به روز رسانی های اصلی گوگل: آنچه باید بدانید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

به روز رسانی الگوریتم گوگل بر چه عواملی تاثیر می گذارد؟

در طول سال ها، و در واقع از زمانی که گوگل شروع به استفاده از الگوریتم خود به عنوان راهی برای ارائه بهترین نتایج ممکن در موتورهای جستجو بر اساس پرس و جوهای کاربران خود کرد، تغییرات زیادی رخ داده است.

به گزارش موز:

هر سال، گوگل الگوریتم جستجوی خود را حدود 500 تا 600 بار تغییر می دهد. در حالی که بیشتر این تغییرات جزئی هستند، گوگل گاهی اوقات یک به روز رسانی الگوریتم “عمده” (مانند Google Panda و Google Penguin) را منتشر می کند که نتایج جستجو را به روش های قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد.

چیزهای مهم برای کسب و کارها این است که هوشیار باشند، از بازی جلوتر بمانند و ببینند تکرارهای قبلی الگوریتم چه بوده است و چگونه بر نتایج جستجو تأثیر گذاشته است. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از شرکت ها مرتکب می شوند این است که آنچه را قبلاً انجام داده اند فراموش می کنند.

به‌روزرسانی‌ها می‌توانند چیزهای زیادی در مورد نحوه خزیدن صفحات توسط Google و آنچه که آنها به دنبال آن هستند تا بهترین (مرتبط‌ترین) صفحات را برای یک عبارت جستجو ارائه کنند، به ما بگوید. با در نظر گرفتن این موضوع، برای کسب‌وکارها مهم است که نه تنها به عوامل رتبه‌بندی اولیه مانند محتوا و پیوندها، بلکه برخی از جنبه‌های فنی‌تر نیز توجه کنند.

برای استفاده حداکثری از استراتژی سئوی خود، نگاه کردن به اصلاحات فنی ضروری است. از میان مواردی که در این دسته قرار می گیرند، در اینجا مهمترین نکات فنی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کرد.

تجربه صفحه

تجربه صفحه مجموعه ای از نشانه ها است که نحوه درک کاربران از تعامل خود با یک صفحه وب فراتر از ارزش اطلاعاتی خالص آن را اندازه گیری می کند. این شامل Core Web Vitals است که مجموعه‌ای از معیارهاست که تجربه کاربر در دنیای واقعی را برای عملکرد بارگذاری صفحه، تعامل و ثبات بصری اندازه‌گیری می‌کند. همچنین شامل سیگنال‌های جستجوی موجود مانند سازگاری با موبایل، مرور ایمن، سرعت و انتقال به HTTPS است.

با فرض اینکه خوانندگان مفهوم صفحه وب را درک می کنند و بر اساس پیمایش وب سایت، صفحاتی برای اطلاع رسانی به کاربران در مورد محصولات و خدمات مختلف و همچنین مواردی مانند اطلاعات شرکت، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات مانند وبلاگ ها ساخته می شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، اکنون به صفحات فرود و پیوندهای داخلی و عواملی که به یک تجربه خوب در صفحه کمک می کنند نگاه خواهیم کرد. در واقع، همه صفحات در یک سایت صفحات فرود هستند – اینها صفحاتی هستند که کاربر بدون توجه به اینکه از یک پیوند خارجی یا یک پیوند داخلی آمده است، روی آنها قرار می گیرد.

به طور معمول، صفحه فرود صفحه‌ای است که کاربران با کلیک بر روی پیوندهای خارجی سایت شما، از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP)، یا هر پیوند خارجی دیگر، در آن قرار می‌گیرند. هدف آنها در بیشتر موارد به دست آوردن نوعی تبدیل یا تعامل است. این ممکن است یک خرید باشد، یا ممکن است درخواست اطلاعات اضافی یا تماس باشد.

بنابراین، همانطور که اولین صفحه ای که کاربر مشاهده می کند، یک صفحه فرود بسته به نیازهای تجاری برند شما کارکردهای مختلفی را انجام می دهد، اما – اساساً – می توانید یک صفحه فرود را نوعی پورتال در نظر بگیرید. چه برای تحقیق بیشتر در سایت شما، چه برای تبدیل یا تکمیل یک هدف خاص. به این ترتیب، صفحات فرود شما می توانند و اغلب باید اشکال مختلفی داشته باشند – حتی برای یک محصول یا خدمات.

در حالی که یک صفحه فرود عمومی ممکن است کاملاً برای تعدادی از سطوح مختلف علاقه یا قصد کاربر قابل استفاده باشد، منطقی است که اطمینان حاصل شود که کاربر در اولین ورود به سایت شما توسط صفحه ای که می بیند به خوبی خدمات رسانی می کند. کاربران صفحه می خواهند ببینند چه زمانی سطوح مختلف قیف تبدیل حاوی اطلاعات متفاوتی است.

برای مثال، یک کاربر در مرحله آگاهی ممکن است به دنبال اطلاعاتی در مورد محصول باشد – مانند قیمت، نظرات یا عملکرد، در حالی که در مرحله خرید ممکن است به سادگی نیاز به تجدید نظر داشته باشد تا تأیید کند که در مکان مناسبی هستند و اکنون آن را بخرند. یا دکمه “افزودن به سبد خرید”. بنابراین، ترسیم صفحات فرود خود به سفر خریدار موجود، سودمند است.

بهینه سازی صفحه فرود

بهینه‌سازی صفحه فرود، تمرین «بهینه‌سازی» یک صفحه است تا انجام کاری را که هر دوی شما می‌خواهید تا حد امکان برای کاربر آسان‌تر کند – خواه این کار در صفحات مختلف دیگر انجام شود، آگاهی آن‌ها از محصولات یا خدمات شما افزایش یابد یا تبدیل شوند.

این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از SEO عمومی گرفته تا PPC و CRO – اینها به نوبه خود صفحه را برای سئو بهینه می کنند، مانند صفحات فرود برای تبلیغات PPC و افزایش نرخ تبدیل شما. صفحات فرود نیز برای استفاده در ارتباط با تقسیم بندی عالی هستند – به شما این امکان را می دهند تا تجربه کاربری (UX) سایت خود را بیشتر سفارشی کنید.

سازگار با موبایل

اگر پس از به‌روزرسانی، هم در رتبه‌بندی و هم در ترافیک افت می‌کنید، یکی از راه‌های تشخیص اینکه آیا مشکل تلفن همراه است یا نه این است که سایت خود را از طریق ابزار تست تلفن همراه Google اجرا کنید، ابزاری که برای پاسخ قطعی بله/خیر طراحی شده است. وقتی از شما پرسیده می شود که آیا سایت شما سازگار با موبایل را آزمایش می کند:

اگر ابزار متوجه شد که وب سایت شما سازگار با موبایل نیست، احتمالاً مشکلات تلفن همراه باعث کاهش ترافیک شما شده است. اما نترسید – خبر خوب در مورد مسائل مربوط به سازگاری با موبایل این است که رتبه‌بندی شما باید به‌طور خودکار پس از تشخیص اقدامات اصلاحی توسط Google بهبود یابد.

البته، عوامل زیادی در دنیای پیچیده سئو وجود دارد، و هیچ تضمینی وجود ندارد که الگوریتم موبایل علت اصلی آن باشد، حتی اگر سایت شما به وضوح برای موبایل غیر دوستانه باشد.

سرعت صفحه

به گفته گوگل:

مردم می خواهند بتوانند در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوالات خود را بیابند – مطالعات نشان می دهد که مردم واقعاً به سرعت صفحه اهمیت می دهند. اگرچه مدتی است که از سرعت برای رتبه بندی استفاده می شود، اما این سیگنال روی جستجوهای دسکتاپ متمرکز بود. «به‌روزرسانی سرعت»، همانطور که ما آن را می‌نامیم، تنها بر صفحاتی تأثیر می‌گذارد که کندترین تجربه کاربری را ارائه می‌کنند و تنها بر درصد کمی از درخواست‌ها تأثیر می‌گذارد. بدون در نظر گرفتن فناوری مورد استفاده برای ساخت صفحه، استاندارد یکسانی را برای همه صفحات اعمال می کند. هدف جستجوی جستجو هنوز یک سیگنال بسیار قوی است، بنابراین یک صفحه کند اگر محتوای عالی و مرتبطی داشته باشد همچنان می تواند رتبه بالایی داشته باشد. ما توسعه دهندگان را تشویق می کنیم که به طور گسترده تری در مورد اینکه چگونه عملکرد بر تجربه کاربر صفحه خود تأثیر می گذارد فکر کنند و معیارهای مختلف تجربه کاربر را در نظر بگیرند.

نقطه شروع برای هر تجزیه و تحلیل این است که وقتی یک برند را از طریق ابزار PageSpeed ​​Insights اجرا می کنید، به موقعیت فعلی برند نگاه کنید.

افزایش رتبه HTTPS

از زمانی که گوگل در سال 2010 HTTPS را به صورت پیش‌فرض به جی‌میل معرفی کرد، به دلیل پیشرفت‌های مداوم خود در رمزگذاری و تضمین حریم خصوصی و امنیت کاربران نهایی مورد ستایش قرار گرفت. اگرچه شرکت ها ملزم به تغییر نیستند، عواقب عدم انجام این کار ناشناخته است.

با این حال، این احتمال وجود دارد که آن دسته از سایت‌هایی که رتبه بالایی در موتور جستجو دارند، به خصوص در صفحه اول، برای جلوگیری از به خطر انداختن موقعیت برجسته خود، تغییر مکان دهند.

گوگل اطلاعاتی را در مورد نحوه انجام این تغییر به همه صاحبان وب سایت ارائه کرده است. به علاوه، مجموعه ای از نکات سریع زیر به شما کمک می کند تا این فرآیند را شروع کنید…

نوع گواهی مورد نیاز خود را تعیین کنید: گواهی تک دامنه، چند دامنه یا جانشین از گواهینامه های کلیدی 2048 بیتی استفاده از URL های نسبی برای منابعی که در همان دامنه امن قرار دارند استفاده از URL های پروتکل نسبی برای همه دامنه های دیگر سایت HTTPS خود را مسدود نکنید. از خزیدن با استفاده از robots.txt اجازه دهید صفحات شما در صورت امکان توسط موتورهای جستجو ایندکس شوند. از داشتن متا تگ ربات noindex در H1/H2 خودداری کنید

در طول 12 ماه گذشته، تعداد صفحات فرود خزیدن و رتبه بندی در گوگل که حاوی سرفصل های H1 و H2 هستند، به شدت افزایش یافته است. این اتفاقی نیست. تنها صفحاتی که تمایل به افزایش تعداد هدرهای H1 ندارند در موقعیت 1 هستند. این تا حد زیادی به دلیل این واقعیت است که این موقعیت ها تحت سلطه مارک ها و اصطلاحات برند هستند. Searchmetrics این پدیده را «عامل برند» می‌نامد، اما پیشنهاد می‌کند که روند کلی این است که عناوین H2 بیشتری برای وب‌سایت‌هایی که موقعیت‌های 2-10 (صفحه اول) را اشغال می‌کنند، داشته باشیم.

HTTPS

گوگل مدت‌هاست که به سمت شبکه‌ای امن‌تر حرکت می‌کند که در آن انتقال داده امن‌تر است و خطرات مرتبط با مرور کاهش می‌یابد. رمزگذاری صفحات با استفاده از HTTPS به سرعت در حال رشد است. در سال 2015، تنها 12 درصد از تمام صفحات در گوگل به انتقال داده HTTP متکی بودند.

در حال حاضر، بیش از 70٪ از تمام صفحات در گوگل به این روش کار می کنند، تعداد آنها همچنان در حال رشد است. وضعیت HTTPS به‌عنوان یک عامل رتبه‌بندی پس از اینکه همه سایت‌های HTTP به‌عنوان ناامن پرچم‌گذاری شدند، بیشتر تقویت شد.

بیش از 50 درصد از تمام صفحات وب در 10 موقعیت برتر از رمزگذاری HTTPS استفاده می کنند و کسب و کارها باید هنگام برنامه ریزی استراتژی این را در نظر بگیرند.

رتبه بندی TLD

دامنه سطح بالا (TLD) اصطلاح رسمی پسوندی است که در انتهای نام دامنه ظاهر می شود. چند نمونه از دامنه های سطح بالا عبارتند از:

شواهد قوی وجود دارد که نشان می‌دهد آن سایت‌هایی که با TLD کار می‌کنند رتبه بالاتری دارند و از وضعیت خود نسبت به سایت‌هایی که فاقد آن هستند درآمد بیشتری کسب می‌کنند. به گفته Moz، وقتی نوبت به نام دامنه شما می رسد، باید آن را به یاد ماندنی کنید.

میگویند:

نام دامنه‌هایی را انتخاب کنید که کوتاه، به خاطر سپردن آسان، تایپ آسان و تلفظ آسان باشند. این برای تبلیغات دهان به دهان ارزشمند است زیرا این بازدیدکنندگان باید مستقیماً از دامنه شما بازدید کنند، اما برای پردازش روان نیز مهم است. یک سوگیری شناختی ضمنی، روانی پردازش مفهومی است که ما به یاد می‌آوریم و با چیزهایی که می‌توانیم به راحتی بگوییم و به راحتی درباره آنها فکر کنیم، ارتباط مثبت بیشتری داریم، و این شامل قابلیت صحبت کردن در ذهن ما می‌شود. همچنین از نام‌های دامنه‌ای که شامل اعداد یا سایر نویسه‌های غیر استاندارد هستند، از املای غیر معمول استفاده می‌کنند یا بیش از 15 کاراکتر یا بیشتر هستند دوری کنید. اگر TLD .com برای نام دامنه ای که می خواهید بخرید در دسترس نیست، به .net نگاه کنید. ، .co یا یک ccTLD شناخته شده به عنوان جایگزین. همچنین، به مدیران وب‌سایت آگاه به سئو توصیه نمی‌شود که TLD‌های بی‌کیفیت مانند .biz، .info، .ws، .name و غیره را خریداری کنند. به عنوان وسیله ای برای افزایش ترافیک از آنجایی که آنها کمتر شناخته شده هستند، این TLD ها ترافیک کمتری نسبت به دامنه های شناخته شده دریافت می کنند و اغلب با رفتار “هرزنامه” مرتبط هستند.

آدرس های URL

این یکی از زمینه‌هایی است که بیشترین بحث را ایجاد می‌کند، اما توافق عمومی این است که استفاده از URL‌های کوتاه و دقیق بهترین روش است. نشانی‌های اینترنتی کوتاه‌تر معمولاً در صفحه 1 رتبه بالاتری دارند. مت کاتز در طول مدتی که در گوگل کار می‌کرد، گفت که افزودن یک کلمه کلیدی به URL می‌تواند ارزشی داشته باشد و اینکه آنها برای انسان قابل خواندن هستند.

ملاحظات اصلی در مورد URL ها عبارتند از:

کلمات زائد را حذف کنید کوتاهتر بهتر است یک URL برای صفحه اصلی شما خواندن آسان استفاده از خط تیره و زیرخط تطبیق آدرس ها و عنوان ها محدود کردن پوشه ها محدود کردن تغییر مسیر اجتناب از پر کردن کلمات کلیدی استفاده از پارامترهای ردیابی URL های صفحه بندی شده

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *