
تیم روابط عمومی برنده جوایز ما جوایز بیشتری را به مجموعه چشمگیر خود اضافه می کند.
در 12 ژوئیه، تیم روابط عمومی دیجیتال Screaming Frog در جوایز روابط عمومی دیجیتال 2023 بریتانیا در Montcalm، Marble Arch شرکت کرد، جایی که کمپینهای ما نامزد دریافت هشت جایزه شدند.
به میزبانی کاترین برن، فینالیست The Apprentice، آژانسها و برندها از سراسر کشور گرد هم آمدند تا بهترین کمپینهای روابط عمومی ۲۰۲۲/۲۳ را جشن بگیرند.
پس از یک وعده غذایی سه دوره و شبکه، نامزدهای هر جایزه قبل از مشخص شدن برندگان اعلام شد. پس از موفقیتهای اخیر از جمله فینالیست شدن در جوایز PR Moment 2023 و کمپینهای یکپارچه ما که در ماه نوامبر چندین جوایز جستجوی UK 2022 را برنده شد، مشتاقانه منتظر نتایج بودیم!
اولین جایزه شب برای Screaming Frog در بخش رقابتی DIGITAL PR CAMPAIGN OF THE YEAR – B2C برای کمپین ما با Stasher بود.
کمپین ما بهترین شیوهها را برای ایجاد و دستیابی به محتوای خلاقانه، قابل اشتراکگذاری و معتبر که جایگاههای رسانهای جهانی را در سطح بالا کسب میکند، به داوران نشان میدهد. نتایج بهدستآمده در زمان و بودجه، درجه یک بودند و به تمام KPIها و اهداف دست یافتند.
خارج از سایت، کار ما با Stasher 855 قطعه پوشش بین المللی را در کمتر از یک سال ارائه کرد و نزدیک به 500 پیوند مرتبط و با کیفیت به وب سایت آنها ایجاد کرد – از جمله 47 پیوند صفحه تجاری به یک صفحه اولویت.
در محل، کمپین ما باعث افزایش 54 درصدی در جلسات ارجاع سالانه شد و بزرگترین کمپین محتوای اصلی ما – بهترین جاذبه های گردشگری جهان – تراکنش های MoM ارگانیک را 20.8٪ افزایش داد.
داوران اظهار نظر کردند:
“ما فکر می کردیم که تیم کار فوق العاده ای در ارائه محتوای خلاقانه و بسیار ارزشمند انجام داده است. آنها با موفقیت برند را برای مخاطبان وسیع تری مرتبط کردند و نتایج قابل توجهی ایجاد کردند. توانایی آنها در ایجاد ارتباطات معنادار و ایجاد نتایج چشمگیر واقعاً ستودنی است.”
Screaming Frog سپس برنده “جایزه تحقیقات روابط عمومی دیجیتال” برای کمپین ما با Startle شد، که توجه روزنامه نگاران و مخاطبان را به طور یکسان جلب کرد.
ایده ما بر تخصص داخلی Startle در علوم رفتاری و اینکه چگونه میتوانیم آن را در موضوعات مرتبط با موسیقی و بهموقع به کار ببریم که هم جذابیت انبوه دارند و هم مشکلات دنیای واقعی را حل میکنند، متمرکز بود.
تیم ما بیش از 300 جلد را تنها در هشت ماه تحویل داد – همه آنها با بودجه محدود. استارتل خاطرنشان کرد که جلسات ارگانیک سال به سال آنها 61 درصد، کلیک ها 63 درصد و بازدیدها 54 درصد افزایش یافته است.
داوران گفتند:
«این واقعاً طراوت بود که شاهد طیف متنوعی از کمپینهای موضوعی باشیم، که هرکدام به نقاط علاقهمندی متصل میشوند و نتایج قابلتوجهی ارائه میکنند، بهویژه با توجه به بودجه متوسط. ایدههای محتوای خلاقانه آنها هم نوآورانه و هم جذاب بود.»
در نهایت، مدیر ارشد باهوش روابط عمومی ما، ربکا والدرن، به شایستگی به عنوان ستاره روابط عمومی دیجیتال RISE 2023 تاج گذاری شد.
داوران ربکا را توصیف کردند:
“متخصص روابط عمومی بسیار با استعداد. دستاوردهای قابل توجه او، هم به صورت فردی و هم از طریق رشد تیمی، گواهی بر تجربه و فداکاری کامل اوست… یک حرفه ای برجسته در این زمینه.”
و ما نتوانستیم بیشتر به توافق برسیم! ما فوقالعاده به ربکا افتخار میکنیم و مشتاقانه منتظر رشد مداوم او در آژانس خود و بهعنوان الگویی برای سایرین در صنعت هستیم.
با تشکر از Don’t Panic Events برای یکی دیگر از مراسم عالی جایزه روابط عمومی دیجیتال بریتانیا و تبریک به همه برندگان عالی دیگر!