بررسی اجمالی برنامه وابسته میزبانی Scala

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید، چه در حال راه‌اندازی یک وبلاگ یا وب‌سایت، یا ایجاد ویدیو یا سایر انواع محتوای بصری برای رسانه‌های اجتماعی هستید، به جای درستی آمده‌اید.

ما یک نمای کلی از برنامه وابسته اسکالا هاستینگ را برای مقاله امروز گردآوری کرده‌ایم و همه اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهیم – از میزان درآمدی که می‌توانید با این فرصت انتظار داشته باشید تا اینکه آیا نکاتی وجود دارد که باید از آن آگاه باشید.

بررسی اجمالی برنامه وابسته میزبانی اسکالا هاست اسکالا چیست؟

ناگفته نماند، اما هر زمان که ممکن است علاقه مند به استفاده از بازاریابی وابسته به عنوان راهی برای ایجاد یک جریان درآمد جدید باشید، ابتدا باید تحقیقات خود را انجام دهید و تنها پس از آن شروع به توصیه خدمات یا محصولات به دنبال کنندگان خود کنید.

بنابراین میزبانی اسکالا چه می کند؟

همانطور که از نامش پیداست، این شرکت محصولاتی را بیشتر در زمینه هاست ارائه می دهد که از جمله محبوب ترین آنها می توان به هاست وردپرس، میزبانی وب، VPS ابری مدیریت شده و همچنین میزبانی ایمیل اشاره کرد. اما چند ویژگی اضافی مانند نام دامنه، حساب های فروشنده دامنه، و همچنین Cloud VPS خود مدیریت وجود دارد.

همچنین برخی از موارد اضافه شده بسیار دقیق از نظر فناوری وجود دارد، مانند Spanel، یک پلتفرم میزبانی همه کاره، سیستم امنیتی SShield که قرار است تا 99.998٪ حملات را مسدود کند، و SWordPress Manager، که دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که شما انجام می دهید. باید.

خوشحال می شوید که بدانید برخی از خدمات ارائه شده توسط اسکالا هاستینگ بهترین یا بالاترین امتیاز توسط انتشارات مختلف آنلاین در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال، PCMag گفت که میزبانی VPS مدیریت شده آنها “چشمگیر” است، در حالی که TechRadar سرویس میزبانی ایمیل آنها را یکی از بهترین های سال 2022 نامید.

به عبارت دیگر، به‌عنوان یک شرکت وابسته به میزبانی اسکالا، برای توصیه این محصولات به مخاطبان خود نباید مشکل زیادی داشته باشید – زیرا این برندی است که ممکن است مردم قبلاً نام آن را شنیده باشند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

بیایید نگاهی به قیمت گذاری پلن های ارائه شده توسط میزبانی اسکالا بیندازیم تا از این که دعوت از فالوورهای خود برای آزمایش خدمات آنها چقدر آسان است برای شما ایده ای داشته باشیم.

طرح Start کمترین قیمت را دارد و از زمان نوشتن این مقاله 29.95 دلار در ماه شارژ می شود، اگرچه قیمت استاندارد 46.95 دلار در ماه است. این یکی شامل 4 گیگابایت رم، 50 گیگابایت NVMe SSD، پهنای باند غیر قابل اندازه گیری و همچنین 2 هسته پردازنده است.

پلن پیشرفته با 4 هسته پردازنده، 8 گیگابایت رم، 100 گیگابایت NVMe SSD و همان پهنای باند بدون اندازه ارائه می شود. این مورد در زمان نوشتن 80.95 دلار صورت‌حساب می‌شود (قیمت با تخفیف 63.95 دلار در ماه است).

ناگفته نماند که طرح‌های تجاری و سازمانی گران‌تر هستند، اما دارای ویژگی‌های سخاوتمندانه‌تر هستند. هزینه کسب و کار ماهیانه 138.95 دلار است و با 8 هسته CPU، 16 گیگابایت رم و 150 NVMe SSD عرضه می شود، در حالی که طرح Enterprise ماهانه 196.95 دلار هزینه دارد و شامل 12 هسته پردازنده، 24 گیگابایت رم و 200 گیگابایت NVMe SSD است.

هر راه اندازی VPS را می توان بسته به نیاز کاربران از نظر هسته های CPU، رم و همچنین حافظه SSD سفارشی کرد. شما می‌توانید بین ساخت‌های مختلف یکی را انتخاب کنید و تنظیمات خود را برای اهداف مختلف تنظیم کنید، خواه هدف کلی، محبوبیت سایت، بهینه‌سازی فضای ذخیره‌سازی یا بهینه‌سازی CPU باشد.

یک ماشین حساب بسیار مفید در وب‌سایت میزبانی اسکالا وجود دارد که می‌توانید بسته به نحوه سفارشی‌سازی برنامه‌تان آن را امتحان کنید – و اگر کاربر کاملاً جدیدی هستید، ممکن است بتوانید تخفیف بگیرید (که همچنین می‌توانید به شما توصیه کنید مخاطبان خود را بررسی کنند).

به برنامه Affiliate Hosting Scala بپیوندید

بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده ایم، به نظر می رسد که برنامه وابسته اسکالا هاستینگ خود مدیریت می شود. این به این معنی است که شما در هیچ شبکه وابسته ای با آن مواجه نخواهید شد، چه Impact Radius، FlexOffers، ShareASale، Awin، ClickBank یا هر چیز دیگری که ممکن است قبلاً استفاده کرده باشید.

این جنبه می‌تواند برای بازاریابان وابسته، به‌ویژه آنهایی که تعداد فالوورهای زیادی دارند و وب‌سایت‌های متعددی دارند، کمی آزاردهنده باشد – شما مجبور نیستید زمان خود را در سایت‌های مختلف صرفاً برای بررسی تبدیل‌ها و عملکرد خود تلف کنید.

همچنین، پیوستن جداگانه به چندین برنامه مختلف وابسته می‌تواند دشوار باشد، زیرا مدیران وابسته باید اطلاعاتی را که ارسال می‌کنید بررسی کنند و مطمئن شوند که واقعاً یک وب‌سایت دارید و آمار آن را بررسی می‌کنند، اگر از شما اطلاعات بیشتری درخواست نمی‌کنند.

بنابراین برای عضویت در برنامه وابسته اسکالا هاستینگ، اطلاعاتی مانند سایت، نام و نام خانوادگی، نام کاربری وابسته، روش هایی که قصد دارید خدمات اسکالا هاستینگ را ارتقا دهید و ایمیل پی پال از شما خواسته می شود.

از نظر فنی باید انتظار داشته باشید که در کمتر از 24 ساعت پاسخ خود را دریافت کنید، اما از آنجایی که این یک برنامه وابسته بسیار خوب است، گاهی اوقات ممکن است تاخیر ایجاد شود، بنابراین انتظار داشته باشید که در کمتر از 3-5 روز پاسخ خود را دریافت کنید.

به عنوان شریک میزبانی اسکالا چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

اینجاست که همه چیز واقعاً جالب می شود. هنگامی که می خواهید میزبانی اسکالا را در وبلاگ یا وب سایت خود تبلیغ کنید، حداقل درآمدی که می توانید انتظار داشته باشید حدود 50 تا 80 دلار است.

از آنچه که ما جمع آوری کرده ایم، تنها انواع خدماتی که در واقع برای شما پورسانت دریافت می کنند، میزبانی VPS و برنامه های میزبانی وب هستند. مدل کسب درآمد چند لایه است، به این معنی که تا حد زیادی بر اساس تعداد مشتریان جدیدی است که هر ماه به برند مراجعه می کنید.

به عنوان مثال، برای 1 تا 3 مشتری جدید که یک برنامه میزبانی VPS، حتی ابتدایی ترین، دریافت می کنند، می توانید 120 دلار در هر خرید دریافت کنید. اگر بتوانید ماهانه 10 نفر را معرفی کنید، کمیسیون شما به 200 دلار در هر فروش افزایش می یابد.

اگر ارجاع دهندگان شما برنامه میزبانی وب را بدون در نظر گرفتن ارزش آن دریافت کنند، اگر بین 1 تا 5 کاربر جدید در ماه معرفی کنید، می توانید 50 دلار به ازای هر فروش کسب کنید. این نرخ زمانی 100 دلار می شود که بتوانید بین 11 تا 20 کاربر در ماه را معرفی کنید – و اگر عملکرد شما بهتر باشد، یعنی بیش از 21 کاربر به صورت ماهانه، می توانید با نرخ خود مذاکره کنید.

بنابراین همانطور که می بینید راه های زیادی برای کسب درآمد با این برنامه وابسته وجود دارد و این واقعیت که درصد با عملکرد شما بهتر می شود قطعا انگیزه ای برای اکثر شرکت های وابسته است.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن توجه داشت این است که به عنوان یک شریک میزبانی Scala، می توانید از یک کوکی ردیابی که 60 روز دوام دارد بهره مند شوید. دلیلی که می‌خواهیم به این موضوع اشاره کنیم این است که استاندارد صنعت در این مرحله 30 روز است، به این معنی که چیزی که Scala Hosting ارائه می‌کند بسیار خوب است.

روش ها و آستانه های پرداخت

دلیل اینکه دقیقاً هنگام ارسال فرم درخواست برنامه وابسته از شما اطلاعات PayPal خواسته می شود این است که تقریباً تنها گزینه پرداخت در حال حاضر موجود است.

بسیاری از شرکت‌های میزبانی وب دیگر وجود دارند که با سیستم‌های پرداخت دیگر کار می‌کنند، و ما می‌خواهیم روش دیگری مانند گزینه انتقال بانکی را ببینیم – البته اگر دلیل دیگری جز این واقعیت نداشته باشد که هزینه‌ها و نیازمندی‌های PayPal بیشتر و بیشتر می‌شوند. مسخره – مضحک.

در هر صورت، اگر حساب شما در وضعیت خوبی است و مشکلی در کار با پی پال ندارید، باید بدانید که حداقل آستانه پرداخت 100 دلار است.

مزایا و معایب شریک میزبانی اسکالا

وقتی صحبت از تقریباً هر برنامه وابسته به میان می‌آید، هم مزایا و هم معایبی وجود دارد که حتی قبل از اینکه تصمیم بگیرید به برنامه بپیوندید یا نه، باید در مورد آنها فکر کنید.

ما می گوییم که مهمترین مزیت در مورد شریک میزبانی Scala، نرخ کمیسیون است. این واقعیت که می‌توانید در یک زمان تا 200 دلار درآمد داشته باشید، یک مزیت آشکار است، همانطور که این واقعیت که کوکی ردیابی فقط به 30 روز محدود نمی‌شود – در عوض 2 ماه دوام دارد.

ما قطعاً آرزو می‌کنیم که این برنامه توسط یک پلتفرم وابسته جداگانه اجرا شود، اما این یک اشکال بزرگ در طرح بزرگ چیزها نیست. با این حال، روش پرداخت PayPal به همراه این واقعیت است که باید حداقل 100 دلار درآمد داشته باشید تا برند به شما پرداخت کند.

با این حال، اگر تصمیم به تبلیغ هاست اسکالا دارید، مطمئن باشید که این شرکت نسبتاً معتبری است و خدماتی که این برند ارائه می دهد کیفیت خوبی دارد.

جایگزین های برنامه وابسته به میزبانی اسکالا

اگر بنا به دلایلی تصمیم گرفتید که توصیه خدمات میزبانی اسکالا به مخاطبانتان برای شما منطقی نیست، چه به دلیل روش پرداخت یا چیز دیگری، این گزینه ها را در همان جایگاه بررسی کنید.

میزبان

این یکی بسیار مناسب است، اما مشکل اصلی برنامه این است که درصدی از هزینه هایی را که افرادی که معرفی می کنید در سایت خرج می کنند، پرداخت می کند. از آنجایی که برخی از خدمات به شدت مقرون به صرفه هستند، با برخی از برنامه ها که هزینه ای کمتر از 1.99 دلار در ماه دارند، ممکن است نتوانید به عنوان یک شرکت وابسته به هاستینگر به ثروت برسید.

با این حال، بسیار مناسب است زیرا حداقل امکان کسب درآمد بیشتر در حین ارجاع افراد بیشتری به میزبان وجود دارد. بسته به میزان ترافیکی که دریافت می کنید و تعداد ارجاعاتی که دارید، ممکن است بتوانید سالانه 1000 دلار با هاستینگر درآمد داشته باشید.

این کوکی 30 روز دوام می آورد، بنابراین تقریباً نیمی از چیزی است که Scala Hosting ارائه می دهد.

توری مایع

توضیح مدل سودی که Liquid Web با آن کار می‌کند می‌تواند کمی پیچیده باشد، زیرا شما کمیسیون یکسانی را برای انواع محصولات فروخته شده توسط شرکت دریافت نخواهید کرد. و بر خلاف میزبانی اسکالا، برای مثال، Liquid Web به شما امکان می دهد از انواع خدمات آنها درآمد کسب کنید، نه فقط از میزبانی وب و برنامه های VPS.

برای برخی از بزرگترین طرح ها، مانند آنهایی که قیمت آنها 5000 دلار در ماه است، می توانید هر بار 300 دلار درآمد داشته باشید. خوبی این برنامه این است که شما می توانید بدون توجه به طرحی که مراجعان شما انتخاب کرده اند، حداقل 150 دلار درآمد داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته به وب مایع

میزبانی A2

ما در گذشته نقد و بررسی این برنامه را نوشته ایم، بنابراین اگر زمانی احساس کردید که نیاز به یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آن دارید، حتما پیشنهاد می کنیم آن را در اینجا بخوانید. اما به عنوان یک شرکت وابسته به میزبانی A2، می توانید حداقل 55 دلار در هر فروش کسب کنید – نرخ کمیسیون بر اساس عملکرد ماهانه شما افزایش می یابد.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد این جایگزین این است که بسته به اینکه کدام روش را بیشتر ترجیح می دهید، می توانید از طریق PayPal یا حواله بانکی پول دریافت کنید. تنها مشکل این است که تغییر روش پرداخت شما ممکن است کمی مشکل باشد و برای دریافت پول خود از طریق PayPal باید حداقل 1000 دلار حواله کنید.

GreenGeeks

برنامه وابسته GreenGeeks به ازای هر فروش 50 دلار کمیسیون به شما پیشنهاد می دهد. نرخ را می توان به 100 دلار برای 6+ فروش در ماه افزایش داد و برای بیش از 10 در ماه شما مجاز به مذاکره با نرخ خود هستید.

سپس، تنها روش پرداخت موجود با این روش، PayPal است. با توجه به آنچه ما متوجه شدیم، این برنامه همچنین خود مدیریت است، بنابراین شما آن را به عنوان یک گزینه در یک پلت فرم وابسته جداگانه نیز پیدا نخواهید کرد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways

Bluehost

حداقل چیزی که می توانید به عنوان یک شرکت وابسته Bluehost انتظار کسب درآمد داشته باشید 65 دلار در هر فروش است. همانطور که در مورد برخی از برنامه‌های دیگر که در مقاله امروز معرفی کرده‌ایم، درصد شما می‌تواند همراه با تعداد ارجاع‌هایی که هر ماه به Bluehost ارسال می‌کنید افزایش یابد، با حداکثر پتانسیل درآمد 100 دلار در هر خرید.

Bluehost همچنین از PayPal برای پردازش پرداخت‌ها به شرکت‌های وابسته خود استفاده می‌کند، بنابراین این ممکن است برای برخی از تجار یک نقطه ضعف باشد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *