PPC یا SEO: کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر قصد دارید یک کمپین دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، ممکن است سوالی که بپرسید این است که آیا باید بر SEO تمرکز کنید یا PPC.

برای کمک به شما در فهمیدن اینکه چه چیزی برای کسب و کار شما بهترین است، ما این راهنما را گردآوری کرده ایم تا تفاوت های بین هر کدام و نتایجی را که می توانید از آنها انتظار داشته باشید را توضیح دهیم.

سئو چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization است و بر روی نتایج جستجوی ارگانیک که در صفحه نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل ظاهر می شوند تمرکز دارد.

ارگانیک معمولاً به معنای “رایگان” است زیرا این نتایج را می توان با تلاش سخت در وب سایت و محتوای خود به دست آورد.

دلیل این امر این است که رتبه شما در صفحه نتایج موتور جستجو با توجه به کیفیت محتوای سایت شما، تعداد افرادی که روی آن کلیک می کنند و میزان “دوستانه” سایت شما با الگوریتم های مورد استفاده توسط موتورهای جستجو تعیین می شود.

بنابراین، سئو شامل ایجاد محتوایی است که مردم می‌خواهند بخوانند و باعث می‌شود که در جایگاه کسب‌وکارتان مانند یک مقام معتبر به نظر برسید. همچنین هدف آن استفاده از کلمات کلیدی، فراداده و تصاویر بهینه شده، در میان عوامل دیگر، برای کمک به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو است.

می توانید پست قبلی وبلاگ ما را بخوانید تا بفهمید چگونه می توانید وب سایت خود را سئو دوستانه تر کنید.

چرا سئو مهم است؟

آیا می دانستید که نتایج صفحه اول گوگل 92 درصد از کل ترافیک جستجو را دریافت می کند؟ این به این معنی است که رتبه بندی در صفحه اول نتایج برای یک کلمه کلیدی خاص بسیار مهم است تا مردم را وادار کنید تا به وب سایت شما مراجعه کنند.

PPC چیست؟

PPC مخفف Pay Per Click است. وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنید، اغلب لینک های تبلیغاتی را در بالای صفحه نتایج مشاهده می کنید. این پیوندها به این دلیل ظاهر می شوند که مشاغل برای کلمات کلیدی که معتقدند توسط مشتریان بالقوه آنها جستجو می شوند پیشنهاد داده اند.

این تبلیغات را می توان بر روی موارد مرتبط با کسب و کار شما یا بر اساس شرایط مربوط به یک رقیب قرار داد. نمونه بارز این پیتزا دومینو است. کلمه “پیتزا” را در گوگل جستجو می کنید و در بالای صفحه یک تبلیغ برای Domino به شما نمایش داده می شود. با این حال، اگر برند رقیب ‘Pizza Hut’ را جستجو کنید، Domino’s نیز به عنوان اولین لینک در صفحه نمایش داده می شود زیرا آنها برای حضور در آنجا به عنوان یک تبلیغ هزینه کرده اند!

PPC می تواند به طور خودکار شما را به بالای صفحه نتایج برساند، اما هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

چرا سئو را انتخاب کنیم؟

سئو را می توان بیشتر به عنوان یک بازی طولانی در نظر گرفت. در حالی که پرداخت هزینه برای نمایش بالاتر کسب و کار شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو می تواند سود سریعی را به همراه داشته باشد، پیاده سازی یک استراتژی سئو قوی در سایت شما می تواند به وب سایت شما اجازه دهد تا در سال های آینده رتبه بالاتری داشته باشد.

ترافیک بیشتر

در حالی که PPC می تواند شما را به بالای صفحه برساند، شما نمی توانید مردم را وادار به کلیک کردن کنید. در واقع، بسیاری از مردم از تبلیغات اجتناب می‌کنند و در نتیجه حدود 80 درصد از کاربران موتورهای جستجو فقط فهرست‌های ارگانیک را انتخاب می‌کنند. اگر هنوز احتمال دارد که سئو ترافیک بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد، کار ارزشش را دارد.

برای مشتریان بهتر است

اصول اولیه سئو، مانند بهبود قابلیت استفاده وب سایت و ایجاد محتوای با کیفیت، به نفع مشتریان شماست. حتی اگر به همان سرعتی که می‌خواهید رتبه‌بندی خود را در صفحه اول پیدا نکنید، هنوز پیشرفت‌هایی انجام داده‌اید که می‌تواند به جذب و حفظ مشتریان و مشتریان کمک کند.

معایب سئو

مانند همه چیز، کمپین های سئو دارای معایبی هستند:

زمان زیادی می برد! به طور معمول، یک کمپین سئو حدود شش ماه طول می کشد تا شما شروع به دیدن نتایج کنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که کار کند – رسیدن به نتایج برتر در Google دشوار است و رقابت زیادی وجود دارد. اگر تغییرات الگوریتم یا مشکلات سایت وجود داشته باشد، رتبه‌بندی می‌تواند به سرعت از بین برود. چرا PPC را انتخاب کنید؟

اگر به نتایج سریع یا تبلیغ معامله یا رویدادی نیاز دارید که به زمان حساس است، PPC برای شما مناسب است! PPC می تواند شما را در بالای نتایج جستجو ببیند و تنها کاری که باید انجام دهید مدیریت کمپین مناقصه است.

تبدیل های بهتر

وقتی به آمار نگاه می کنیم، تحقیقات نشان می دهد افرادی که از طریق لینک PPC از یک وب سایت بازدید می کنند، 50 درصد بیشتر از افرادی که از طریق پیوند ارگانیک از سایت بازدید می کنند، خرید می کنند.

مدیریت راحت تر

در حالی که SEO یک بازی طولانی و بدون نتایج تضمین شده است، کمپین های PPC را می توان در زمان واقعی ردیابی و تنظیم کرد. این بدان معناست که اگر چیزی کار نمی‌کند، می‌توانید آن را ببینید و آن را تغییر دهید تا بهترین نتایج را برای بودجه خود بگیرید.

معایب PPC

همانند سئو، انتخاب PPC دارای نکات منفی بالقوه است:

PPC می تواند هزینه زیادی داشته باشد، به خصوص اگر به عنوان یک استراتژی بلند مدت استفاده شود. هنگامی که هزینه تبلیغات را متوقف می کنید، دیگر قابل مشاهده نخواهید بود مگر اینکه یک کمپین سئو نیز داشته باشید. اگر نمی توانید برای کلمات کلیدی قوی تر پیشنهاد قیمت بدهید یا کمپین خود را ضعیف مدیریت کنید، نتایج خوبی نخواهید داشت. برخی از افراد از پیوندهای تبلیغاتی PPC در نتایج جستجو اجتناب می کنند. چرا هر دو نه؟

همانطور که می بینید، هر کدام مزایا و معایبی دارند که یکی استراتژی بلندمدت خوبی و دیگری نتایج فوری تری ارائه می دهد. پس از همه، اگر شما منبع را در اختیار دارید، ممکن است در واقع استفاده از هر دو سودمند باشد.

به این ترتیب، در حالی که روی توسعه استراتژی SEO خود کار می کنید، می توانید نتایج فوری با PPC خود دریافت کنید. سپس، وقتی کمپین PPC شما به پایان رسید، امیدواریم در کمپین سئو به اندازه کافی قوی باشید تا نتایج عالی را از ابزارهای ارگانیک مشاهده کنید!

اگر می‌خواهید کمپین‌های SEO یا PPC را در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود پیاده‌سازی کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، Ducard اینجاست تا به شما کمک کند! ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هستیم که در تمام انواع بازاریابی دیجیتال تخصص داریم، بنابراین هر نیازی که باشد، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *