بررسی SEOlyzer | تمام آنچه نیاز است بدانید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ابزارهای سئو زیادی وجود دارد و بسیاری از آنها کارهای مختلفی را انجام می دهند. برخی از آنها بر روی تحقیق کلمات کلیدی متمرکز هستند، برخی دیگر به شما اجازه می دهند تا تحلیل رقابتی را با کمترین تلاش ممکن انجام دهید، و بسیاری هستند که به شما کمک می کنند وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید و متوجه شوید که چه اشکالی دارد.

ما می توانیم SEOlyzer را در این دسته آخر از ابزارها پیدا کنیم. مدتی است که ما یک بررسی نرم افزار SEO را گردآوری کرده ایم، اما از آنجایی که با این پیشنهاد در لیستی از بهترین (و مقرون به صرفه ترین) ابزارهای تحلیلگر سئو مواجه شدیم، فکر کردیم که می توانیم آن را به صورت درونی ارائه کنیم. نگاه به عمق

بررسی اجمالی SEOlyzer SEOlyzer چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، SEOlyzer یک تحلیلگر گزارش و ربات است که تقریباً برای هر وب سایتی یافت می شود. البته گزینه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید و تا پایان مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، اما چند ویژگی منحصر به فرد وجود دارد که این یکی به همراه دارد که ارزش وقت شما را دارد.

راه‌های اصلی که می‌توانید از SEOlyzer بهره‌مند شوید، انجام تجزیه و تحلیل گزارش‌ها، دیدن آنچه در وب‌سایت شما وجود ندارد، تا بتوانید محتوای بهتری ایجاد کنید، یا با نظارت بر KPI‌هایتان است.

SEOlyzer چقدر هزینه دارد؟

اگرچه یک نسخه رایگان وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید، اما مشخصاً ویژگی هایی که در آن خواهید یافت بسیار محدود است. از نظر قیمت‌گذاری، می‌توان گفت SEOlyzer یک دست و پا هزینه ندارد، به خصوص وقتی آن را با سایر گزینه‌های نرم‌افزار سئو مقایسه می‌کنیم.

با نسخه رایگان، تنها یک آنالیز سایت، یک ربات، لاگ ها و حداکثر 5000 URL تجزیه و تحلیل شده دریافت می کنید.

طرح Lite 39 یورو قیمت دارد و با همان سایت واحد اما با حداکثر 100000 URL، Crawler (+JS)، گزارش‌ها، تجزیه و تحلیل متقابل و 1 GSC Connect ارائه می‌شود.

نوع اشتراک بعدی Advanced نام دارد و دارای 3 سایت، حداکثر 200000 URL و همان ویژگی هایی است که در طرح Lite یافت می شود. تفاوت این است که این یکی 69 یورو در ماه هزینه دارد.

یک طرح Premium نیز در دسترس است که 249 یورو در ماه صورت‌حساب دارد. این یکی به شما امکان می دهد تا از این ابزار برای حداکثر 5 سایت مختلف استفاده کنید، همان ویژگی هایی که قبلاً در توضیح اشتراک پیشرفته به اضافه 1,000,000 URL ذکر کردیم.

در حالی که هیچ اطلاعات خاصی در مورد اینکه طرح Enterprise ممکن است شامل یا هزینه باشد وجود ندارد، شما می توانید با یک نماینده برند تماس بگیرید و بپرسید بسته به نیازها و ترجیحات شما چه هزینه ای ممکن است برای شما داشته باشد.

ویژگی های کلیدی اپلیکیشن SEOlyzer

هنگامی که وارد داشبورد اصلی خود می شوید، به چندین ویژگی مانند راه اندازی گروه صفحه، ربات خزنده، توسعه خزنده، تجزیه و تحلیل گزارش، تجزیه و تحلیل متقابل و نظارت دسترسی خواهید داشت.

خزیدن

در بخش ویژگی های ربات، اطلاعاتی مانند فهرست پذیری، محتوا، پیوند، تجسم و عملکرد را دریافت می کنید.

می‌توانید فهرست خزیدن خود را بر اساس همه چیز از سرعت و حالت خزیدن گرفته تا زمان‌بندی، دامنه و زیر دامنه، عامل کاربر و ربات، مقادیر حذف و موارد دیگر سفارشی کنید.

از نظر شاخص‌پذیری، شما باید ویژگی‌های مختلفی را در نظر بگیرید:

عمق عمق کدهای HTTP بر اساس URL های ساخت یافته گروهی آدرس های اینترنتی خزیده شده نشانی های اینترنتی قابل نمایه سازی آدرس های اینترنتی غیرقابل نمایه سازی آدرس های اینترنتی مسدود شده آدرس های اینترنتی گروه های URL

همه آنها حاوی اطلاعات متفاوتی هستند. به عنوان مثال، در داشبورد می توانید نمودار دایره ای از URL های مسدود شده و خزیده شده یا URL های قابل نمایه سازی و غیرقابل نمایه سازی را پیدا کنید. اگر روی هر بخشی از حلقه ها کلیک کنید، می توانید داده های اضافی دریافت کنید.

از ویژگی کدهای HTTP می توان به طور خاص برای شناسایی صفحات مشکل دار، خواه 404s یا 301s باشند، استفاده کرد که پس از آن باید بروید و به بهترین شکل ممکن آنها را برطرف کنید. داده های خوب به صورت 200s به رنگ سبز نمایش داده می شوند.

اگر قبلاً بهینه سازی صفحه را انجام نداده اید و قبلاً از ابزارهایی مانند Screaming Frog استفاده نکرده اید، ویژگی های عمق و عمق به گروه کمی بیشتر کار می کنند. اکیداً توصیه می کنیم که کمی در مورد معنای خزیدن و نحوه عملکرد آن مطالعه کنید تا بفهمید عمق 0 و فراتر از آن چیست و صفحات شما در کجا قرار دارند.

بقیه ویژگی‌های این ویژگی با هدف شناسایی ساختارهای URL مشکل‌ساز و گروه‌های URL، URL‌های مسدود شده، و به طور کلی هر چیزی که ممکن است محتوای شما را توسط موتورهای جستجو کمتر قابل کشف کند، است.

محتوا

شما چهار ویژگی اصلی در تحلیل محتوا دارید – تعداد کلمات، توضیحات از دست رفته، H1 های از دست رفته یا عنوان های از دست رفته. اگر تحلیلی را به این روش اجرا کنید، نموداری به شما نمایش داده می‌شود که بسته به ویژگی انتخابی شما، چه تعداد کلمات یا چیز دیگری، داده‌های متفاوتی را به شما نشان می‌دهد.

ناگفته نماند که برای مثال اگر H1 های گم شده دارید، با مشکل جدی مواجه هستید و باید به تک تک صفحات بروید و مطمئن شوید که آن را به درستی فرمت کرده اید. در غیر این صورت ربات به هیچ وجه طبقه بندی مطالب شما را متوجه نخواهد شد و ضررهای جدی CTR خواهید داشت.

خوشبختانه، این ابزار همه اینها و موارد دیگر را به شما نشان می دهد – و حتی سرنخ هایی در مورد اینکه آیا برچسب های تکراری دارید یا خیر، به شما می دهد، که می تواند مشکل دیگری باشد.

پیوندها و تجسم

اینها تقریباً آخرین ویژگی های موجود با SEOlyzer هستند و مقداری داده در اختیار شما قرار می دهند، اما مطمئناً به اندازه آنچه با گزینه های دیگر پیدا می کنید غنی نیست – شما فقط متوجه می شوید که پیوند داخلی شما چگونه کار می کند و اینکه آیا تاثیر مثبتی روی وب سایت شما دارد یا خیر.

پیش نمایش عالی است، اما فقط از نقطه نظر طراحی، اما حداقل چیزی کم و بیش شبیه به آنچه که Screaming Frog به شما نشان می دهد، دریافت می کنید، به عنوان مثال از نظر عمق و پیوند بین صفحات.

بهره وری

شما می توانید از طیف گسترده ای از ابزارهای دیگر برای آزمایش سرعت وب سایت خود استفاده کنید، بنابراین ما فقط به این مورد در اینجا اشاره می کنیم.

شما یک نمودار دایره ای با صفحات وب خود که بر اساس سرعت بارگذاری آنها طبقه بندی شده است، دریافت می کنید که کمترین آن بین 0 تا 0.3 ثانیه و بالاترین آن 2 ثانیه و بیشتر است.

همه ما می دانیم که امروزه هر صفحه وب که بارگذاری آن بیش از دو ثانیه طول می کشد یک فاجعه است زیرا کاربران اینترنت حوصله نشستن و انتظار طولانی را ندارند – ناگفته نماند که بسیاری از صفحات دیگر وجود دارند که به این سؤال پاسخ می دهند یا حل می کنند. مشکل در کمتر از 1 ثانیه، بنابراین اگر مشکلات فنی خود را برطرف نکنید، کسب و کار ارزشمند خود را برای رقبای خود از دست خواهید داد.

مقایسه هایی وجود دارد که می توانید از نظر عملکرد، دسکتاپ در مقابل موبایل، HTTP در مقابل HTTPS و تکامل خزیدن انجام دهید – بنابراین همه چیز در این ابزار به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک کند تا وب سایت خود را به سطح جدیدی ببرید.

مزایا و معایب SEOlyzer

استفاده از این ابزار هم مزایا و هم معایبی دارد، زیرا در مورد تکیه بر هر نوع نرم افزار سئو دیگری وجود دارد. وقتی صحبت از SEOlyzer به میان می‌آید، داده‌ها بسیار سخاوتمندانه هستند، ما آن را به آن می‌دهیم، و اگر لحظه‌ای به داشبورد نگاه کنید، تعدادی جواهرات پنهان پیدا خواهید کرد.

در واقع، بیش از 40 نوع مختلف بررسی وجود دارد که می توانید در یک وب سایت انجام دهید، البته به شرطی که محدودیت های هر طرح را رعایت کنید.

از نظر معایب، می توانیم بگوییم که ممکن است این ابزار به طور عمده از Google Chrome و نه با انواع دیگر مرورگرها (حداقل از اطلاعاتی که در مورد آن جمع آوری کردیم) کار می کند، کمی مضر باشد.

نسخه رایگان واقعاً خیلی مفید نیست، اما این موضوع کل تجارت است – شما باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید. در مورد طرح پایه 39 یورویی، می‌توانیم بگوییم که در کنار ابزارهای مشابه که دارای ویژگی‌های کم و بیش مشابهی هستند، قیمت مناسبی دارد. بنابراین این احتمال وجود دارد که بانک را خراب نکند.

و همانطور که در مورد انواع دیگر نرم افزارها صدق می کند، خود ابزار تمام کارها را برای شما انجام نمی دهد. شما می‌دانید که چه مشکلی در ویژگی‌های رسانه‌ای شما وجود دارد، بله، اما شما یا یکی از اعضای تیمتان باید به‌طور دستی تغییرات لازم را انجام دهید تا هر صفحه به راحتی قابل خزیدن باشد.

جایگزین های SEOlyzer برای SEOquake

اگرچه به پیچیدگی SEOlyzer نیست، این افزونه رایگان کروم قطعاً می‌تواند به صاحب وب‌سایت کمک کند تا متوجه شود که چه چیزی با ویژگی رسانه‌ای او مشکل دارد.

استفاده از داشبورد بسیار آسان است و بر اساس ابزارهای مختلف از الکسا یا Google Index گرفته تا Bing Index یا Webarchive رتبه صفحه را طی می‌کند – همچنین لینک‌های داخلی و خارجی نمایش داده می‌شوند و امکان مقایسه URL‌ها نیز وجود دارد.

اما توجه داشته باشید که این ابزار چندان مفیدی برای درک نحوه خزیدن سایت شما نیست. از سوی دیگر، این برنامه کاملا رایگان است و کارهای اضافی دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید با آن انجام دهید، از انجام تجزیه و تحلیل کلیدواژه‌های اولیه تا صادرات داده‌هایی که دانلود می‌کنید.

سئوی باشکوه

اگر به دنبال جایگزینی برای SEOlyzer هستید، این یکی دیگر از ابزارهای سئو رایگان است که ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید. این مدت بسیار بسیار طولانی است که وجود داشته است و چیزهای خوبی در آن یافت می شود.

همچنین به عنوان یک ربات نمایه سازی وب سایت عمل می کند، بنابراین می توانید تقریباً از همان نوع داده هایی که با SEOlyzer دریافت می کنید، استفاده کنید. واقعاً چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد و از آنجایی که می توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید.

Serpstat

اگرچه کمی قدیمی‌تر است، اما مروری داریم بر Serpstat و اینکه چگونه می‌توانید بیشترین بهره را از آن ببرید. در مقایسه با SEOlyzer، این یکی کمی پیچیده‌تر است زیرا داده‌های اضافی را به شما نشان می‌دهد و همچنین می‌تواند برای مواردی مانند تحقیقات PPC، تجزیه و تحلیل رقبا یا تحقیق کلمات کلیدی استفاده شود.

و در اینجا یک ویدیوی کوتاه در مورد آن وجود دارد اگر در حال حاضر وقت ندارید این بررسی را بخوانید.

اهرفس

Ahrefs یکی از بزرگ‌ترین و شاید سخاوتمندانه‌ترین ابزار سئو در حال حاضر است و داده‌ها و ویژگی‌هایی که برند دائماً به برنامه‌های خود اضافه می‌کند، آن را شایسته توجه همگان می‌کند.

قیمت می تواند کمی نگران کننده باشد، به خصوص برای کسی که تازه شروع به کار کرده است، اما دلایل بسیار زیادی برای امتحان کردن آن وجود دارد، چه برای وب سایت خودتان یا وب سایت های مشتری. تحلیلگر بسته چیزی است که می توانید برای هر وب سایتی به آن تکیه کنید، مشروط بر اینکه به URL آنها دسترسی داشته باشید.

اما در حالی که در یافتن انواع نادرستی در پیوندهای داخلی، مراجع، موارد تکراری، عناوین متا، توضیحات، سرصفحه ها و موارد دیگر عالی است، به طور خاص برای خزیدن/تجزیه و تحلیل فایل های گزارش طراحی نشده است – بنابراین اگر به عنوان جایگزینی برای SEOlyzer انتخاب شود، آن را در نظر بگیرید. .

Site Explorer را باز کنید

اگر از نظر تجربه کاربری نمی توانید از پس هیچ چیز پیچیده ای برآیید و همچنین به دنبال ابزاری هستید که هزینه زیادی نداشته باشد، Open Site Explorer ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد.

از نظر ویژگی‌های دقیق نمی‌توانید انتظار زیادی داشته باشید، اما موارد اساسی مانند اعتبار سایت، لینک‌های ورودی یا سایر معیارها را به شما نشان می‌دهد. به عنوان یک مزیت، به شما این ایده را می دهد که آیا سایت مورد تجزیه و تحلیل شما در رسانه های اجتماعی نیز بسیار محبوب است یا خیر.

SEMrush

SEMrush حتی نیازی به معرفی ندارد. تقریباً همه در سئو یا دیجیتال مارکتینگ این نام را قبلا شنیده‌اند، و از کم و بیش یک ابزار اولیه سئو، در طول سال‌ها پیشرفت زیادی کرده است تا جایی که اکنون موارد اضافی مانند بهینه‌سازی محتوا و حتی کسب درآمد از وب‌سایت را ارائه می‌دهد.

باز هم، این یکی به اندازه Screaming Frog یا یکی دیگر از ابزارهای تحلیل خزنده/log خاص نیست، اما اگر بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید، قطعا مفید است. نقطه ضعف این است که ارزان ترین طرح تقریباً 120 دلار در ماه هزینه دارد، بنابراین برای وبلاگ نویسانی که به عنوان مثال تازه شروع به کار کرده اند، هدف قرار نمی گیرد.

افکار نهایی

بنابراین، آیا SEOlyzer را امتحان می کنید یا سراغ چیز دیگری می روید؟ ما می گوییم نسخه رایگان ارزش امتحان کردن را دارد و اگر احساس می کنید به ویژگی های اضافی نیاز دارید، سرمایه گذاری در یک طرح پرداخت ماهانه قطعاً قابل انجام است – به خصوص با توجه به قیمت و مزایای زیادی که می توانید دریافت کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *