Google Analytics 4 تقریباً به پایان رسیده است. اماده ای؟ | آژانس دیجیتال مارکتینگ

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

تجزیه و تحلیل و دنیای آنلاین دست به دست هم می دهند. چه بخواهید کمپین های رسانه ای پولی خود را ردیابی کنید یا ترافیک سایت خود را رصد کنید، گوگل آنالیتیکس برای سال ها نقش حیاتی در اندازه گیری موفقیت دیجیتال ایفا کرده است.

گوگل آنالیتیکس که برای اولین بار در سال 2005 در صحنه ظاهر شد، طی 18 سال راه طولانی را پیمود و هنر سازگاری با صنعتی را آموخت که هرگز نمی‌خوابد. اعلام تعطیلی یونیورسال آنالیتیکس در سال 2019 و انتقال به Google Analytics 4 نباید شوکه کننده باشد. اما چهار سال بعد و با حرکت قریب‌الوقوع به GA4، آیا برای معنای واقعی آن آماده هستید؟

اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا این حرکت روی شما تأثیر می گذارد یا خیر و اگر باید کاری را قبل از مهلت 1 جولای 2023 انجام دهید، به خواندن ادامه دهید. ما در مورد همه چیزهایی که GA4 می تواند داشته باشد و تأثیری که می تواند بر سئوی شما داشته باشد به شما نکاتی را ارائه می دهیم…

درک حرکت

گوگل آنالیتیکس در طول سال ها بارها به روز شده است، بنابراین چه ویژگی خاصی در مورد این آخرین به روز رسانی دارد؟

برخلاف برخی از تغییرات قبلی، این فقط یک ارتقاء یا یک یا دو ویژگی جدید نیست. Google Analytics 4 یک بازسازی کامل از پلتفرم تجزیه و تحلیل با ویژگی ها، گزارش ها و قابلیت های جدید است. علاوه بر این، ماهیت پلتفرم و نحوه استفاده از داده ها مطابق با تکامل استفاده آنلاین ما تغییر کرده است. از آنجایی که زندگی ما ذاتا آنلاین می شود و داده های ما به طور گسترده در دسترس می شوند، نیاز به حفظ حریم خصوصی آنلاین بیشتر از همیشه است.

برخلاف UA، GA4 به هیچ وجه به داده های شخص ثالث متکی نیست و در عوض از داده های شخص اول استفاده می کند. علاوه بر این پیشنهاد جدید حریم خصوصی، این پلتفرم می تواند در سایر محصولات Google نیز استفاده شود و رویکرد چند کاناله تری را برای استراتژی بازاریابی شما ارائه می دهد.

برخی از مزایای کلیدی Google Analytics 4 چیست؟

با پلتفرم جدید ویژگی های جدید و بهبود یافته ای ارائه می شود. GA4 دارای توابع و ویژگی های بی شماری است که بر اساس Universal Analytics قدیمی ساخته شده است. در حالی که لیست گسترده است، ما برخی از برجسته ترین سئو را گردآوری کرده ایم…

اسناد مبتنی بر داده: زمانی که Universal Analytics برای اولین بار وارد صحنه شد، دنیای آنلاین از جایی که امروز است قابل تشخیص نبود. در حالی که UA 10 سال پیش وظیفه خود را بر عهده داشت، دیگر نشان دهنده دنیای کسب چند کاناله ای نیست که امروز در آن زندگی می کنیم. اسناد مبتنی بر داده یک ویژگی جدید GA4 است که وزن دهی در سطح کانال را در زمان تبدیل امکان پذیر می کند. گزارش‌های سفارشی قدرتمند: عملکرد گزارش‌های سفارشی در GA4 بسیار قدرتمندتر و بصری‌تر از UA است و به شما امکان می‌دهد گزارش‌های سفارشی پیشرفته و دقیق را در کمترین زمان تنظیم کنید. قرار دادن تجربه کاربری در صندلی راننده: GA4 مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد که تجربه کاربری شما را در خط مقدم سایت شما قرار می دهد. با قابلیت ردیابی تعامل مثبت صفحه، کدام محتوا بهترین عملکرد را دارد و کدام یک از کلمات کلیدی شما قوی‌تر هستند. GA4 به شما نشان می دهد که چه چیزی کار می کند و چگونه می توانید از آن بهره ببرید. رویکرد چند کاناله: GA4 به صورت چند پلتفرمی و چند دستگاهی طراحی شده است. هدف GA4 با استفاده از اسناد مبتنی بر داده، ارائه دیدگاهی جامع و جامع از آنچه باعث ایجاد تبدیل می‌شود، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دنیایی متفاوت از UA است که رویکرد بسیار خاصی به پیاده سازی دارد و X را به Y بدون در نظر گرفتن سایر عوامل اختصاص می دهد. همه چیز گلگون نیست: چالش های رایج مهاجرت

حرکت به سمت GA4 بدون شک کار درستی است. با تکامل محیط دیجیتال، نیاز به حفظ حریم خصوصی کاربر و رویکرد همه‌کانالی بیشتر از همیشه مشهود است. اما، مانند هر تغییر دیگری، ممکن است برخی از دست اندازها در این راه وجود داشته باشد. بنابراین برخی از مسائل رایج مهاجرت که می بینیم چیست؟

پیچیدگی کلی GA4 در مقابل UA: با گزینه های بیشتر، پیچیدگی بیشتری نیز به وجود می آید. GA4 به زمان و تلاش بسیار بیشتری برای تنظیم و ردیابی رویدادها و تبدیل ها نیاز دارد. UA همیشه یک پلت فرم پلاگین و بازی بوده و آن را برای کاربران بسیار شهودی کرده است. ویژگی‌های دقیق: برخی از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته نسبت به UA انتخاب‌کننده‌تر هستند. هنگام مقایسه ویژگی تجارت الکترونیکی پیشرفته، نسخه GA4 بسیار بیشتر از UA با فرمت های داده بسیار سفت و سخت است. در حالی که هدف ویژگی های جدید ارائه اطلاعات بیشتر و نتایج بهتر است، راه اندازی اولیه چندان ساده نیست. تأخیر داده: UA تقریباً بلافاصله داده ها را پردازش می کند، در حالی که GA4 می تواند حدود 24 ساعت طول بکشد. این تأخیر به این معنی است که ممکن است یک تا دو روز کاری طول بکشد تا ببینید آیا تغییرات شما تأثیر مثبتی را که هدف آن بودید داشته است یا خیر. آیا به Google Analytics 4 ارتقا داده اید؟

با وجود سال ها هشدار، بسیاری از مردم هنوز اهمیت تغییر از UA به GA4 را درک نکرده اند. اگر هنوز مهاجرت را شروع نکرده اید، وقت آن رسیده که با واقعیت ها روبرو شوید و آشنایی با پلتفرم جدید را در اولویت قرار دهید. GA4 و UA به دور از یک ارتقا ساده، دو پلتفرم کاملاً متفاوت هستند و ماهیت کاری که انجام می دهند و نحوه استفاده شما از آنها متفاوت است.

برای کسانی که موفق به انجام این حرکت قبل از مهلت نشوند، Google به طور خودکار شما را به GA4 منتقل می کند. اگرچه ممکن است به نظر برسد که این پتانسیل زندگی شما را آسان‌تر می‌کند، به این معنی است که در اول جولای با یک بوم کاملاً خالی شروع می‌کنید.

اگر مهاجرت را شروع نکرده‌اید، یا مهاجرت کرده‌اید، اما هنوز با پلتفرم آشنا می‌شوید، وقت آن رسیده است که کارها را افزایش دهید.

چگونه انتقال به Google Analytics 4 را مدیریت می کنیم

در اطلاع رسانی به مشتریان خود از سوییچ آتی مارس 2022، ما در پس‌زمینه کار کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان SEO ما به درستی در GA4 تنظیم شده‌اند. تشویق مهاجرت زودهنگام به این معنی است که هرکسی که قبل از ژوئیه 2022 به GA4 مهاجرت کرده است، بانکی از داده های سالانه در هنگام غروب UA در دسترس دارد.

ما علاوه بر کمک به مشتریان خود در انجام این حرکت، نحوه تعامل خود با تجزیه و تحلیل ها و توسعه روش گزارش داده های خود را در راستای GA4 بررسی کرده ایم. سیستم‌ها و نرم‌افزار گزارش‌دهی ما به‌روزرسانی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که با GA4 مطابقت داریم. چه چیزی در پیش است؟ با نزدیک شدن به موعد مقرر، تیم سئوی ما در حال آموزش عمیق برای GA4 است و اطمینان حاصل می کند که تیم ما می تواند بالاترین سطح پشتیبانی را به شما ارائه دهد.

ما به‌عنوان یک شریک برتر Google، جزئیات آخرین به‌روزرسانی Google را درک می‌کنیم و از پشتیبانی و اطلاعات بیشتر در مورد انتقال به GA4 به عنوان آژانس سه درصد برتر بریتانیا بهره می‌بریم. ما درک می کنیم که اگر آماده نباشید، این تغییر آینده می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. به همین دلیل است که به زودی با تیم متخصص خود آموزش تخصصی GA4 را به مشتریان خود ارائه خواهیم داد.

اگر در مورد GA4 و بهترین روش استفاده از نرم افزار نگران هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *