
28 ژانویه 2022
هر کسی که Google Ads را اجرا می کند به شما می گوید که آزمایش ها روشی عالی برای کمک به درک تأثیر تغییراتی که ایجاد می کنید و بهبود عملکرد کمپین خود هستند. متأسفانه، آزمایشها در گذشته برای راهاندازی کمی گیجکننده بودهاند و به پیشنویس کمپین نیاز دارند که سپس بهطور جداگانه در یک آزمایش آزمایش میشود.
اکنون، به لطف صفحه آزمایشهای جدید، میتوانید یک کمپین را انتخاب کنید و در یک مرحله آسان یک آزمایش سفارشی برای آن ایجاد کنید! این صفحه به شما امکان می دهد تمام آزمایش های خود را در یک مکان آسان برای یافتن ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کنید.
اسکرین شات از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است
صفحه آزمایشهای جدید به شما امکان میدهد از هرگونه مشکل استقرار اجتناب کنید و مشاهده افزایش مورد انتظار از نتایج آزمایش را برای شما آسانتر میکند. پس از اجرای آزمایش خود، اگر یافته ها را دوست دارید، می توانید آنها را با یک کلیک در کمپین زنده خود اعمال کنید!
اسکرین شات از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است
همگام سازی بهبود یافته است
برای افزودن بیشتر به سهولت تازهای که میتوانید آزمایشها را انجام دهید، Google همچنین روش جدیدی را برای همگامسازی آزمایشهای شما با کمپینهای مربوطه ارائه میکند. قبلاً، بهروز نگه داشتن آزمایشهایتان به معنای کپی دستی همه تغییرات از کمپینهای اصلی بود. خوشبختانه گوگل متوجه شد که این کار زمان بر و دشوار است، به خصوص با آزمایش های متعدد!
اسکرین شات از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است
بهروزرسانی جدید همگامسازی به این معنی است که Google آزمایش شما را با هر تغییری که در کمپینهای اصلی خود ایجاد میکنید بهروزرسانی میکند. هنگامی که یک کمپین جدید ایجاد می کنید، همگام سازی به طور پیش فرض روشن می شود، بنابراین جای نگرانی نیست!
اگر میخواهید بدانید چگونه میتوانیم در مورد سایت شما به شما کمک کنیم، چه نتایج ارگانیک باشد یا از طریق یک کمپین تبلیغاتی Google، لطفاً در اینجا درخواست بررسی رایگان کنید.