موضوعات: آنچه تاکنون می دانیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

همانطور که (به طور بالقوه) انتظار می رفت، Meta Threads در زمان بی سابقه ای افزایش یافت و زودتر از حد انتظار در چهارشنبه، 5 جولای راه اندازی شد. آخرین برنامه اجتماعی به سرعت در عرض 24 ساعت پس از راه اندازی به 30 میلیون ثبت نام رسید که تنها چند ساعت بعد به 50 میلیون و سپس در کمتر از دو روز به 70 میلیون رسید.

Threads در حدود 100 کشور و 30 زبان موجود است.

Threads چیست؟

برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید به آنچه که نیست نگاه کنم: توییتر. در نگاه اول ممکن است شبیه یک کپی برداری از توییتر به نظر برسد، اما من فکر می کنم آنچه در ابتدا باعث موفقیت آن شد، همان چیزی است که توییتر باید باشد. یک برنامه اشتراک گذاری ساده و معتبر مبتنی بر متن، جایی که حتی هشتگ ها در آن کار نمی کنند.

متا می خواند:

Threads یک فضای جدید و مجزا برای به روز رسانی بلادرنگ و مکالمات عمومی ارائه می دهد. ما در تلاش هستیم تا Threads را با شبکه‌های اجتماعی باز و قابل تعامل که معتقدیم می‌توانند آینده اینترنت را شکل دهند، سازگار کنیم.

بسیاری از عناصر اصلی Threads شبیه به رابط کاربری توییتر هستند. به عنوان مثال، هر دو از نمادهای مشابه استفاده می کنند که به کاربران امکان می دهد محتوای سایر کاربران را “لایک” کنند، هر دو امکان ارسال مجدد و غیره را فراهم می کنند.

این شباهت ها یکی از دلایلی است که توییتر تهدید کرد که Threads را به اتهام سرقت اسرار تجاری شکایت خواهد کرد.

قاتل توییتر؟

در نتیجه نارضایتی کاربران از توییتر، Threads به کمک کسانی آمد که بیشتر به دنبال تعاملات مبتنی بر متن از طریق میکروبلاگینگ بودند. شاید ایلان ماسک فکر می‌کرد که انحصار پلتفرم «میکروبلاگینگ» را در اختیار دارد، اما استارت‌آپ Threads مارک زاکربرگ تنها رقیب او شده است.

تصادفی نیست که زمان بندی برای بچه جدید در بلوک اجتماعی نمی تواند بهتر باشد، زیرا توییتر در حال انفجار است. از زمان تصاحب ماسک، درآمد تبلیغاتی توییتر بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

بی بی سی گزارش داد:

توییتر با بدهی های سنگین دست و پنجه نرم می کند. آقای ماسک در آخر هفته گفت که جریان نقدی منفی است، اگرچه میلیاردر برای کاهش 50 درصدی درآمد تبلیغاتی چارچوب زمانی تعیین نکرد.

آیا Threads آخرین میخ در تابوت توییتر است؟ ما در حین پیشرفت چیزها را زیر نظر خواهیم داشت. دشمنی Twitter VS Threads به ناچار برای مدتی ادامه خواهد داشت.

با این حال، در یک به روز رسانی اخیر، به نظر می رسد که موضوعات ممکن است (بسیار) مد بوده باشند، با کاهش تعامل کاربر تقریباً 20٪ در دو روز (11 و 12 ژوئیه). شاید پلتفرم میکروبلاگینگ باید چیزی کمی فریبنده تر از “ما ماسک نداریم” ارائه دهد.

Threads چگونه کار می کند؟

برای دسترسی به اپلیکیشن جدید، کاربران ابتدا باید یک حساب کاربری اینستاگرام داشته باشند تا بتوانند به سیستم وارد شوند و پست ها را به اشتراک بگذارند. با محدودیت کاراکتر تا 500 کاراکتر، کاربران فقط به متن محدود نمی‌شوند، بلکه می‌توانند پیوندها، عکس‌ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارند (حداکثر 5 دقیقه).

از آنجایی که Threads مستقیماً به یک حساب اینستاگرام مرتبط است، کاربران می توانند همان حساب هایی را که قبلاً در IG دنبال می کردند دنبال کنند.

متا گفت:

چشم انداز ما با Threads این است که آنچه را که اینستاگرام به بهترین شکل انجام می دهد و به متن گسترش می دهد و فضایی مثبت و خلاقانه برای بیان ایده های شما ایجاد می کند.

هر فردی که زیر 16 سال (یا در برخی کشورها زیر 18 سال) باشد، به طور پیش فرض هنگام پیوستن به رشته ها، یک نمایه خصوصی خواهد داشت.

موضوعاتی برای کسب و کار

قبلاً در مورد اهمیت استفاده از پلتفرم‌های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی دیجیتالی شما نوشته‌ایم، و همگام شدن با آخرین روندها به اندازه یک تقویم اجتماعی جامد مهم است.

توصیه می کنیم یک حساب Threads ایجاد کنید و نام کسب و کار خود را در آنجا ادعا کنید. در حالی که هنوز در روزهای ابتدایی Threads هستیم، به خاطر داشته باشید که نمی توانید اکانت خود را بدون حذف اکانت اینستاگرام خود حذف کنید.

وقتی حساب Threads خود را راه‌اندازی می‌کنید، نام کاربری، نام، بیوگرافی، تصویر نمایه و نشان تأیید (در صورت داشتن) به حساب Threads شما، به‌علاوه تنظیمات دیگر مانند فهرست مسدود کردن، منتقل می‌شود.

توجه: همچنان می‌توانید نمایه خود را سفارشی کنید تا آن را منحصر به Threads کنید.

در حالی که ما هنوز در حال مقابله با پلتفرم جدید هستیم، دسترسی و UX آن برای نسخه اولیه بسیار خوب به نظر می رسد.

هدف Threads ایجاد یک فضای اجتماعی اجتماعی مثبت است، بنابراین توصیه می کنیم به جای پست کردن محتوای معمول خود، با دنبال کنندگان خود بحث کنید. من فکر می کنم لحن صدای Threads با توییتر و حتی برنامه های متا بسیار متفاوت است.

تعامل و تعامل را ادامه دهید و در کمترین زمان جامعه ای از طرفداران برند ایجاد خواهید کرد!

به نظر می رسد تمرکز Threads بیشتر یک کانال برای سرگرمی های سبک باشد تا بستری برای دیدگاه های سیاسی و اخبار سخت، که مطمئناً طراوت کننده است!

همچنین، دیدن معیارهای تعامل در Threads جالب خواهد بود. از لحاظ تاریخی، احساسات قوی واکنشی را برای ترویج ویروس‌پذیری آنلاین برمی‌انگیزد، و در حالی که پاسخ شادی‌بخش «تفریح ​​سبک» که در Threads یافت می‌شود می‌تواند برای آمار تعامل مثبت کافی باشد، اغلب واکنش‌های منفی (مانند عصبانیت) پاسخ بیشتری را برمی‌انگیزد. نشریاتی که به دنبال جلب توجه بیشتر از طریق پاسخ‌ها/احساسات منفی هستند، می‌توانند حداقل بخشی از دلیلی را توضیح دهند که چرا چشم‌انداز رسانه‌ها تا این حد تفرقه‌انگیز و حزبی شده است.

نیت پاک است اما اعدام؟ تماشای این فضا…

Threads نیز در حال حاضر بدون تبلیغات است، اما این احتمال وجود دارد که این پلتفرم تبلیغات را به عنوان راهی برای تکمیل تجارت تبلیغات متا، که منبع اصلی درآمد است، اتخاذ کند.

علاوه بر موارد فوق، Threads با ActivityPub، پروتکل شبکه اجتماعی باز ایجاد شده توسط کنسرسیوم وب جهانی (W3C)، بدنه مسئول استانداردهای باز که وب مدرن را تامین می کند، سازگار خواهد بود. این امر Threads را با سایر برنامه‌هایی که از پروتکل ActivityPub نیز پشتیبانی می‌کنند، مانند Mastodon و WordPress سازگار می‌کند – انواع جدیدی از اتصالات را فعال می‌کند که به سادگی در اکثر برنامه‌های اجتماعی مدرن امکان‌پذیر نیست.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *