
در رویداد تجارت الکترونیک Brains of Bristol در 17 فوریه، جایی که در مورد روندهای تجارت الکترونیکی کلیدی برای تمرکز بر روی آن در سال 2022 بحث کردیم، سیمئون وین، مدیر مشارکت در Huboo به ما در پانل پیوست. Simeon بینشی در مورد پتانسیل عملکرد متمرکز بر فناوری ارائه کرد.
در طول سال گذشته، تولیدکنندگان و خردهفروشان به طور یکسان متوجه شدهاند که تجارت الکترونیک فرصتهای باورنکردنی را برای همه فراهم میکند، از جمله فعالیتهای متوسط و برندهای نوظهور. طبق آمار، درآمد بازار تجارت الکترونیک بریتانیا در سال 2021 از 91 میلیارد پوند فراتر رفت و انتظار میرود که نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR 2021-2025) 3.46 درصد را نشان دهد که منجر به پیشبینی حجم بازار بیش از 104 میلیارد پوند تا سال 2025 میشود. تغییر به خرید آنلاین ناشی از همهگیری، انگ خرید از راه دور را از بین برده است. با درک این موضوع، بسیاری از خرده فروشان از این فرصت استفاده کرده اند تا فروش آنلاین خود را با اصلاح محصولات خود برای برآورده کردن بهتر خواسته های مشتریان بهینه کنند. خردهفروشان آنلاین از فناوریهای جدید استقبال میکنند و به مشتریان بریتانیایی انتخاب و انعطافپذیری بیشتری نسبت به قبل ارائه میدهند که منجر به افزایش فروش میشود.
خرده فروشان در هر اندازه در حال تجدید نظر در رویکرد خود برای تجارت الکترونیک هستند. تدارکات شخص ثالث (3PL)، مشارکت های B2B و ظهور D2C توانایی خدمات تحویل را ارتقا داده است که منجر به تحویل سریع تر و دقیق تر می شود. این بیماری همه گیر باعث افزایش تقاضا برای تدارکات و سرعت حمل و نقل سریعتر شد زیرا مصرف کنندگان انتظار داشتند که این محصولات “ضروری” بسیار سریع تحویل داده شوند. این لحن انجام آخرین مایل را تغییر داده است و مشتریان انتظار دارند این سطح خدمات افزایش یافته در تمام خریدهای آنلاین وجود داشته باشد.
پیاده سازی متمرکز بر فناوری چیست؟
عملکرد متمرکز بر فناوری برای عصر دیجیتال مدرن طراحی شده است. این برای تجارت الکترونیکی ساخته شده است، نه خرده فروشان سنتی. یک پیاده سازی متمرکز بر فناوری ممکن است شامل یک سیستم مدیریت انبار توسعه یافته داخلی (WMS)، نرم افزار داشبورد و مجموعه کاملی از ادغام ها باشد. خرده فروشان و تولیدکنندگان D2C اغلب از رویکرد پشته فناوری استفاده می کنند زیرا شما به یک عملیات اجرایی انعطاف پذیر نیاز دارید که بتواند با زمان حرکت کند و به طور یکپارچه با Adobe Commerce/M2 و سایر ادغام ها و برنامه های افزودنی که از کسب و کار شما پشتیبانی می کنند، متصل شود.
برای ایجاد پتانسیل تحقق متمرکز بر فناوری، ابتدا پتانسیلی را که یک عملیات اجرایی خوب میتواند برای کسبوکار شما داشته باشد و اینکه چقدر برای مصرفکننده همیشه متقاض اهمیت دارد، مشخص میکنیم.
چرا انجام سفارش اینقدر مهم است؟
حتماً شاهد هجوم آمارها در مورد تعداد افراد خرید آنلاین و رونق فروش آنلاین جهانی در سال گذشته بوده اید. برای شرکتهایی که بر رشد متمرکز هستند، دیگر کافی نیست محصولات مناسب را به مشتریان ارائه دهید، بلکه باید تحویل را نیز انجام دهید.
بنابراین بیایید نگاهی به اجرای سفارش و روندهایی که در سال 2021 شاهد آن هستیم بیندازیم:
84 درصد از مصرف کنندگان تنها پس از یک تجربه تحویل بد به یک برند باز نمی گردند و 89 درصد از مصرف کنندگان جوان احتمالاً به دلیل یک تجربه مثبت، یک نام تجاری جدید را تبلیغ می کنند. (3PL Central) فقط 32 درصد از مصرف کنندگان مایلند بیش از 3 روز کاری برای تحویل خود منتظر بمانند، که نشان می دهد که سرعت هنوز برای بسیاری از افراد مهم است. (IMRG) در همان زمان، 48 درصد از مصرفکنندگان میگویند که از پرداخت هزینه برای راحتی خوشحال هستند، و ترجیح میدهند تحویل همان روز/زمان و کلیک و جمعآوری را نشان دهند، و این افسانه را که تحویل «سریع» بر همه چیز برتری دارد، از بین میبرد. (IMRG) بیش از 90 درصد از خریداران آنلاین ایالات متحده انتظار ارسال رایگان 2 تا 3 روزه دارند. (Mckinsey) حدود 62٪ از مشتریان انتظار دارند که ظرف 30 روز پس از خرید تعویض یا بازپرداخت کنند. بازدهی درست را دریافت کنید و 92 درصد از مشتریان برای خرید دوباره باز خواهند گشت. (Shopify/Rebound) مشتریان از یک تجربه عالی چه انتظاری دارند و تحقق فناوری چگونه کمک می کند؟ تحویل سریع سفارشات به مشتریان شما: ورود سریع به یکی از انتظارات اصلی مشتریان تبدیل شده است. دستیابی به این امر منجر به رتبه بندی برتر و افزایش وفاداری مشتریان می شود. یک 3PL مدرن کالاهای شما را ذخیره می کند و سفارشات را در زمان واقعی از طریق ادغام با پلتفرم انتخابی شما دریافت می کند و امکان حمل و نقل در همان روز و تحویل سریع از انبارهای محلی را فراهم می کند. گزینه های تحویل راحت: سرعت مهم است، اما راحتی مهم است. ارائه گزینههایی مانند کلیک و جمعآوری و انتخابهای زمانی/روزی خاص، نرخ ریزش را کاهش میدهد، بهویژه زمانی که مشتریان از دفتر خانه دور میشوند. نرمافزاری که به حاملهای مختلف اجازه میدهد، به این معنی که میتوانید گزینههای حمل و نقل مختلفی را با قیمتهای مختلف ارائه دهید، و به مشتری این امکان را میدهد تا بهترین را برای او انتخاب کند. اعلان وضعیت سفارش: مصرف کنندگان مدرن همیشه می خواهند بدانند سفارش آنها کجاست و چه زمانی تحویل داده می شود. هنگامی که بهروزرسانیهای سفارش را بهموقع ارائه میکنید، اضطراب مشتری را در حین تحویل از بین میبرید – این مشتریان احتمالاً نام تجاری شما را توصیه میکنند. از طریق ادغام با شرکتهای مخابراتی، پلتفرمها، سیستمهای مدیریت سفارش و پلتفرمهای ارتباطی با مشتری، شرکای خوب برای انجام امور، گزینههای متنوعی در مورد بهروزرسانیهای سفارش خواهند داشت. اجرای بدون خطا: کاربر مدرن نابخشودنی است، بنابراین جایی برای خطا در فرآیند اجرا وجود ندارد. به دست آوردن این درست باعث حفظ مشتری می شود و به دستیابی به رتبه مطلوب در همه سیستم عامل ها کمک می کند. البته، همیشه ممکن است اشتباهاتی وجود داشته باشد، اما اکنون برخی از این فناوری برای دستیابی به نتایج خارق العاده استفاده می کنند. هوش مصنوعی، دستگاههای اسکن، روباتیک و نرمافزارهای الگوریتمی باید تقریباً به جلوگیری از این خطاها کمک کنند. بازگشت آسان: خریداران میخواهند که بتوانند کالاهای خود را بدون تلاش برای تهیه یک چاپگر کارآمدی که 3 سال است استفاده نکردهاند و در حالت ایدهآل به صورت رایگان، برگردانند. چندین گزینه در اینجا وجود دارد – شریک تحقق به صورت داخلی این کار را انجام می دهد، آنها از شریک بازگشتی استفاده می کنند یا یک رویکرد ترکیبی را انتخاب می کنند. شرکتهای بازدهی تاسیسی وجود دارند که بازده مارکهای محبوب و خردهفروشان آنلاین بزرگ مانند Asos را مدیریت میکنند، که میتوانید از طریق شریک خود به خدمات و زیرساختهای آنها دسترسی داشته باشید. نرم افزار آنها حتی می تواند تا آنجا پیش برود که به شما امکان می دهد به طور کامل درگاه بازگشت خود را مارک تجاری کنید. سیستمی که Asos دارد تقریباً بیرقیب است، دسترسی به شبکه و فناوری میتواند دارایی بزرگی برای برند شما باشد و تا کنون برای شرکتهای کوچکتر در دسترس نبوده است. چه تاثیری بر نرخ تبدیل آنلاین شما دارد؟
مزایای زیادی برای اجرای استراتژی تحقق فناوری اول وجود دارد، اما کدام مزایا به طور خاص تأثیر مثبتی بر نرخ تبدیل آنلاین دارند؟
هزینه ارسال کم یا ارسال رایگان. گزینه های حمل و نقل راحت زمان های تحویل کوتاه از جمله مهلت های تحویل دیرهنگام در روز بعد ارسال به سراسر جهان به جای مکان های محدود پردازش سریع سفارش بازگشت رایگان فرآیند برگشت صاف
داشتن یک پلتفرم با انعطاف پذیری برای انطباق و تکامل برای پاسخگویی به محیط در حال تغییر و تقاضاهای رو به رشد کاربر بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Adobe Commerce و اینکه چگونه PushON در همکاری با Huboo میتواند پشته فناوری تحقق شما را هماهنگ کند، همین امروز با ما تماس بگیرید.