Thinking Beyond Vanity Metrics – روی Consult کلیک کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ما به خوبی می دانیم که ارقام و اعدادی که برخی از گزارش ها را تشکیل می دهند به همان اندازه که در ابتدا ظاهر می شوند معنی ندارند. این مقاله به معیارهای غرور و معنای آنها می پردازد – آیا آنها به همان اندازه که به نظر می رسد بد هستند؟

معیارهای غرور چیست؟

آنها عالی به نظر می رسند، اما محتوای زیادی در اعداد وجود ندارد، که در غیر این صورت به عنوان معیارهای غرور شناخته می شوند. به طور سنتی، آنها به شما کمک نمی کنند عملکرد خود را به گونه ای درک کنید که استراتژی های آینده را مشخص کند.

معیارهای بیهوده می تواند به طور بالقوه برای بازاریابان رسانه های اجتماعی آسیب زا باشد، در ظاهر می توانید شاهد بهبود شاخص های کلیدی عملکرد مانند:

افزایش فالوور بازدید از صفحه لایک/نظر ارسال کنید

آنها عالی هستند و می توانند واقعاً مثبت به نظر برسند، اما اگر نتوانید ROI تولید شده توسط پلتفرم(ها) را تکرار یا حساب کنید، اساساً می توانند بی ارزش باشند.

اصطلاحی که به ذهن می رسد علیت و همبستگی است و معیارهای غرور می تواند تأثیر مخربی بر نحوه گزارش شما داشته باشد. این به این دلیل است که بله، از نظر فنی بیشتر دنبال‌کنندگان/درگیر شدن می‌تواند منجر به بازگشت سرمایه بیشتر شود. اما اگر هیچ مدرکی دال بر علت تایید شده وجود نداشته باشد، ممکن است فقط یک تصادف خوش شانس باشد.

آیا می توانند مفید باشند؟

کاملا.

من اینجا نیستم تا به رژه بازاریاب رسانه های اجتماعی بپیوندم، معیارهای غرور (مانند موارد ذکر شده در بالا) “ارز رسانه های اجتماعی” هستند. لایک‌ها و دنبال‌کردن‌های بیشتر می‌تواند بر آگاهی از برند تأثیر بگذارد، و تعامل برای الگوریتم‌های پلتفرم در همه جا جام مقدس است.

مخاطبان خود را به عنوان متولیان فید اخبار شخصی خود در نظر بگیرید، آنها ممکن است زمانی را از برنامه شلوغ خود برای تعامل با برند شما صرف کرده باشند. اگر چیزی معنادار به آنها بگویید، ممکن است صفحه شما را دنبال کنند، به این معنی که آنچه شما برای گفتن دارید به اندازه کافی برای آنها مهم است که بخشی از جدول زمانی آنها باشد که به دقت طراحی شده اند.

معیارهای Vanity کاملاً می‌تواند نشانه‌ای از عملکرد یک برند به شما بدهد و به شما امکان می‌دهد در صورت مشاهده الگوی ظاهر شدن با آنچه مردم با آن درگیر هستند، از انواع پست‌های محبوب کپی کنید.

با این حال، باید مراقب چنین معیارهایی باشید، هدف شما همیشه باید کیفیت بر کمیت باشد. تعداد زیادی فالوور همیشه با تعامل معنادار برابری نمی کند.

باز هم، اگر نمی توانید اندازه گیری کنید که چگونه یک معیار بر اهداف کلی کسب و کار تأثیر می گذارد – آن معیار را به حساب نیاورید.

Vanity Metrics می تواند قابل اجرا شود

وقتی صحبت از معیارها می شود، زمینه معنای زیادی دارد. اگر افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی (مثلا) را به صورت مجزا گزارش کنید، به دلیل نداشتن زمینه بی معنی می شود.

معیارهای عملی به موفقیت کسب و کار شما مربوط می شود و می تواند شاخص های واضحی از نحوه رفتار مخاطبان به شما ارائه دهد.

بنابراین چگونه می توانید یک متریک غرور را به یک معیار عملی مطلوب تبدیل کنید؟

در ظاهر، اعداد بالا برابر با اعداد بالقوه – و احتمالاً مشتری – است. برای یافتن رابطه علّی از تعامل در رسانه های اجتماعی تا معیارهای عملی معمولی مانند:

شما به جای اینکه موفقیت به نظر برسد، به یک برنامه محکم نیاز دارید، بدون برنامه ریزی KPI/اهداف خود، فقط در تاریکی سرگردان خواهید بود.

KPI برای هر کسب و کاری متفاوت است و معیارها می توانند یکسان باشند. من در زیر نشانگر شماره یک خود را از غرور شرح داده ام که می تواند به چیزی مهم و عملی تبدیل شود.

رفتار مخاطب پس از کلیک روی یک پیوند

استفاده از تجزیه و تحلیل بومی می تواند به شما نشان دهد که چند نفر روی پیوندی که به اشتراک گذاشته اید کلیک کرده اند، اما بعد چه؟ پس از کلیک بر روی پیوند، پلتفرم ها هیچ نشانه ای از این رفتار را به شما ارائه نمی دهند.

معیار مطلق مورد علاقه من، کلیک روی لینک است. ما در Click Consult به رهبری فکری خود افتخار می کنیم و بیشتر پست های رسانه های اجتماعی ما به وبلاگی مانند این پیوند می زنند.

شما باید پارامترهای URL معروف به UTM را تنظیم کنید، اینها کدهای متنی کوتاهی هستند که به URL ها (یا لینک ها) اضافه می کنید تا به شما در ردیابی عملکرد یک صفحه وب یا کمپین کمک کنند.

راه اندازی آنها آسان است و ابزارهای زیادی برای کمک به شما در ایجاد یکی وجود دارد. من معمولا از زمانبندی اجتماعی خود (Hootsuite) برای اضافه کردن UTM استفاده می کنم. مراحلی که باید دنبال کنید در زیر آمده است.

هنگام استفاده از جعبه محتوا، پس از اضافه شدن یک پیوند، می توانید “ردیابی” را اضافه کنید. سپس به «تنظیمات اتصال» هدایت می‌شوید که در آنجا باید روی «شخصی‌سازی» ضربه بزنید. از منوی کشویی پلتفرم تجزیه و تحلیلی را که شرکت شما استفاده می کند (برای ما گوگل آنالیتیکس) انتخاب کنید. سپس با گزینه های بالا روبرو خواهید شد، ما در درجه اول از کمپین پست منبع، متوسط ​​و اجتماعی استفاده می کنیم. منبع بستگی زیادی به پلتفرم مورد استفاده شما دارد. اگر محتوا/لینک یکسانی را در پلتفرم‌های مختلف پست می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم گزینه «DYNAMIC» را انتخاب کنید و روی «شبکه اجتماعی» کلیک کنید – این به طور خودکار منبع utm_ شبکه‌ای را که از آن می‌آید تغییر می‌دهد. utm_medium منبع رایجی است که کمپین از آنجا می آید، بنابراین در مثال بالا می گوییم “social”. Utm_campaign فقط عنوان/توضیح کوتاهی از کمپین در حال اشتراک گذاری است.

بعد از همه اینها، شما فقط باید اعمال را فشار دهید و باب عموی شماست! UTM را می توان در Google Analytics (یا پلتفرم انتخابی شما) ردیابی کرد و می تواند شاخص های روشنی از زمان صرف شده در صفحه، تبدیل ها و درآمد مستقیماً مرتبط با پلتفرم ها و پست های اجتماعی به شما ارائه دهد.

مخاطب چگونه با سایت شما درگیر می شود و چه رفتارهایی را می توان ردیابی کرد؟ شناسایی الگوها در رفتار وب سایت شما می تواند منجر به پیشرفت شود – تا زمانی که مایل باشید مایل بیشتری را طی کنید.

شما چه کار دیگه ای میتوانید انجام دهید

کلیک روی لینک تنها معیاری نیست که می توانید برای سنجش موفقیت برند خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. شما می توانید از طریق تجزیه و تحلیل های بومی و بینش های نرم افزاری (مانند Hootsuite)، نحوه صحبت مردم در مورد نام تجاری شما، آگاهی کلی از برند و احساسات کلی مشتری را که می تواند برنامه محتوای آینده شما را آگاه کند، کشف کنید.

داشتن یک حلقه قوی در رسانه های اجتماعی برای دریافت ایده عملی از آنچه که کار می کند کافی نیست. اگر مقاله ای را به اشتراک می گذارید، مطمئن شوید که دقیق، جذاب و منطقی است. محتوای شما باید به همان اندازه – اگر نه بیشتر – به اندازه تلاش های رسانه های اجتماعی شما قوی باشد، به عبارت دیگر، کیفیت بیش از کمیت!

یک راه اضافی برای تشویق تعامل و کلیک‌های لینک بسیار مهم این است که تجزیه و تحلیل رقیب را تکمیل کنید، دیگران در صنعت شما برای افزایش احساسات مثبت برند چه می‌کنند؟ مشتریان آنها چگونه تعامل دارند؟ این کار برای تشویق سرقت ادبی یا کپی برداری از رقبا نیست، بلکه برای الهام گرفتن از آنچه مخاطب هدف شما می خواهد با آن درگیر شود.

آخرین نکته ای که باید به شما بدهم نه یک معیار، بلکه کمکی به استراتژی شماست. حسابرسی پلتفرم های اجتماعی خود را کامل کنید و آنها را به روز و کاملا بهینه نگه دارید.

از آنجایی که تقریباً هر بخش یک “بازار رقابتی” است، شما باید از سایرین متمایز شوید. برای درخشش محصول یا خدمات خود با تیم رسانه های اجتماعی ما تماس بگیرید!

ارسال شده توسط ایمی جونز در 14 نوامبر 2022 |

پس از پیوستن به تیم بازاریابی در دسامبر 2021، Immy (با نام مستعار Imogen) فوراً تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او عاشق خلاقیت است و لیسانس عکاسی از دانشگاه سالفورد و کارشناسی ارشد در مطالعات نمایشگاهی از دانشگاه جان مورز لیورپول دارد. ایمی که پس از کار در کافی شاپ های مستقل به خود اعتراف می کند، دوست ندارد چیزی جز کارش برای بهبود مهارت های عکاسی، ویرایش و نویسندگی اش باشد. نقش او در کلیک شامل مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی داخلی، ایجاد کمپین های ایمیل و نوشتن وبلاگ (از جمله موارد دیگر) برای وب سایت کلیک است. چیز مورد علاقه او گربه اش نئو است – رمان ترسناک “درخشش” اثر استیون کینگ پس از آن.

مشاهده بیشتر از ایمی جونز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *