری در پست های منتشر شده توسط Google Business Profiles به عنوان هرزنامه توسط گوگل تلقی می شود.
میتوانید این بهروزرسانی را در خطمشی محتوای Google Business Profiles در بخش «Avoid Spam» بیابید.
این گلوله جدید با دیگر نمونههای سنتیتر هرزنامه محتوا اضافه شد – از جمله محتوای مزاحم، بدافزار، لینکهای نامناسب، چرندیات، محتوای خودکار و موارد دیگر.
چرا دانستن آن مهم است؟
مهم است که کسب و کارهای محلی از این خط مشی محتوا آگاه باشند زیرا نقض آن بسیار آسان است.
کسب و کارها انواع محتوا را به صورت آنلاین به صورت نسبتاً منظم ارسال می کنند. گوگل اکنون به وضوح اعلام کرده است که می خواهد کسب و کارها فقط محتوای منحصر به فرد را به اشتراک بگذارند. محتوای تکراری بهعنوان هرزنامه علامتگذاری میشود که برخلاف دستورالعملهای Google است.
کسب و کارهای محلی چه باید بکنند؟
ابتدا، بهتر است نوع محتوایی که پست می کنید را به طور مرتب مرور کنید. اگر محتوای منتشر شده توسط Google Business Profiles ممکن است تکراری باشد، مهم است که استراتژی و خط مشی محتوای خود را مرور کنید.
شکستن این سیاست خاص نسبتاً آسان تر از سایرین است. ما گمان میکنیم که بسیاری از کسبوکارهای محلی این خطمشی را ناخواسته نقض میکنند – حتی اگر سعی نداشته باشند محتوای هرزنامه را با نیت مخرب پست کنند.
چرا؟
تحت این دستورالعملهای بهروزشده، نمایههای کسبوکار مجاز به اشتراکگذاری یک بلوک متن، ویدیو یا عکس نیستند.
اگر هر هفته یک پیشنهاد تخفیف هفتگی را با همان تصویر به اشتراک بگذارید چه؟ چه می شود اگر شما تبلیغات هفتگی خود را با همان گرافیک انجام دهید؟ اگر به طور منظم ساعات کاری و ساعات کاری یکسانی را به اشتراک بگذارید تا مردم را مطلع کنید، چه؟
به طور سنتی، این محتوای هرزنامه نیست، اما اکنون می تواند شما را با گوگل به دردسر بیاندازد.
علاوه بر این، استفاده از لوگوی کسب و کار خود بر روی هر عکس و تصویری که به اشتراک می گذارید – بسته به اندازه آنها – می تواند محتوای تکراری و در نتیجه هرزنامه تلقی شود.
غذا برای بردن به خانه
همانطور که قبلاً گفتیم، نقض ناخواسته این سیاست آسان است. بنابراین، ما سه نکته زیر را به مشاغل محلی توصیه می کنیم:
محتوای یکسان را چندین بار پست نکنید. مطمئن شوید که تمام بلوکهای متن، ویدیوها و تصاویر منحصربهفرد هستند. از لوگوی تجاری بزرگ در هر تصویر استفاده نکنید.
منتظر اخبار، نکات و ترفندهای سئو محلی بیشتر باشید.