بررسی شریک کلیک بانک اسپارک

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر چند سالی است که از بازاریابی وابسته استفاده می کنید، احتمالاً نام کلیک بانک را شنیده اید. قبلاً این شبکه کمتر قابل اعتماد (مخصوصاً در مقایسه با شبکه‌هایی مانند ShareASale یا Impact) بود که مردم می‌توانستند انواع محصولات مشکوک مانند دوره‌ها و سایر محصولات دیجیتال را پیدا کنند.

خب امروز ClickBank خیلی بهتره و حتی یه قسمت مجزا از پلتفرم داره به اسم Spark.

این سرویس مانند دانشگاه کلیک بانک قدیمی نیست که ممکن است با آن آشنایی داشته باشید، بنابراین تصمیم گرفتیم یک بررسی جداگانه برای آن انجام دهیم تا بدانید با پیوستن به آن یا ارجاع آن به افراد دیگر چه چیزی می توانید کسب کنید.

مروری بر برنامه وابسته Spark Spark توسط ClickBank چیست؟

قبل از اینکه Spark چیست را توضیح دهیم، بیایید نگاهی به ClickBank بیاندازیم. می توان آن را به عنوان یک شبکه وابسته تعریف کرد، بنابراین می توانید به آن بپیوندید و از یک مکان به چندین برنامه مختلف دسترسی داشته باشید، اما اکثر برنامه های موجود در جایگاه واقعی محصول فیزیکی نیستند.

برای چنین چیزی، باید به مکان‌هایی مانند Rakuten یا Impact Radius بروید، دو پلتفرم دیگر که بررسی کردیم.

ClickBank دوره هایی داشت که توسط خود شرکت طراحی شده بود و موضوعات آنها از بازاریابی وابسته گرفته تا راه های دیگر برای کسب درآمد آنلاین بود. اکنون آنها تا حدودی یک پلتفرم آموزش الکترونیکی جداگانه به نام Spark را توسعه داده‌اند و همچنین افرادی را هدف قرار داده‌اند که می‌خواهند تا حد ممکن درباره بازاریابی وابسته بیاموزند.

برخی از آمارها در مورد Spark صحبت می کنند، مانند این که دانشجویان Spark نزدیک به 3 میلیون دلار با ClickBank درآمد داشته اند یا اینکه بیش از 15000 عضو انجمن VIP Spark وجود دارد.

بنابراین تفاوت اصلی بین خود Spark و آنچه ClickBank داشت چیزی به نام دانشگاه کلیک بانک (CBU) بود. این سرویس آموزش آنلاین کمابیش نظرات متفاوتی داشت و این به دو دلیل بود – شهرتی که ClickBank به طور خلاصه داشت و این که توسط خود برند مدیریت نمی شد، بنابراین آنها ایجاد و مدیریت آن را به یک شرکت جداگانه برون سپاری کردند.

آیا Spark از ClickBank قانونی است؟

بنابراین، آیا ClickBank Spark ارزش آن را دارد؟ اول از همه، باید بدانید که هزینه آن به اندازه سایر خدمات آموزش آنلاین نیست، که اگر آن را به مخاطبانی توصیه کنید که نمی خواهند پول زیادی برای یادگیری در مورد بازاریابی دیجیتال خرج کنند، می تواند چیز خوبی باشد. .

اگرچه برخی از بررسی‌هایی که Spark در طول زمان دریافت کرده است، متفاوت به نظر می‌رسند، اما می‌توان گفت که در درجه اول برای افراد مبتدی در نظر گرفته شده است. و حتی اگر تعداد زیادی متخصص وجود دارد که آنها استخدام کرده‌اند، دوره‌ها همچنان با نیازهای افرادی که تازه ماجراجویی خود را با کسب درآمد آنلاین شروع می‌کنند، مطابقت دارد.

Spark Price از ClickBank

اگر می‌پرسید هزینه آموزش وابسته به Spark چقدر است، در اینجا مواردی وجود دارد که باید بدانید. دوره ها را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد و بسته به موادی که در آنها وجود دارد، قیمت آنها متفاوت است.

اما این گزینه نیز برای مخاطبان شما وجود دارد که برنامه‌های واقعی را انتخاب کنند، و معمولاً از این نظر که دسترسی به چندین دوره مختلف را ارائه می‌دهند، کمی سخاوتمندتر هستند.

به عنوان مثال، دوره‌های Side Hustle هر کدام 37 دلار هزینه دارند، در حالی که دوره‌های شروع کار می‌توانند تا 87 دلار در ماه برای شما هزینه کنند. ویژگی Side Hustle Community با قیمت 23 دلار در ماه در دسترس است و مزایای انجمن Career Starter نیز به همین قیمت است.

ابزارها چه برای فعالیت های جانبی و چه برای ایجاد شغل، همان قیمتی را دارند که برای دوره های اول ذکر کردیم.

از سوی دیگر، طرح‌ها عمدتاً تخفیف‌هایی را ارائه می‌دهند، زیرا با دسترسی به دوره‌ها و ویژگی‌های اجتماعی برای اشتراکی همراه هستند که معمولاً کمتر از هزینه مواد آموزشی فردی است.

طرح Side Hustle 47 دلار در ماه قیمت دارد (معمولاً 97 دلار در ماه) و با دسترسی به دوره‌های Side Hustle، انجمن Side Hustle و ابزارهای Side Hustle ارائه می‌شود.

طرح شروع کار 97 دلار (معمولاً 197 دلار) در ماه هزینه دارد و به همه دوره‌ها، ویژگی‌های اجتماعی و ابزارهایی که ذکر کردیم، به جز گروه آموزشی و مربی VIP، دسترسی دارد.

در نهایت، طرح Super Affiliate گران‌ترین Spark است که در حال حاضر توسط ClickBank فروخته می‌شود و قیمت آن 1997 دلار برای یک سال کامل است (توجه داشته باشید که قیمت عادی 8568 دلار است، بنابراین فروش قابل توجهی است). این یکی کاملاً دارای تمام مزایا است، از جمله دسترسی به جامعه VIP. اگر کسی این طرح را انتخاب کند، نه تنها کمیسیون بهتری دریافت می‌کنید، بلکه مربی‌های تک به تک از سازندگان دوره و سایر متخصصان که به او آموزش می‌دهند در جلسات انفرادی، دریافت می‌کنند.

چگونه شریک اسپارک شویم

شما مستقیماً وابسته به Spark نمی شوید – در این صورت باید برای یک حساب کلیک بانک ثبت نام کنید تا به تمام پاداش های بازاریابی وابسته دسترسی داشته باشید.

و اطلاعاتی که تاکنون پیدا کرده‌ایم نشان می‌دهد که به خودی خود حتی یک برنامه جداگانه وجود ندارد – شما باید تحقیقات خود را انجام دهید تا بفهمید که آیا توصیه این دوره‌ها واقعاً برای شما درآمد دارد یا خیر.

اگر در این زمینه کاملا مبتدی هستید، پیشنهاد می کنیم ابتدا ابتدایی ترین اشتراک را امتحان کنید، به خصوص که هزینه یک دست و پا ندارد، و تنها پس از آن به کلیک بانک بروید و دانش خود را به کار ببرید. در بازاریابی وابسته به دست آمده است.

از نظر درآمدی که می توانید با داشتن یک وابسته کلیک بانک به دست آورید، برخی از برنامه ها کمیسیون هایی دارند که تا 150 دلار در هر فروش افزایش می یابد.

برای پیوستن به شبکه، فقط باید فرمی را پر کنید که نشان دهد چگونه می‌خواهید از خود پلتفرم استفاده کنید، چگونه در مورد آن شنیده‌اید، تعداد فالوورهای خود و سایر داده‌هایی که شرکت در همین راستا به آن نیاز دارد. بنابراین هیچ شگفتی در این زمینه وجود ندارد – و بسیاری از پلتفرم های دیگر وجود دارند که از شما می خواهند بلافاصله اطلاعات بیشتری را ارائه دهید.

روش های پرداخت

چهار گزینه اصلی برای به دست آوردن درآمد وجود دارد، صرف نظر از اینکه در گذشته توانسته اید چه محصولی از ClickBank را بفروشید. اولین چیز این است که شما باید اطلاعات شخصی خود را پر کنید و مشخصات بانکی خود را ارائه دهید.

حتی اگر روش پرداخت چک را انتخاب کنید، شرکت همچنان باید کشوری را که در آن هستید بداند، برای مثال، حداقل برای اهداف مالیات بر درآمد، اگر چیز دیگری نباشد.

علاوه بر چکی که قبلاً به آن اشاره کردیم، سایر گزینه های پرداخت موجود در حال حاضر سپرده مستقیم، حواله سیمی و Payoneer هستند. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، PayPal در هیچ کجا یافت نمی شود، اما شبکه های دیگری نیز وجود دارند که با این سرویس کار نمی کنند (از جمله ShareASale).

جایگزین های دوره آموزشی اسپارک سود

دلیل بسیار خوبی وجود دارد که چرا ما این را به عنوان اولین جایگزین Spark علامت گذاری کردیم. این یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های یادگیری آنلاین در جهان است و توسط متخصصان دانشگاه استنفورد طراحی شده است، بنابراین تمام دوره‌هایی که در اینجا خواهید یافت توسط معلمان واقعی بررسی و بررسی می‌شوند.

به عنوان یک شرکت وابسته، بسته به محصولات دقیقی که معرفی کنندگان شما از سایت انتخاب می کنند، می توانید بین 10٪ تا 45٪ درآمد کسب کنید. 10٪ برای برنامه Coursera Plus، 20٪ برای پروژه های هدایت شده است، در حالی که 45٪ کمیسیونی که می توانید برای دوره ها و مدارک دریافت کنید.

این کوکی 30 روز دوام می آورد، بنابراین جای تعجب ندارد.

بررسی ما از برنامه وابسته Coursera را اینجا بخوانید.

یک بازاریاب باهوش

همانطور که از نام آن پیداست، بازاریاب هوشمند برای افرادی طراحی شده است که می خواهند نکات بازاریابی دیجیتال و خرید آنلاین را بیاموزند و چگونه می توانند درآمد جانبی داشته باشند. این یک جایگزین خوب برای برنامه های وابسته به شبکه های اسپارک به دلیل طاقچه است.

نکته خوب این است که هزینه های دوره ها از 1500 دلار متغیر است و کمیسیون شما به عنوان زیرمجموعه Smart Marketer تا 30٪ است. بنابراین، حداقل می توانید چیزی از درصد ایجاد کنید.

از اطلاعاتی که جمع آوری کرده ایم، به نظر می رسد که مدت کوکی برای این برنامه به جای 30 روز برای اکثر برنامه های دیگر، 60 روز است. بدیهی است که خود مدیریتی است و برای اینکه درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد، باید فرمی را در SurveyMonkey درباره نحوه برنامه ریزی برای بازاریابی دوره ها و موارد دیگر پر کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta

دستگاه شگفت انگیز برای فروش

این یکی قطعا تا حدودی شبیه Spark از ClickBank است، زیرا مطالب آموزشی موجود در اینجا به طور خاص برای افرادی که به موضوعاتی مانند Amazon FBA، dropshipping و برخی دیگر از سیستم های تجارت الکترونیک علاقه مند هستند، طراحی شده است.

به عنوان یک شرکت وابسته، می توانید تا 40٪ از ارزش دوره های خریداری شده توسط مخاطبان خود را به دست آورید – و به خاطر داشته باشید که برخی از این مواد آموزشی بیش از 1000 دلار هزینه دارند، بنابراین می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

به علاوه، کوکی به جای یک ماه دو ماه دوام می آورد، بنابراین این دلیل دیگری برای در نظر گرفتن این یکی است. با این حال، این یکی از طریق Post Affiliate Pro کار می‌کند، بنابراین روی همان پلت‌فرم Impact Radius نیست که ممکن است به آن عادت کرده باشید.

بیشتر بخوانید: نقد سئو کلیک کنید

آموزش لینکدین

ما قبلاً در مورد برنامه‌های LinkedIn Premium نوشته‌ایم و حتی یک بررسی عمیق از این سرویس ارائه داده‌ایم، که به این موضوع می‌پردازد که آیا حرفه‌ای‌های معمولی باید در LinkedIn Premium سرمایه‌گذاری کنند یا نه، اما راهی نیز برای توصیه پلتفرم یادگیری از همان شرکت وجود دارد.

در مقایسه با برخی از برنامه های دیگر که ذکر کردیم، این برنامه از طریق شبکه Impact نیز کار می کند. چند تفاوت بین این و Spark وجود دارد، از جمله این واقعیت است که اشتراک لینکدین برای دوره های آموزشی تنها از 27 دلار در ماه شروع می شود.

به عنوان یک شریک آموزشی لینکدین، می توانید تا 35 درصد از ارزش هر دوره فروخته شده را از طریق پیوندهای خود کسب کنید. کوکی برای 30 روز معمولی که می توانید از اکثر شبکه ها و برنامه ها انتظار داشته باشید باقی می ماند. به طور کلی، فقط به این دلیل که این برند بسیار معروف است، باید بگوییم که این یکی ارزش دیدن دارد.

edX

این یکی دیگر از پلتفرم های آموزشی شناخته شده است که در آن افراد می توانند هر چیزی را از پزشکی گرفته تا فناوری و تجارت مطالعه کنند. هزینه دوره ها به صورت فردی است و اکثر آنها بسته به موضوع و سطح از 50 تا 300 دلار قیمت دارند.

شما به عنوان یک شرکت وابسته به edX، 10 درصد از مطالب آموزشی را که ارجاع داده‌اید از طریق پیوند وابسته خود خریداری می‌کنید. خوبی این برنامه این است که کوکی به جای 30 روزی که از بسیاری از گزینه های دیگر به آن عادت کرده ایم، 60 روز دوام می آورد.

این یکی از طریق پلت فرم Impact Radius، یک شبکه وابسته که ما بررسی کردیم، کار می کند – بررسی را در اینجا بخوانید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بهترین برنامه های وابسته میزبانی وب

افکار نهایی

بنابراین، در حالی که هیچ یک از اطلاعاتی که ما پیدا کرده‌ایم نشان نمی‌دهد که در حال حاضر یک برنامه وابسته Spark از ClickBank وجود دارد، این بدان معنا نیست که مطالب آموزشی دیگری وجود ندارد که بتوانید از طریق این پلتفرم تبلیغ کنید.

اگر می‌خواهید خودتان دوره‌ها را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم اشتراک اولیه را دریافت کنید تا ببینید آیا ارزشی دارند یا خیر.

یک بار دیگر، از تمام بررسی‌های Spark که انجام داده‌ایم، برای افراد مبتدی کاملاً خوب به نظر می‌رسند – اما شاید برای شرکای باتجربه، به‌ویژه آن‌هایی که ده‌ها وب‌سایت در گذشته داشته‌اند، چندان خوب نباشند.

آیا می خواهید در مورد بازاریابی وابسته و سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ با ما تماس بگیرید تا بدانید چه برنامه هایی در دسترس داریم و چگونه می توانیم کمک کنیم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *