اعتمادسازی آنلاین از طریق دیجیتال مارکتینگ| دیجیتال مارکتینگ| آژانس WMG

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دنیای آنلاین ممکن است وسیع به نظر برسد و برای همه جا وجود دارد، اما در واقعیت، چشم انداز دیجیتال مکانی بسیار رقابتی برای مشاغل است. همانطور که فناوری دیجیتال به رشد خود ادامه می‌دهد و برندهای بیشتری ظهور می‌کنند که محصولات یا خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند، اگر نگوییم یکسان، چگونه می‌توانید از بین مردم متمایز شوید؟ به دست آوردن مخاطبان جدید و حفظ پایگاه مشتریان فعلی شما کار ساده ای نیست و ایجاد یک هویت آنلاین که اعتماد به برند شما را ایجاد می کند، کلید موفقیت شما است.

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا باید زمان و منابع خود را برای ایجاد اعتماد آنلاین سرمایه گذاری کنید و چگونه می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

ایجاد اعتماد: این همه هیاهو برای چیست؟

همه ما از اینترنت برای یافتن محصولات، شرکت‌های تحقیق و در نهایت تصمیمات خرید بر اساس آنچه آنلاین می‌یابیم استفاده می‌کنیم. با گزینه های تقریبا نامحدودی که در دسترس مردم است، برندها باید در نظر بگیرند که چرا یک مشتری بالقوه باید به جای رقیب، از آنها خرید کند. تصمیم‌گیری‌ها بر اساس عواملی مانند قیمت، در دسترس بودن محصول و نحوه درک مشتری از برند شما اتخاذ می‌شوند. ایجاد یک برند معتبر آنلاین یکی از مهم ترین مواردی است که باید هنگام بررسی استراتژی دیجیتال خود در نظر بگیرید و اغلب از عوامل دیگر مانند قیمت های پایین تر تأثیرگذارتر است.

قرار دادن اعتماد در بازی

در حالی که سایر عوامل مانند قیمت و سرعت خدمات ممکن است برای مصرف کنندگان مرتبط به نظر برسد، اگر مشتری به برند شما اعتماد نداشته باشد، هیچ چیز دیگری مهم نیست.

بیایید به یک مثال نگاه کنیم:

شما در حال خرید آنلاین برای یک کاناپه جدید هستید و آن را به دو گزینه محدود کرده اید:

گزینه A: یک مارک آنلاین جدید که هرگز با آن خرید نکرده اید. آنها یک مبل را با قیمت عالی ارائه می دهند و زمان تحویل بسیار سریعتر از رقبا است. با این حال، شما نمی‌توانید هیچ نقدی را به صورت آنلاین پیدا کنید، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی آنها به‌روز نیست و وب‌سایت آنها محتوای پشتیبانی ندارد، فقط صفحات محصول دارد. گزینه B: شما همچنین با این مارک خرید نکرده اید و مبل آنها با مدت زمان انتظار کمی گران تر است. آنها چندین وبلاگ در سایت خود در مورد یافتن کاناپه مناسب برای خانه شما دارند، شما می توانید تصاویری از کاناپه ها را در اتاق نشیمن مشتریان واقعی مشاهده کنید، و اینفلوئنسر که دنبال می کنید به تازگی تبلیغی را با آنها ارسال کرده است.

در حالی که گزینه A گزینه ارزان‌تر است، برند هیچ علامت اعتمادی را برای برانگیختن اعتماد مشتری نشان نمی‌دهد. گزینه B ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد، اما آنها در چندین کانال نشان داده اند که می توانند آنچه را که وعده داده اند را انجام دهند.

چه تاکتیک های آنلاین به اعتمادسازی در برند شما کمک می کند؟

واضح است که اعتمادسازی آنلاین باید در اولویت های شما در اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال باشد. ما چند تاکتیک را برای استفاده آنلاین جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم اعتبار خود را به عنوان یک برند نشان دهید.

مخاطب خود را درک کنید

مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه ارزش هایی دارند باید در مرکز کل استراتژی بازاریابی شما قرار گیرند. با استفاده از این اطلاعات، می توانید یک طرح دیجیتالی ایجاد کنید که به جای یک استراتژی یکسان، برای مصرف کننده شما طراحی شده باشد. در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که از آن استفاده کنید، اما مطمئن شوید که فقط در روندهای آنلاین که با برند شما همسو هستند شرکت می کنید. با جابجایی از روندی به روند دیگر، نام تجاری شما ناصادق به نظر می رسد و درک نادرستی از مخاطبان شما را نشان می دهد.

بانک اطلاعات مشتری خود را مطالعه کنید تا در مورد اینکه واقعاً مخاطبان شما چه کسانی هستند بیشتر بدانید. همچنین می‌توانید نظرسنجی‌های مشتریان را ارسال کنید تا بینش مشتریان خود و نظر آنها درباره برند شما را به دست آورید.

روی اثبات اجتماعی شرط بندی کنید

“هیچ چیز به اندازه یک مشتری خوشحال نمی فروشد.”

شما بدون شک این عبارت را بارها و بارها شنیده اید، اما کلیشه ها دلیلی دارند. شما می توانید از پشت بام ها درباره محصولات خود فریاد بزنید، اما بهترین راه برای دستیابی به مخاطبان جدید استفاده از مشتریان فعلی است.

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که برندها می توانند از آن بهره ببرند. محتوای معتبر و واقعی که توسط پایگاه مشتری شما ایجاد می شود به شما کمک می کند به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و به برند خود اعتماد کنید. برخلاف محتوایی که ایجاد می کنید، UGC نظرات بی طرفانه و صادقانه ای را در مورد محصولات شما نشان می دهد.

نوعی از UGC، نقدها رگ حیاتی برای ایجاد اعتماد آنلاین هستند. بررسی های مثبت و منفی به شکل گیری نحوه نگرش مصرف کنندگان به برند شما کمک می کند. نظرات مثبت مشتریان واقعی به معرفی برند شما به عنوان قابل اعتماد و معتبر کمک می کند. ایده نظرات منفی ممکن است در ابتدا برخی از برندها را از معرفی پلتفرم‌هایی مانند Trustpilot در وب‌سایت‌هایشان منصرف کند، اما نحوه پاسخگویی شما به نظرات منفی نیز می‌تواند به شما در سفر به سمت اعتمادسازی کمک کند. گوش دادن به بازخوردها و ایجاد تغییرات مثبت از آن به مخاطب نشان می دهد که برای نظرات آنها ارزش قائل هستید.

محتوای معنادار ایجاد کنید

محتوا ستون فقرات پیشنهاد آنلاین شما است. ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند به حمایت از سفر کاربران شما در کسب و کار شما کمک می کند. با ارائه محتوای روشنگری که به تصمیم گیری برای خرید کمک می کند، مشتری خود را در خط مقدم برند خود قرار می دهید.

وب سایت شما باید فروشگاهی تکی برای مخاطبان شما باشد تا بفهمند چه محصولات یا خدماتی را ارائه می دهید و چرا باید شما را به جای رقیب انتخاب کنند. ایجاد را در نظر بگیرید:

نکات و نکات مقالات درباره محصولات شما صفحات پرسش‌های متداول راهنمای نحوه تولید محتوای ویدیویی در صورت لزوم

علاوه بر ارائه محتوای ممتاز به مشتریان خود، ساختار سایت شما باید برای استفاده بصری باشد. مصرف کنندگان اطلاعات می خواهند و آن را سریع می خواهند. همکاری با یک آژانس توسعه وب را برای انجام تست کاربر در وب سایت خود در نظر بگیرید.

از کانال های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید

رسانه های اجتماعی باید بخشی از استراتژی آنلاین همه باشد. با بیش از 4.9 میلیارد کاربر، اگر شبکه اجتماعی را به شدت در استراتژی بازاریابی خود قرار ندهید، از دست داده اید.

استفاده از رسانه های اجتماعی به نفع خود را می توان از طریق تعدادی تاکتیک انجام داد:

شبکه اجتماعی ارگانیک: هر رسانه اجتماعی که برای آن پولی پرداخت نشود، یک شبکه اجتماعی ارگانیک محسوب می شود. ارگانیک برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد یک جامعه آنلاین عالی است. اجتماعی پولی: آنچه را که روی قلع می‌گوید انجام می‌دهد. شبکه های اجتماعی پولی می توانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید که بسیار مرتبط با برند شما هستند. اینفلوئنسرها: کار با اینفلوئنسرها برای تبلیغ محصولات خود یک راه قدرتمند برای هدف قرار دادن مشتریان جدید است. مطمئن شوید که با کسانی که نزدیک به برند شما هستند کار کنید تا مطمئن شوید که پیام درستی را ارسال می کنید و افراد مناسب را هدف قرار می دهید.

رسانه های اجتماعی می توانند مانند یک میدان مین به نظر برسند. با توجه به اینکه پلتفرم‌های جدید به طور مکرر ظاهر می‌شوند و روندهایی که هر هفته ظاهر می‌شوند، ادامه دادن کار چندان مهمی نیست. کار با یک آژانس متخصص با تخصص در همه مسائل اجتماعی می تواند به اتصال همه مسیرهای شما به یکدیگر کمک کند و یک رویکرد یکپارچه به دنیای اجتماعی ایجاد کند.

شخصی باشید

برای صنایع خاصی، مانند صنایعی که در بخش های Your Money Your Life (YMYL) هستند، داشتن یک مکان اختصاصی در سایت شما برای نمایش تیم شما برای جلب اعتماد مهم است. کسب‌وکارهایی که به سطح بالاتری از اعتماد بین مصرف‌کننده و برند نیاز دارند، مانند حقوقی، باید پایه‌ای قوی‌تر آنلاین با مصرف‌کنندگان ایجاد کنند.

در نظر بگیرید که بخش هایی را به سایت خود اضافه کنید:

تیم را بشناسید: اعضای کلیدی تیم شما چه کسانی هستند و چه اعتباری دارند؟ توصیفات: یک صفحه فرود سایت برای نمایش نظرات مثبت مشتریان راضی ایجاد کنید. مطالعات موردی: اگرچه در برخی صنایع دشوار است، اما نشان دادن کاری که انجام داده‌اید یکی از بهترین راه‌ها برای برنده شدن در تجارت جدید بالقوه است. ایجاد یک استراتژی دیجیتال برای ایجاد اعتماد

اساسا، قرار دادن مشتری در مرکز بازاریابی شما، کلید موفقیت شما در فضای آنلاین است. برای ایجاد شهرت آنلاین خود وقت بگذارید و نام تجاری خود را به عنوان قابل اعتماد و معتبر معرفی کنید.

ما به عنوان متخصص در همه امور دیجیتال مارکتینگ، می‌توانیم به ایجاد استراتژی با هدف ایجاد اعتماد آنلاین کمک کنیم. با همکاری یکدیگر، به شما کمک می کنیم تا سیگنال های اعتماد را به طور یکپارچه در وب سایت، محتوا و کانال های رسانه های اجتماعی خود ادغام کنید.

اگر می‌خواهید تلاش‌های بازاریابی دیجیتال خود را به سطح بالاتری ببرید، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *