
شب گذشته اعضای تیم روابط عمومی و بازاریابی محتوای دیجیتال Screaming Frog در مراسم جوایز روابط عمومی دیجیتال بریتانیا در Marble Arch در لندن شرکت کردند، جایی که کمپین های ما در هشت بخش نامزد شدند.
مراسم اعطای جوایز زنده که توسط Don’t Panic Events سازماندهی شد، یک گردهمایی صمیمی بود که بهترینهای این تجارت را گرد هم میآورد تا کمپینهای روابط عمومی دیجیتال باورنکردنی را در سال گذشته جشن بگیرند.
پس از خوردن کوکتل در کافه هارد راک در همان حوالی و یک غذای سه غذای خوشمزه در طاق مرمر مونت کالم، مراسم اهدای جوایز آغاز شد.
در مرحله اول، Screaming Frog جایزه “کمپین روابط عمومی دیجیتال سال – B2B” را برای همکاری با موسسه خیریه سلامت در محل کار Nuffield Health دریافت کرد.
سپس جایزه اول “کمپین روابط عمومی دیجیتالی با بودجه کم” را برای کمپین روابط عمومی و بازاریابی محتوا با خرده فروش سلامت و رفاه آنلاین StressNoMore دریافت کردیم.
در نهایت، Screaming Frog به دلیل رویکرد یکپارچهاش به روابط عمومی دیجیتال و بازاریابی محتوا برای مشتری B2B Rouge Media، برنده جایزه بهترین استفاده از محتوا در کمپین روابط عمومی دیجیتال شد.
در شب ما همچنین جایزه نقره ای را در رده “کمپین روابط عمومی دیجیتال سال – تجارت الکترونیک” برای کمپین خود با شرکت اکستنشن مو Milk + Blush دریافت کردیم. تبریک به Propellernet برای برنده شدن طلا برای کمپین Pour Moi!
این یک شب فوق العاده بود و فرصتی عالی برای ملاقات با چهره های جدید و ملاقات با دوستان با یک لیوان شراب… یا سه.
عکس این رویداد توسط عکاس لندنی، Simon Callaghan Photography.