Google Search Essentials | رتبه جستجوی من را بهبود بخشد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

گوگل به‌روزرسانی بزرگی در دستورالعمل‌های گوگل برای مدیران وب‌سایت ایجاد کرده و نام آنها را به Google Search Essentials تغییر داده است. علاوه بر تغییر نام تجاری، گوگل در حال به روز رسانی و ساده سازی دستورالعمل ها برای صاحبان وب سایت و ناشران محتوا است.

پایان «وب مستر»

یکی از دلایل تغییر برند دور شدن از کلمه “وب مستر” است. این با اقدامات قبلی گوگل مطابقت دارد. به عنوان مثال، گوگل همچنین Google Webmaster Central را به Google Search Console تغییر نام داد.

چه خبر؟

همانطور که قبلا ذکر شد، دستورالعمل های جدید جستجوی ضروری گوگل اکنون ساده تر شده اند. دستورالعمل ها در سه بخش دسته بندی می شوند:

الزامات فنی – این بخش پیش نیازهای فنی را بیان می کند که هر وب سایتی که می خواهد در رتبه بندی جستجو در رتبه بالاتری قرار گیرد باید از آنها مراقبت کند. این شامل حصول اطمینان از اینکه صفحه دارای محتوای قابل نمایه سازی است، کاربردی است و مسدود نشده است، می شود. بهترین روش های اساسی – این بخش شامل ملاحظات دیگری است که می تواند به گوگل کمک کند تا محتوای بهتری را در SERP ها پیدا کند و رتبه بندی کند. این شامل روش‌های کلیدی است که حول محور ایجاد محتوای با کیفیت و مفید، استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان‌های مناسب، پیوندهای خزیدن، استفاده از داده‌های ساختاریافته، جاوا اسکریپت، تصاویر، قطعه‌های غنی و غیره بر اساس بهترین شیوه‌ها می‌چرخد. خط مشی هرزنامه – این بخش شامل تمام رفتارها و تاکتیک هایی است که توسط گوگل ممنوع است و ممکن است منجر به جریمه شدن سایت شما و/یا تنزل رتبه در رتبه بندی جستجو شود. این بخش شامل قوانین ممنوعه هرزنامه مانند پنهان کردن، شکاف ها، هرزنامه لینک، پر کردن کلمات کلیدی، تغییر مسیرهای پنهان، صفحات نازک وابسته، هرزنامه های تولید شده توسط کاربر، محتوای هرزنامه هوش مصنوعی، عملکرد گمراه کننده و غیره است.

برای کسب و کارهای محلی که در مورد سئوی محلی، ترافیک ارگانیک و فروش ارگانیک جدی هستند، نکات مهمی وجود دارد.

اول، دستورالعمل های وب مستر گوگل دیگر وجود ندارد. به Google Search Essentials تغییر نام داده شده است.

دوم، دستورالعمل ها در حال حاضر ساده تر از همیشه هستند. اکنون یافتن اطلاعات مناسب بسیار آسان است زیرا همه چیز به طور منظم در بخش های مناسب طبقه بندی شده است.

سوم، گوگل برخی از دستورالعمل ها را برای اضافه کردن اطلاعات یا شفاف سازی بیشتر به روز می کند. برای آشنایی کامل با نحوه ایجاد و نگهداری محتوای وب سایت خود، حداقل یک بار از دستورالعمل های Google Search Essentials استفاده کنید.

در اینجا دو منبع وجود دارد که می تواند کمک کند:

اگر سوالی دارید یا با سئوی محلی مشکل دارید، با ما تماس بگیرید. ما خوشحالیم که کمک کنیم.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *