
استنادهای محلی برای سئوی محلی مدت هاست که برای شرکت های محلی که به دنبال موفقیت آنلاین هستند مهم شناخته شده است. حتی اگر تأثیر آنها بر تبدیل یا فروش خیلی قابل توجه نباشد، استنادها می توانند به توسعه و رشد نمایه اینترنتی یک تجارت محلی کمک کنند.
زمان، کار، فداکاری و سرمایه گذاری مالی لازم است تا در سطح محلی شناخته شوید، اما زمانی که این کار را انجام دهید، فرصت های زیادی برای رشد و توسعه کسب و کار وجود دارد. بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی محلی یک مکان عالی برای شروع است.
ایجاد نمایه کسب و کار گوگل برای هر کسب و کاری که سعی در رتبه بندی محلی در گوگل دارد بسیار مهم است. در آنجا میتوانید اطلاعات اولیه کسبوکارتان، مانند آدرس، شماره تلفن و ساعات کار، و همچنین بهروزرسانیهای کسبوکارتان و محصولات جدیدی را که در دسترس هستند، به اشتراک بگذارید.
برای سئوی محلی استناد چیست؟
نقلقولهای محلی، اشارههای آنلاین یک کسبوکار محلی هستند که شامل نام، آدرس و شماره تلفن شرکت است. این داده های تجاری به نام NAP شناخته می شود که مخفف نام، آدرس و شماره تلفن است.
نقل قول های محلی اغلب در وب سایت ها، معمولاً وب سایت های فهرستی مانند Yell و Yellow Pages یافت می شوند.
فهرست استنادی سئوی محلی بریتانیا ما شامل اکثر وب سایت ها و دایرکتوری هایی است که کسب و کارهای بریتانیا می توانند اطلاعات شرکت خود را از آنها فهرست کنند. ارائه آنلاین کسب و کار شما می تواند با افزایش ارتباط محلی، دید آن را در موتورهای جستجو بهبود بخشد.
از کجا می توانم نقل قول های محلی را پیدا کنم؟
موتورهای جستجو، دایرکتوریهای کسب و کار محلی و برنامهها دارای انواع مختلفی از استنادها هستند که باید با آنها همراه باشید. بنابراین در کجای اینترنت باید استنادهای تجاری محلی ایجاد و مدیریت کنید؟
این باید یک سوال ساده باشد، اما وضعیت همیشه تغییر خواهد کرد. با توجه به ظهور دایرکتوری های جدید و ادغام ها، تغییرات و تغییر نام تجاری پلت فرم های داده کلیدی، حفظ استانداردهای فعلی در مورد این موضوع دشوار است. فقط حفظ نقل قول های دقیق می تواند به خودی خود یک چالش باشد.
هدف اصلی از نقلقولها، فهرستی از مکانهای اصلی وب که در آن اطلاعات کسبوکار محلی جمعآوری و توزیع میشود، مرتبسازی شده بر اساس نوع استناد، و دستورالعملهایی درباره نحوه شروع جمعآوری نقلقولها برای بهبود حضور آنلاین شرکت شما در این راهنما پوشش داده شده است.
سرویس استناد محلی چیست؟
وب سایتی که مانند یک کتاب صفحات زرد آنلاین عمل می کند، فهرست محلی نامیده می شود. لیستی از شرکت هایی که در یک منطقه خاص مستقر هستند در یک فهرست محلی آنلاین یافت می شود.
اگر سایت شما را در این فهرستها قرار دهید، بازدیدکنندگان، ارجاعها و کمک به رتبهبندی محلی دریافت میکند. هنگامی که شما یک سرویس ارسال دایرکتوری محلی را خریداری می کنید، به این معنی است که شخصی با دقت اطلاعات شما را مطابق با دستورالعمل های ذکر شده در آن دایرکتوری های تجاری محلی ارسال می کند و URL شما را به صورت دستی به آن دایرکتوری های محلی اضافه می کند.
آیا نقل قول های محلی به سئو کمک می کند؟
این واقعیت که همه کارشناسان سئو در مورد معنای استنادها توافق ندارند، این واقعیت را تغییر نمی دهد که به نظر می رسد شواهد زیادی برای حمایت از آن وجود دارد.
موتورهای جستجو مانند گوگل طیف وسیعی از متغیرها را هنگام تعیین صحت، قابلیت اطمینان و کیفیت کلی نتایج جستجوی خود در نظر می گیرند. یکی از مهمترین آنها ذکر سایر وب سایت های مورد اعتماد و در شبکه های اجتماعی است.
هرچه نام، آدرس، و شماره تلفن شرکت شما بیشتر ظاهر شود، گوگل شواهد بیشتری مبنی بر قانونی بودن شرکت شما دارد و همانطور که توضیح داده شد کار می کند.
بدیهی است که ارتباط سایت مهم است، بنابراین جمع آوری نقل قول ها از منابع تصادفی هیچ کاری برای سئوی شما انجام نمی دهد. با این حال، استنادها معمولاً به Google کمک می کنند تا مشروعیت شرکت شما و هر چیزی که مربوط به آن است را تأیید کند.
لیست قیمتها برای شرکتهای بریتانیایی
موارد زیر یا 50 مورد برتر شروع خوبی برای هر کسب و کاری است که به دنبال بهبود سئوی محلی است.