بررسی اجمالی برنامه وابسته SocialPilot | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر یک وبلاگ یا وب سایت دیجیتال مارکتینگ دارید و فکر می کنید که مخاطبان شما ممکن است با ابزارهای زمان بندی اجتماعی و موارد دیگر طنین انداز شوند، ممکن است تبدیل شدن به یک شریک SocialPilot ایده خوبی باشد.

در مقاله امروز، همه چیزهایی را که باید در مورد این برنامه بدانید، از خدماتی که می توانید به خوانندگان خود ارائه دهید تا میزان درآمدی که می توانید داشته باشید، پوشش می دهیم. در صورتی که فکر نمی‌کنید این گزینه برای شما مناسب نیست، در پایان مقاله چند گزینه دیگر را نیز درج می‌کنیم.

بررسی اجمالی برنامه وابسته SocialPilot SocialPilot چیست؟

SocialPilot یکی از محبوب ترین ابزارهای رسانه های اجتماعی در حال حاضر است. این توسط متخصصان در برندهایی مانند Walmart و Automattic، همراه با موسسات آموزشی مانند دانشگاه کارنگی ملون و بخش تجارت و توسعه اقتصادی مریلند استفاده می‌شود.

به زبان ساده، SocialPilot می تواند به هر کسی کمک کند پست های خود را شخصی کند، به تجزیه و تحلیل آنها نگاه کند، با مشتریان احتمالی خود درگیر شود و حتی با سایر اعضای تیم خود همکاری کند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

خبر خوب این است که یک دوره آزمایشی 14 روزه برای این ابزار وجود دارد، بنابراین هر کسی می‌تواند آن را بدون سرمایه‌گذاری پولی که به سختی به دست آورده است، امتحان کند.

در مورد طرح هایی که در وب سایت SocialPilot خواهید یافت، بسته به مدل صورتحساب، قیمت های متفاوتی دارند. همه طرح های سالانه از 15 درصد تخفیف بهره مند می شوند، اما برای وضوح در اینجا به طرح های ماهانه می پردازیم.

ابتدایی ترین آنها Professional نامیده می شود و به مشتریان اجازه می دهد تا حداکثر 10 حساب رسانه اجتماعی را با دسترسی فقط به یک کاربر مدیریت کنند. تیم بعدی “تیم کوچک” نام دارد و برای سه کاربر مختلف، مشتریان نامحدود و حداکثر 20 حساب رسانه اجتماعی کار می کند – این حساب 50 دلار است، در حالی که Professional 30 دلار در ماه هزینه دارد.

به نظر می رسد طرح آژانس محبوب ترین انتخاب آنها باشد. این شامل ویژگی هایی است که در بالا ذکر شد، حداقل از نظر مشتریان، و می تواند توسط حداکثر 6 کاربر مختلف استفاده شود و حداکثر 30 حساب رسانه اجتماعی را مدیریت کند. برخی از مزایای دیگر شامل پارامترهای UTM و فیلدهای سفارشی همراه با برچسب گذاری تصویر اینستاگرام است.

در نهایت، White Label گران ترین طرح SocialPilot در حال حاضر است. صورتحساب آن 200 دلار در ماه است و شامل مشتریان نامحدود، کاربران نامحدود و توانایی مدیریت حداکثر 50 حساب رسانه های اجتماعی مختلف است. زمان‌بندی گزارش‌دهی نیز با این مورد امکان‌پذیر است، به همراه داشبورد با برچسب سفید، گردش‌های کاری تأیید مشتری و محتوا، ادغام Canva و موارد دیگر.

چگونه به یک شریک آزمایشی اجتماعی تبدیل شویم

همه چیز مربوط به این برنامه وابسته از طریق PartnerStack، یک شبکه جداگانه که به طور خاص برای این منظور ایجاد شده است، مدیریت می شود.

مانند برخی از برنامه های دیگر مانند ClickBank یا ShareASale نیست، جایی که می توانید به صورت دستی برنامه ها را جستجو کنید و از آنجا به آنها بپیوندید – این چیزی است که مارک ها برای برقراری ارتباط و پرداخت به شرکای خود از آن استفاده می کنند.

اگر پیوندی را که در صفحه SocialPilot برای برنامه موجود است دنبال کنید، فرمی از شما خواسته می شود که باید اطلاعات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، نام شرکت، وب سایت خود را پر کنید. و راه هایی که قصد دارید خدمات برند را بر اساس آنها تبلیغ کنید.

اندازه مخاطبان شما و آنچه که بیشتر به آن علاقه دارند، دو جزئیات دیگر هستند که باید ارائه دهید. اشتراک گذاری در کانال های اجتماعی خود به همراه چند قانون دیگر که باید رعایت کنید ضروری است.

ما همچنین به شما پیشنهاد می کنیم یک لحظه برای مطالعه شرایط وابسته در اینجا وقت بگذارید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی با کسی مخالفت نکنید و خطر اخراج از برنامه را نداشته باشید.

اما هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، می توانید از لینک وابسته خود برای افزایش درآمد جانبی خود از این طریق استفاده کنید.

چقدر می توانید با برنامه وابسته Social Pilot درآمد کسب کنید؟

این بخشی است که احتمالاً بیشتر به آن علاقه دارید و دلیلی است که شما این پست را می خوانید، بنابراین اینجاست – به عنوان یک شرکت وابسته به SocialPilot، می توانید 20٪ از همه چیزهایی را که مراجعان شما در وب سایت خریداری می کنند، بدست آورید.

شایان ذکر است که این یک نرخ تکرارشونده برای کل مدت اشتراک یک فرد است – بنابراین هر بار که ارجاع‌دهنده‌های شما برنامه‌های خود را تمدید می‌کنند، همچنان 20٪ از آن را به دست خواهید آورد.

در حالی که مبلغ کمیسیون به خودی خود چیزی برای نوشتن نیست، به این معنا که ما موارد بالاتری را دیده‌ایم، این واقعیت که مکرر است قطعاً یک مزیت است – برنامه‌های زیادی برای تمدید هزینه نمی‌پردازند.

علاوه بر این، کوکی سه ماه کامل دوام می آورد، که بسیار بهتر از آن چیزی است که شرکت های دیگر ارائه می دهند. استاندارد صنعت این روزها فقط 30 روز است، بنابراین این همان چیزی است که باید از اکثر برنامه های وابسته دیگر، حتی در همان جایگاه، انتظار داشته باشید.

روش ها و آستانه های پرداخت

در مورد برداشت درآمد خود، می‌توانید از طریق روش‌هایی که در حال حاضر توسط PartnerStack استفاده می‌شود، پلتفرمی که SocialPilot برای برنامه‌های وابسته استفاده می‌کند، این کار را انجام دهید – و از آنچه که ما جمع‌آوری کرده‌ایم، دو گزینه پرداخت اصلی PayPal و Stripe هستند.

اگرچه این جزئیات به وضوح در وب سایت شرکت ذکر نشده است، اما به نظر می رسد که آستانه برداشت کمیسیون شما 50 دلار است. باز هم، این در مقایسه با محدودیت های استفاده شده توسط مارک های دیگر زیاد نیست.

یک سیستم Net30 برای اطمینان از درستی کمیسیون های هر یک از شرکت های وابسته وجود دارد، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که پس از انجام فروش واقعی، در سیزدهم ماه بعد، بتوانید درآمد خود را برداشت کنید.

مزایا و معایب شریک SocialPilot بودن

وقتی صحبت از یک برنامه وابسته می شود که ممکن است تا به حال به آن علاقه داشته باشید، باید قبل از اینکه به آن بپیوندید، جوانب مثبت و منفی آن را تجزیه و تحلیل کنید.

با تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به SocialPilot، به خصوص با توجه به ارزش برخی از طرح هایی که این برند می فروشد، ثروتمند نخواهید شد. با این حال، از آنجایی که کمیسیون 20 درصد تکراری است، حداقل هر ماه فرصت کسب درآمد دارید.

مدت زمان کوکی دلیل خوبی دیگر برای در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک وابسته است، به خصوص که اکثر برنامه های دیگر معمولاً با یک دوره ردیابی تنها 30 روز کار می کنند.

همچنین، این واقعیت که دو روش پرداخت اصلی به جای یکی وجود دارد، می‌تواند به عنوان یک مزیت دیگر در نظر گرفته شود – Stripe و PayPal با هم بسیار بهتر از PayPal به تنهایی هستند، و این به این دلیل است که طیف گسترده‌ای از برنامه‌هایی که در گذشته بررسی کرده‌ایم. فقط با این پلت فرم کار کنید – و به طور گسترده برای همه در سراسر جهان در دسترس نیست.

در مورد معایب، درست است که نرخ می توانست کمی بهتر باشد، بنابراین باید ببینید آیا عضویت در این برنامه منطقی است یا خیر.

جایگزین های برنامه وابسته SocialPilot

اگر به دلایلی تصمیم گرفته اید که تبلیغ SocialPilot در وبلاگ، وب سایت یا حساب رسانه های اجتماعی خود در حال حاضر منطقی نیست، چند گزینه دیگر را در زیر ارائه کرده ایم. برخی از آنها بسیار شناخته شده هستند، بنابراین ممکن است در واقع برای شما راحت تر باشد که دنبال کنندگان خود را متقاعد کنید که برگردند و آنها را امتحان کنند.

هوت سوئیت

Hootsuite یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی است و دارای ویژگی‌های زیادی است که مورد علاقه طرفداران، اینفلوئنسرها و مدیران رسانه‌های اجتماعی است.

به عنوان یک شرکت وابسته، 50٪ از ارزش اشتراک را برای ماه اول دریافت می کنید، بنابراین از این نظر همه چیز خوب نیست. حداقل با SocialPilot شما شانس بسیار خوبی برای کسب درآمد در طول زمان دارید.

نکته خوب این است که برنامه از طریق Commission Junction (CJ Affiliate) کار می کند، بنابراین حداقل یک شبکه وابسته معتبر دریافت می کنید که همه چیز، از جمله پرداخت ها را مدیریت می کند. به هر حال، این یکی از مواردی است که تا زمانی که یک حساب پی پال نداشته باشید، ممکن است حتی به این فکر نکنید که یک وابسته باشید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته به پزشک تایم

CoSchedule

این یکی به طور خودکار از میان جمعیت متمایز می شود زیرا از طریق ShareASale کار می کند. اگر مدتی است که به بازاریابی وابسته مشغول بوده اید، احتمالاً می دانید که ShareASale یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های وابسته است.

پس از آن، اگر چندین سایت مختلف دارید که برخی از آنها ممکن است حول محور محصولات فیزیکی بچرخند، ممکن است بخواهید این برنامه و ShareASale را امتحان کنید.

به‌عنوان یک شرکت وابسته به CoSchedule، می‌توانید 20 درصد از مبلغی را که مراجعان شما در وب‌سایت برند می‌پردازند، بپردازید. بنابراین از این نظر، این برنامه بسیار شبیه به چیزی است که SocialPilot ارائه می دهد. با این حال، تفاوت اصلی بین این دو، کوکی 90 روزه گزینه CoSchedule است که قطعاً کیک را در مقایسه با آن می برد.

قابل حمل

در مقایسه با برخی از گزینه های دیگر که قبلاً در اینجا به نمایش گذاشته ایم، Sendible برنامه وابسته خود را اجرا می کند. این می تواند کمی ناراحت کننده باشد به این معنا که باید به FirstPromoter بروید و کمیسیون های خود را به طور منظم بررسی کنید، با توجه به اینکه این پلت فرم به اندازه سایر شبکه ها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

در مورد اینکه با این فرصت چقدر می توانید درآمد کسب کنید، نرخ کمیسیون در تمام سفارش هایی که از طریق پیوند وابسته شما انجام می شود 12٪ است. با این حال، یک هشدار وجود دارد، در این که اگر بتوانید بیش از 100 مشتری را به برند ارجاع دهید، کمیسیون شما به طور خودکار به جای 12٪ 30٪ می شود.

تمام پرداخت ها از طریق پی پال انجام می شود، که یکی دیگر از جنبه هایی است که می تواند کمی بهبود یابد. درآمد خود را در پایان هر ماه دریافت خواهید کرد، با ذکر این نکته که اگر شخصی در وسط ماه برنامه ای دریافت کرد، می توانید انتظار داشته باشید که درآمد شما در پایان ماه آینده در دسترس باشد.

بیشتر بخوانید: Sage Affiliate Program – هر آنچه که باید بدانید

Zoho Social

ما بررسی مفصلی از برنامه وابسته Zoho نوشتیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، حتماً توصیه می کنیم آن را بخوانید. سیستم مدیریت رسانه‌های اجتماعی بسته به ویژگی‌هایی که مخاطبان شما ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشند، از 10 تا 40 دلار در ماه قیمت دارند – با مزایایی مانند حداکثر سه عضو تیم و حداکثر 10 کانال برای یک برند.

در مورد خود برنامه، می‌توانید انتظار داشته باشید که 15 درصد از مبلغی را که ارجاع‌دهنده‌هایتان برای طرح‌هایشان خرج می‌کنند، دریافت کنید – که ممکن است زیاد به نظر نرسد، به‌ویژه وقتی نرخ را با آنچه SocialPilot ارائه می‌دهد مقایسه کنید. حداقل کوکی به جای 30 روز 90 روز دوام می آورد.

بسته وب اجتماعی

این یکی دیگر از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی است که برای مدیریت حساب های مختلف در شبکه های مختلف بسیار مفید است – قیمت ها از 9 دلار برای طرح Micro تا 39 دلار در ماه برای طرح رشد متغیر است.

به عنوان یک زیرمجموعه Social Web Suite، شما 30٪ از هر فروش را از طریق پیوند وابسته خود انجام می دهید. خوبی این برنامه این است که از طریق ShareASale کار می کند، مشابه آنچه برای CoSchedule توضیح دادیم.

باید توجه داشته باشیم که تایید شما به صورت دستی توسط یک مدیر وابسته انجام می شود، بنابراین می توانید در عرض چند روز کاری منتظر پاسخ باشید. با این حال، ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در مورد مدت زمان ماندگاری کوکی‌ها پیدا کنیم، بنابراین باید خودتان کمی جستجو کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته BigCommerce

ناپلئون گربه

برنامه وابسته به NapoleonCat از همه متمایز است، زیرا شما می توانید 20٪ از هر فروش را که در طول سال اول برنامه شخصی ایجاد می کنید، داشته باشید.

اگر کسی برنامه سالانه را فوراً انتخاب کند، بدیهی است که فقط یک کمیسیون بزرگ برای شما به همراه دارد، اما اگر ارجاع‌دهنده‌های شما صورت‌حساب ماهانه را انتخاب کنند، به این معنی است که هر ماه 20٪ از ارزش اشتراک آنها را به دست خواهید آورد.

PartnerStack همه چیز مربوط به برنامه وابسته NapoleonCat را مدیریت می کند، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است. حداقل آستانه پرداخت فقط 5 دلار است و دارای سیستم Net30 است. برای شریک شدن نیازی نیست کاربر NapoleonCat باشید، اما به شما پیشنهاد می کنیم حداقل آزمایش رایگان را امتحان کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *