Screaming Frog در جوایز دیجیتال PR بریتانیا هت تریک کرده است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

شب گذشته اعضای تیم روابط عمومی و بازاریابی محتوای دیجیتال Screaming Frog در مراسم جوایز روابط عمومی دیجیتال بریتانیا در Marble Arch در لندن شرکت کردند، جایی که کمپین های ما در هشت بخش نامزد شدند.

مراسم اعطای جوایز زنده که توسط Don’t Panic Events سازماندهی شد، یک گردهمایی صمیمی بود که بهترین‌های این تجارت را گرد هم می‌آورد تا کمپین‌های روابط عمومی دیجیتال باورنکردنی را در سال گذشته جشن بگیرند.

پس از خوردن کوکتل در کافه هارد راک در همان حوالی و یک غذای سه غذای خوشمزه در طاق مرمر مونت کالم، مراسم اهدای جوایز آغاز شد.

در مرحله اول، Screaming Frog جایزه “کمپین روابط عمومی دیجیتال سال – B2B” را برای همکاری با موسسه خیریه سلامت در محل کار Nuffield Health دریافت کرد.

سپس جایزه اول “کمپین روابط عمومی دیجیتالی با بودجه کم” را برای کمپین روابط عمومی و بازاریابی محتوا با خرده فروش سلامت و رفاه آنلاین StressNoMore دریافت کردیم.

در نهایت، Screaming Frog به دلیل رویکرد یکپارچه‌اش به روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی محتوا برای مشتری B2B Rouge Media، برنده جایزه بهترین استفاده از محتوا در کمپین روابط عمومی دیجیتال شد.

در شب ما همچنین جایزه نقره ای را در رده “کمپین روابط عمومی دیجیتال سال – تجارت الکترونیک” برای کمپین خود با شرکت اکستنشن مو Milk + Blush دریافت کردیم. تبریک به Propellernet برای برنده شدن طلا برای کمپین Pour Moi!

این یک شب فوق العاده بود و فرصتی عالی برای ملاقات با چهره های جدید و ملاقات با دوستان با یک لیوان شراب… یا سه.

عکس این رویداد توسط عکاس لندنی، Simon Callaghan Photography.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *