در این ماه، Google با اعطای وضعیت برتر Partner به عنوان بخشی از برنامه جدید Google Partners، دستاوردهای شرکای بازاریابی دیجیتال با عملکرد برتر در سراسر جهان را به رسمیت شناخت.
جیمز سندفورد، مدیر شرکت Propellernet گفت: “ما از اینکه امسال دوباره به عنوان یک شریک برتر گوگل شناخته شدیم و همچنان بخشی از این گروه منتخب از آژانس ها هستیم، خوشحالیم.” “به رسمیت شناخته شدن به عنوان شریک 3٪ برتر Google به مشتریان ما اعتماد بیشتری نسبت به توانایی ما برای رشد کسب و کارشان و ادامه ارائه خلاقانه ترین کمپین های رسانه ای پولی، با حمایت روابط عالی ما با Google و ابزارها، پشتیبانی و منابع آنها می دهد.”
برنامه Google Partners برای سال 2022 دستخوش تغییرات مهمی شده است، از جمله تعریف مجدد معنای شریک برتر بودن از طریق الزامات برنامه جدید و پیشرفته و ارائه مزایای جدید Partner Premier برای حمایت از رشد و موفقیت با Google Ads.
«به شرکای برتر خود به خاطر قرار گرفتن در 3 درصد برتر Google Partners در بریتانیا تبریک میگوییم. داوانگ شاه، مدیر ارشد بازاریابی گوگل ادز توضیح داد که این شرکت ها بر اساس تعهد خود به توسعه تخصص محصول، ایجاد روابط جدید با مشتری و کمک به رشد مشتریان فعلی متمایز هستند. “ما مشتاقانه منتظر حمایت از آنها هستیم زیرا آنها به مشتریان خود در موفقیت آنلاین کمک می کنند.”
درباره تیم رسانه ای برنده جوایز ما بیشتر بیاموزید و ببینید ما در اینجا برای مشتریان خود چه می کنیم.