5 نکته برای بهبود درخواست‌های ChatGPT که می‌توانید امروز پیاده‌سازی کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در قسمت امروز، اسکات 5 نکته ChatGPT را به اشتراک می گذارد که فوراً نتایجی را که از ChatGPT دریافت می کنید بهبود می بخشد.

این نکات مرتبط هستند، چه تازه وارد ChatGPT شده باشید و چه به سرعت به یکی از اصلی‌ترین ابزارهای بازاریابی خود تبدیل شوید. آنها همچنین می توانند برای دستیاران و ابزارهای هوش مصنوعی دیگر از جمله Bard و Claude اعمال شوند.

اگر می‌خواهید با ما کار کنید یا بازخورد، موضوع یا پیشنهاد مهمان دارید، می‌توانید با ما توییت کنید @SiteVisibility یا ایمیل grow@sitevisibility.com رونوشت:

من با ChatGPT بسیار سرگرم هستم.

برای من، به عنوان فردی که به هوش مصنوعی، فناوری، کارایی نرم‌افزار، بهره‌وری علاقه‌مند هستم، این موضوع به بخش عمده‌ای از زندگی کاری روزانه من تبدیل شد. و می‌دانید که چگونه گاهی اوقات مجبور می‌شوید به مردم چیزهایی را در گوگل یادآوری کنید، بنابراین آنها از شما سؤالی می‌پرسند و شما می‌گویید، آن را گوگل کنید؟ این یک نقطه شروع بسیار ساده است، اما اغلب پاسخ من این است که آیا سعی کرده اید از ChatGPT برای این کار استفاده کنید؟

وقتی مردم می گویند هنوز از ChatGPT استفاده نمی کنند یا حتی آن را امتحان نکرده اند، تعجب آور است. و این بخشی از منیت من در بازی است زیرا ChatGPT را طبیعی می‌دانم، به دلیل علایقم، به دلیل مجموعه مهارت‌هایم. وقتی می‌شنوم که مردم می‌گویند از ChatGPT یا جایگزین‌های دیگر استفاده نکرده‌اند، یا اینکه هنوز نمی‌دانند چگونه از آن استفاده کنند، شاید تکان‌دهنده یا شگفت‌انگیز باشد.

بنابراین، در این قسمت، می‌خواهم پنج نکته مهم ChatGPT را به اشتراک بگذارم که هر کسی می‌تواند از امروز شروع به پیاده‌سازی کند.

بنابراین، برای کسانی که احساس خستگی می‌کنند یا شاید فقط وقت نداشته‌اند یا هنوز با ChatGPT کنار نیامده‌اند، امیدوارم این قسمت نکات و چارچوبی کلی به شما بدهد که واقعاً به شما کمک کند بفهمید که ChatGPT چه توانایی‌هایی دارد، یا حداقل یک مقدمه اولیه برای آن. و حتی اگر با ChatGPT آشنایی دارید، فکر می‌کنم نکات و یک چارچوب کلی در اینجا وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را اعمال کنید که دستورات شما و نتیجه کلی ChatGPT شما را بهبود می‌بخشد.

پس بیایید وارد آن شویم. به شیوه ای دعوت کننده عمل کنید یا رفتار کنید. بنابراین دفعه بعد که درخواستی را در ChatGPT وارد کردید، از شما می‌خواهم با دستور دادن به ChatGPT به عنوان حرفه‌ای که می‌خواهید عمل کند، فرمان را شروع کنید. بنابراین، برای مثال، «ChatGPT من می‌خواهم شما به عنوان یک روزنامه‌نگار عمل کنید، من می‌خواهم شما به عنوان یک استراتژیست بازاریابی عمل کنید، می‌خواهم به عنوان یک پادکست بازاریابی عمل کنید.» گفتن ChatGPT به عنوان چیزی عمل کند، نحوه آماده‌سازی، نوشتن و بازگرداندن اطلاعات را تغییر می‌دهد. روشی که من می بینم این است که شما به ChatGPT دستور می دهید تا هر چه می خواهید وارد ذهنیت x شود. بعد، می‌خواهم مشخص کنید که می‌خواهید ChatGPT برای چه کسی پاسخ آماده کند. پس مخاطب کیست؟ باز هم، می‌توانیم این را بر اساس شغل، صنعت، اندازه کسب‌وکار تجزیه کنیم. شما حتی می توانید آن را با معیارهایی مانند درک مطلب، پیچیدگی اطلاعات انجام دهید.

بنابراین، آیا می خواهید برای کسی که متخصص یا مبتدی یا حتی یک رسانه است بنویسید؟ بنابراین در نظر بگیرید که این پاسخ به کجا می رود. آیا می خواهید پاسخی بنویسید که برای گزارش مناسب باشد؟ آیا می خواهید پاسخی بنویسید که برای یک وب سایت مناسب باشد؟ هنگامی که به ChatGPT دستور دهید برای چه کسی پاسخ بدهد، این عناصر را ترکیب کنید، مخاطب و رسانه را مشخص کنید. بنابراین، با ترکیب این نکته با اولین نکته من، ممکن است اکنون یک درخواست داشته باشیم، چیزی مانند “ChatGPT، لطفاً به عنوان یک پادکست عمل کنید و یک اسکریپت پادکست برای من بنویسید که برای مدیران بازاریابی در صنعت سلامت و تندرستی بریتانیا طراحی شده است.”

در مرحله بعد، از شما می‌خواهم فرمتی را که می‌خواهید اطلاعات در درخواست شما بازگردانده شود، مشخص کنید. بنابراین می‌توانید از ChatGPT بخواهید که اطلاعات را در قالب لیست، یا در جدول یا در نقاط گلوله بازگرداند. و اگرچه برای این قسمت کمی پیشرفته است، با ChatGPT Plus می‌توانید افزونه‌هایی نیز دریافت کنید که به شما کمک می‌کنند اطلاعات را در نمودارها و نمودارها بازگردانید. بنابراین، با کنار هم گذاشتن نکات تا اینجا، ممکن است اکنون یک درخواست در راستای خطوط “ChatGPT، لطفاً به عنوان یک پادکست بازاریابی عمل کنید و یک اسکریپت پادکست برای من ایجاد کنید که برای مدیران بازاریابی در بخش سلامت و تندرستی بریتانیا طراحی شده است، و آن را در قالب لیست ایجاد کنید.”

بعد، می‌خواهم محدودیت‌هایی را که چت GBT باید تحت آن کار کند، مشخص کنید، بنابراین محدودیت‌هایی که می‌خواهید ایجاد کند. اغلب برای من ممکن است تعداد کلمات در پادکست باشد، ممکن است محدودیت زمانی باشد، ممکن است اطلاعات را در مدت زمان مشخصی تولید کند، اما در محدودیت هایی که برای پاسخ ChatGPT اعمال می کنید، خاص باشید.

بنابراین، مجدداً، با در نظر گرفتن این مثال، اکنون ممکن است پیامی داشته باشیم که می‌گوید ChatGPT، لطفاً به عنوان یک پادکست بازاریابی عمل کنید و یک اسکریپت پادکست برای مدیران بازاریابی در بخش سلامت و تندرستی بریتانیا در قالب لیست ایجاد کنید. بنابراین ما اکنون محدودیت‌هایی را برای پاسخ خود اعمال می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که لطفاً مطمئن شوید که بیش از پنج نکته وجود ندارد و قسمت بیشتر از ده دقیقه نیست. و این توصیه نیست، بیشتر یادآوری است که البته باید موضوع خود را به درخواست اضافه کنید. بنابراین فقط به عنوان مثال، من از تم درخواست ChatGPT استفاده خواهم کرد. بنابراین، با توجه به تمام توصیه‌های تاکنون، ممکن است پیامی داشته باشیم که اکنون می‌خواند: «لطفاً به عنوان یک پادکست بازاریابی عمل کنید و یک اسکریپت پادکست برای من ایجاد کنید که برای مدیران بازاریابی در بخش سلامت و تندرستی بریتانیا طراحی شده است. لطفاً اسکریپت را در قالب listcle با حداکثر پنج فرمان و حداکثر ده دقیقه طول قسمت ایجاد کنید. و مجبور نیستید در پایان موضوع را اضافه کنید، می‌توانید موضوع را در دستور خود ادغام کنید، اما درست در این مثال می‌توانم بگویم “و لطفاً اسکریپت موضوع را برای نکات اعلان ChatGPT ایجاد کنید که به راحتی توسط مبتدیان قابل اجرا باشد.”

در این مرحله، اگر توصیه‌هایی را که تاکنون در این قسمت ارائه کرده‌اید به درخواست‌های خود اعمال کنید، مطمئن هستم که پاسخ‌های بهتری دریافت خواهید کرد و احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و وسعت و امکانات ChatGPT را مشاهده خواهید کرد.

اما آخرین توصیه ای وجود دارد که می خواهم به اشتراک بگذارم. هنگامی که پاسخ اولیه خود را دریافت کردید، می‌خواهم آن پاسخ را با پرسیدن ChatGPT اصلاح کنید: “آیا چیزی وجود دارد که در درخواست اولیه‌ام از قلم افتاده باشد که می‌تواند این پاسخ را حتی بهتر کند؟”

بنابراین فقط از ChatGPT بپرسید که چه چیزی را از دست داده ام؟ سپس ChatGPT می‌تواند درخواست اولیه شما و تمام زمینه‌هایی را که در مورد صنعت، قالب، موضوع ارائه کرده‌اید بررسی کند و به شما بگوید که چه چیزی را باید به درخواست اضافه کنید و متعاقباً به کل چیزی که تولید می‌کنید اضافه کنید. بنابراین من دوست دارم از این تکنیک تشویقی به عنوان راهی برای دریافت بازخورد سازنده استفاده کنم، شاید برای هشدار دادن به چیزهایی که از دست داده ام، چیزهایی که می توانم بهبود دهم، کارهایی که می توانم در آینده انجام دهم. لازم نیست این کار را به این صورت انجام دهید و در پایان این کار را انجام دهید. این فقط راهی است که من ترجیح می دهم این کار را انجام دهم. اما راه خوبی است. همانطور که با ChatGPT راحت می شوید، این مکان خوبی برای شروع است.

بنابراین، با وجود اینکه در این قسمت به ChatGPT اشاره کردم، این دستورات و این چارچوب کلی را می توان برای اطلاعاتی که از Bard یا Claude می خواهید اعمال کرد.

به طور خلاصه، برای بهبود تجربه و پاسخ‌های خود از ChatGPT و سایر ابزارها، در مورد اطلاعاتی که درخواست می‌کنید دقیق باشید، زمینه‌های زیادی را اضافه کنید و همیشه درخواست‌های خود را اصلاح کنید و به ابزارهایی برای اصلاح پاسخ‌های آنها نیاز داشته باشید.

امیدوارم نکاتی که در قسمت امروز به اشتراک گذاشته می‌شود، تکنیک‌های تشویق شما را بهبود بخشد، شما را راحت‌تر کند، در آنچه از ChatGPT و سایر ابزارها می‌خواهید مطمئن‌تر شوید. اگر سوالی در رابطه با ChatGPT دارید، قسمت را دوست دارید و می‌خواهید محتوای بیشتری مانند این بسازم، لطفاً فقط در لینکدین با من ارتباط برقرار کنید. به من اطلاع دهید یا می توانید با ما در grow@sitevisibility.com تماس بگیرید یا در sitevisibility با ما توییت کنید. این پادکست بازاریابی اینترنتی بود.

مواظب خودت باش اسکات

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *