بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ویدیو، یا تأثیرگذار در پلتفرم هایی مانند TikTok یا Instagram هستید، باید از قبل تحقیقات خود را انجام دهید تا در این زمینه نباشید. هر گونه سورپرایز بعد

برای مقاله امروز، ما یک نمای کلی از برنامه وابسته Cloudways را با تمام اطلاعاتی که می خواهید در مورد آن بدانید، از ساختار کمیسیون گرفته تا هر چیز دیگری، گردآوری کرده ایم. آن را در زیر بررسی کنید!

بررسی اجمالی شریک Cloudways Cloudways چیست؟

Cloudways اساساً می تواند به عنوان یک شرکت میزبانی وب تعریف شود، اما محصولات و خدماتی که آنها به کاربران خود ارائه می دهند کمی پیچیده تر از آن هستند. این پلت فرم همه کاره است، به این معنی که می توان از آن برای چندین مورد مختلف استفاده کرد.

ما می گوییم این نوع برنامه های وابسته به بهترین وجه برای وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها مناسب است که جایگاه آنها می تواند برای همه انواع خریداران بالقوه جذاب باشد، چه فریلنسرها و وبلاگ نویسان دیگر یا بازاریاب ها، یا حتی صاحبان آژانس های دیجیتال.

جنبه اصلی که خدمات Cloudways را از دیگر افراد متمایز می کند این واقعیت است که کاربران مجاز هستند (البته بسته به برنامه ای که دارند) ویژگی های خدماتی را که برای آن پرداخت می کنند انتخاب کنند – مثلاً اندازه سرور یا پهنای باند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

وقتی صحبت از گزینه های اشتراکی می شود که می توانید به دنبال کنندگان یا خوانندگان خود ارائه دهید، Cloudways طیف گسترده ای از آنها را دارد. اول از همه، دو نوع برنامه اصلی وجود دارد – Premium و Standard.

برای هرکدام طرح های فرعی جداگانه ای در دسترس است و طبیعتاً دارای ویژگی ها و امکانات اضافی متفاوتی هستند. ما گزینه های مرکز داده DigitalOcean را در این بخش پست ذکر می کنیم.

برای مثال برای شما، برای Premium، ابتدایی ترین طرح 12 دلار در ماه شارژ می شود (در زمان نوشتن این مطلب، Cloudways در حال فروش است و این نوع طرح را به قیمت 7.20 دلار آمریکا در ماه می فروشد) و شامل همه چیز از تیم می شود. مدیریت و فایروال های اختصاصی برای بازیابی خودکار، پشتیبانی 24/7/365، SSL رایگان و مهاجرت رایگان.

با این یکی، شما فقط 1 گیگابایت رم، پردازنده 1 هسته ای، 25 گیگابایت حافظه و 1 ترابایت پهنای باند دریافت می کنید (البته برای وب سایت های کوچک و متوسط ​​بد نیست).

البته ویژگی‌های اضافی برای طرح‌های فرعی گران‌تر گزینه اشتراک Premium وجود دارد که گران‌ترین آنها با قیمت 96 دلار در ماه (57.60 دلار تا لحظه نگارش این مقاله) محاسبه می‌شود. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم، پردازنده چهار هسته ای، تا 160 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 5 ترابایت پهنای باند است.

Premium برای سرویس‌های مختلف دیگر نیز وجود دارد، مثلاً AWS یا Google Cloud، اما قیمت‌های طرح متفاوت است. پایین ترین طرح AWS با 2 گیگابایت رم، 2 vCPU، 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت پهنای باند ارائه می شود و قیمت آن 36.51 دلار در ماه است (این گران تر از چیزی است که DigitalOcean ارائه می دهد).

اگر به موارد DO برگردیم، جایگزین استانداردی نیز وجود دارد که هر کسی احساس می‌کند تازه شروع به کار کرده است و به بسیاری از ویژگی‌های اضافی موجود در برنامه‌های Premium نیاز ندارد، می‌تواند آن را انتخاب کند. ابتدایی ترین مورد موجود در این مورد فقط 10 دلار در ماه هزینه دارد (به لطف تخفیفی که برند در حال حاضر اجرا می کند، 6 دلار در ماه شارژ می شود).

اگرچه این سرویس مقرون به صرفه با تعداد سرویس‌های موجود در Premium اولیه ارائه نمی‌شود، اما هنوز هم بسیار خوب است، بنابراین شامل نظارت 24 ساعته در زمان واقعی، پشتیبان‌گیری خودکار، وصله‌های امنیتی منظم، و همچنین SSL رایگان و رایگان است. مهاجرت قبلا ذکر شد.

برای انتخاب استاندارد، قیمت جایگزین با بالاترین قیمت 80 دلار در ماه است، اما شامل 8 گیگابایت رم، پردازنده 4 هسته ای، 160 گیگابایت حافظه و همچنین 5 ترابایت پهنای باند، همراه با ویژگی های دیگر از افزونه های Cloudflare است. ، مدیریت تیم، نصب نامحدود برنامه، دسترسی SSH و SFTP و غیره.

در هر صورت، قبل از اینکه این خدمات را به مخاطبان خود توصیه کنید، اکیداً توصیه می کنیم که کمی وقت بگذارید و خودتان کمی تحقیق کنید تا مطمئن شوید که در جریان هستید و می دانید در مورد چه چیزی در محتوای خود صحبت می کنید.

درآمدهای وابسته به Cloudways – هر آنچه که باید بدانید

وقتی صحبت از برنامه وابسته به Cloudways می شود، دو راه اصلی برای کسب درآمد وجود دارد، اما حتی آن ها نیز با اخطارهایی همراه هستند. در همان ابتدای این بخش، مایلیم به این نکته اشاره کنیم که کمیسیون وابسته Cloudways در مقایسه با آنچه که سایر شرکت های میزبانی وب می توانند ارائه دهند، بسیار خوب است.

دو مدل استفاده شده توسط این برند “Slab” و “Hybrid” نام دارند. اولی اساساً به شما امکان می دهد برای هر فروش که موفق به دستیابی به آن می شوید کمیسیون ثابت دریافت کنید، در حالی که دومی بسته به عوامل مختلفی مانند ارائه دهنده ای که ارجاع شما انتخاب می کند، طرحی که انتخاب می کند و تعداد مشتریانی که موفق به تبدیل آنها می شوید درآمد غیرفعال را فراهم می کند. هر ماه.

ما مدل به اصطلاح “Slab” را با مارک های دیگر دیده ایم که در آن نرخ کمیسیون شما با تعداد کاربرانی که هر ماه به Cloudways مراجعه می کنید افزایش می یابد. اگر بین 1 تا 5 کاربر جدید معرفی کنید، کمیسیون شما 50 دلار در هر فروش خواهد بود.

برای 6 تا 20 مشتری جدید، 75 دلار در هر فروش کسب خواهید کرد. پس از مراجعه بین 21 تا 45 مشتری و غیره، نرخ به ازای هر فروش 100 دلار خواهد شد. وقتی به بیش از 80 کاربر جدید در ماه رسیدید، می‌توانید در مورد نرخ خود مذاکره کنید.

با ترکیبی، در طول مدت برنامه های ارجاعات خود درآمدی مکرر دریافت می کنید. از برخی جهات خیلی عالی نیست، اما اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید هر ماه تعداد زیادی از مردم را به خدمات Cloudways تبدیل کنید، حداقل ممکن است به شما آرامش بدهد. برای 5 مشتری ماهانه با ارائه دهنده DigitalOcean و ابتدایی ترین طرح 1 گیگابایتی، می توانید 38.50 دلار در ماه، یعنی 2073 دلار در سال درآمد کسب کنید.

بنابراین در نهایت همه چیز به چیزی بستگی دارد که شما با آن بیشتر احساس راحتی می کنید. اگر واقعاً با تبدیل های خود مشکلی ندارید، می توانید مدل اول را انتخاب کنید زیرا نسبت به درآمد غیرفعال بهتر پرداخت می کند. با این حال، اگر مطمئن هستید که نمی خواهید هر ماه دچار سردرد تبدیل افراد جدید شوید، مدل دوم ممکن است برای شما مناسب باشد.

پیوستن به برنامه و استفاده از داشبورد وابسته

با توجه به آنچه که ما جمع آوری کرده ایم، به نظر می رسد که این یک برنامه وابسته خود مدیریت است، به این معنی که شما باید زمان بگذارید و ابتدا یک حساب کاربری Cloudways ایجاد کنید و سپس فرمی را با تمام اطلاعاتی که آنها درخواست می کنند پر کنید.

اگر بتوانید از طریق یک شبکه جداگانه به آن بپیوندید کمی راحت تر خواهد بود، به خصوص اگر شریک بسیاری از خدمات هستید، اما این برای شرکت های میزبانی وب تا حدودی عادی است.

در مورد داشبورد وابسته، باید بگوییم که کار با آن بسیار آسان است – با چند دکمه اساسی مانند کمپین، پشتیبانی، کانال‌های تبلیغاتی، پیگیری شناسه فرعی و گزارش‌ها ارائه می‌شود. بخش گزارش‌ها کاملاً همه چیزهایی را که نیاز دارید به شما نشان می‌دهد، از آمار سریع گرفته تا گزارش کمیسیون، پرداخت‌هایی که در طول زمان دریافت کرده‌اید، تعداد کلیک‌های خام و همه چیز در این بین.

آستانه پرداخت و روش های پرداخت

اگرچه در تئوری هیچ آستانه حداقلی برای دریافت پول توسط Cloudways وجود ندارد، روش اصلی پرداخت موجود که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند، PayPal است و سقفی برای آن وجود دارد که به معنای کمیسیون ۲۵۰ دلار است. این بدان معناست که قبل از اینکه بتوانید درآمد خود را برداشت کنید، باید حداقل 5 نفر را تبدیل کرده باشید.

یکی دیگر از جزئیات بسیار مهم که در اینجا قابل ذکر است این است که شما باید همان آدرس ایمیلی را برای PayPal داشته باشید که برای حساب Cloudways خود دارید – یا حداقل یک آدرس ایمیل اضافی به حساب PayPal خود اضافه کنید تا بتوانید پول خود را برداشت کنید.

پرداخت‌ها در دهمین ماه هر ماه پردازش می‌شوند، اما فقط باید 30 روز صبر کنید تا مطمئن شوید که خرید به درستی پردازش شده است و کاربران درخواست بازگشت ندارند یا هر چیز دیگری که می‌تواند بر نرخ شما تأثیر بگذارد.

اگر کمی از PayPal ناراضی هستید، چه به دلیل مشکلاتی که با حساب خود داشته اید و چه به دلیل کارمزدهای سنگینی که دارند (مخصوصاً برای تبادل ارز)، می توانید از حواله بانکی نیز به عنوان روش پرداخت استفاده کنید.

اما نقطه ضعف این یکی این است که حداقل آستانه پرداخت 1000 دلار است، بنابراین مگر اینکه بتوانید به سرعت تبدیل های زیادی انجام دهید، باید مدتی صبر کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: اتوماسیون ایمیل – راهنمای کامل. اتوماسیون ایمیل چگونه کار می کند؟

مزایا و معایب شریک بودن در Cloudways

برای اینکه بر اساس اطلاعاتی که در بالا نشان داده ایم به یک نتیجه گیری بسیار کوتاه برسیم، باید بگوییم که وقتی صحبت از این برنامه وابسته به میان می آید، قطعاً مزایا و معایب بیشتری وجود دارد.

تنها جزئیاتی که ممکن است بازاریابان وابسته را نگران کند ممکن است این واقعیت باشد که برنامه توسط خود برند اداره می شود. شاید آستانه پرداخت برای هر دو روش پرداخت بانکی و PayPal کمتر باشد.

با این حال، بقیه، یعنی نرخ کمیسیون واقعی، کوکی 90 روزه، همراه با داشبورد وابسته بسیار راحت و با استفاده آسان – قطعاً مزایای بسیار قابل توجهی را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: برنامه وابسته Moosend – ارزشش را دارد یا نه؟

جایگزین های برنامه وابسته به میزبانی وب سایت Cloudways SiteGround

زمانی که آن را در کنار برنامه وابسته Cloudways قرار می دهیم، این یکی کاملاً مشابه است – و دلیلی که می گوییم این است که دارای همان سیستم کمیسیون لایه ای است. به عنوان مثال، برای 1-5 فروش در ماه، نرخ شما 50 دلار خواهد بود. وقتی به چیزی بین 11 تا 20 فروش رسیدید، کمیسیون شما 100 دلار می شود که اصلا بد نیست.

ما قبلاً یک بررسی جداگانه از برنامه وابسته SiteGround انجام داده‌ایم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، حتماً توصیه می‌کنیم آن را بررسی کنید.

میزبانی A2

باز هم، میزبانی A2 یک سیستم تقریبا مشابه دارد که در آن کمیسیون شما بر اساس تعداد افرادی که به خدمات مراجعه می کنید افزایش می یابد، اما این یکی کمی بهتر است زیرا درصد کمی بالاتر است – اگر شما برای هر فروش 55 دلار کمیسیون دریافت می کنید. بین 1 تا 10 نفر به هاست A2 مراجعه کنید.

هنگامی که از آستانه 11 ارجاع فراتر رفتید، کمیسیون شما 75 دلار می شود و اگر به 16 فروش یا بیشتر در ماه دست پیدا کنید، می توانید به ازای هر فروش 100 دلار کسب کنید. مانند برنامه وابسته Cloudways، این برنامه نیز یک کوکی 90 روزه دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Zoho

کینستا

دو دلیل اصلی برای در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به Kinsta وجود دارد – این واقعیت که شما می توانید 10٪ کمیسیون های مکرر دریافت کنید، و این واقعیت که نرخ کمیسیون در ابتدا بسیار خوب است زمانی که شخصی تصمیم می گیرد حتی طرح اولیه را دریافت کند (برای که می توانید انتظار داشته باشید که کمیسیون ثابت 50 دلار به شما پرداخت شود).

کوکی ردیابی دو ماه دوام می آورد، بنابراین حدود یک سوم کمتر از چیزی است که Cloudways به شرکت های وابسته خود ارائه می دهد. از سوی دیگر، کمیسیون مکرر برای همیشه اتفاق می افتد، بنابراین قطعا مفید است.

بیشتر بخوانید: نمای کلی برنامه وابسته به iPage

Bluehost

اگر انتظار ندارید که بتوانید هر ماه افراد زیادی را تبدیل کنید و می خواهید نرخ شما کمی بهتر باشد، شاید برنامه وابسته Bluehost بهتر باشد.

حداقل کمیسیون 65 دلار است، اما تنها روش پرداخت موجود با این روش PayPal است، بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی، آن را در نظر بگیرید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *