Google Ads به لطف صفحه آزمایشی جدید خود به شما امکان می دهد با راحتی و اطمینان بیشتری تست کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

28 ژانویه 2022

هر کسی که Google Ads را اجرا می کند به شما می گوید که آزمایش ها روشی عالی برای کمک به درک تأثیر تغییراتی که ایجاد می کنید و بهبود عملکرد کمپین خود هستند. متأسفانه، آزمایش‌ها در گذشته برای راه‌اندازی کمی گیج‌کننده بوده‌اند و به پیش‌نویس کمپین نیاز دارند که سپس به‌طور جداگانه در یک آزمایش آزمایش می‌شود.

اکنون، به لطف صفحه آزمایش‌های جدید، می‌توانید یک کمپین را انتخاب کنید و در یک مرحله آسان یک آزمایش سفارشی برای آن ایجاد کنید! این صفحه به شما امکان می دهد تمام آزمایش های خود را در یک مکان آسان برای یافتن ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کنید.

اسکرین شات از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است

صفحه آزمایش‌های جدید به شما امکان می‌دهد از هرگونه مشکل استقرار اجتناب کنید و مشاهده افزایش مورد انتظار از نتایج آزمایش را برای شما آسان‌تر می‌کند. پس از اجرای آزمایش خود، اگر یافته ها را دوست دارید، می توانید آنها را با یک کلیک در کمپین زنده خود اعمال کنید!

اسکرین شات از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است

همگام سازی بهبود یافته است

برای افزودن بیشتر به سهولت تازه‌ای که می‌توانید آزمایش‌ها را انجام دهید، Google همچنین روش جدیدی را برای همگام‌سازی آزمایش‌های شما با کمپین‌های مربوطه ارائه می‌کند. قبلاً، به‌روز نگه داشتن آزمایش‌هایتان به معنای کپی دستی همه تغییرات از کمپین‌های اصلی بود. خوشبختانه گوگل متوجه شد که این کار زمان بر و دشوار است، به خصوص با آزمایش های متعدد!

اسکرین شات از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است

به‌روزرسانی جدید همگام‌سازی به این معنی است که Google آزمایش شما را با هر تغییری که در کمپین‌های اصلی خود ایجاد می‌کنید به‌روزرسانی می‌کند. هنگامی که یک کمپین جدید ایجاد می کنید، همگام سازی به طور پیش فرض روشن می شود، بنابراین جای نگرانی نیست!

اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانیم در مورد سایت شما به شما کمک کنیم، چه نتایج ارگانیک باشد یا از طریق یک کمپین تبلیغاتی Google، لطفاً در اینجا درخواست بررسی رایگان کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *