جستجوی معیار و کنفرانس دیجیتال 2022

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

چهارشنبه، 2 نوامبر، کنفرانس جستجو و دیجیتال محک برای ششمین بار بازگشت. در موزه علم و صنعت منچستر نگهداری می شود.

به بنچمارک خوش آمدید!

نیک ویلزدون (صاحب محصولات جستجو در Vodafone) با استقبال از 150 نماینده که در مجموعه Garratt موزه علم و صنعت نشسته بودند، رویداد را افتتاح کرد.

جولی سووا، مدیر عامل Click Consult با استقبال کوتاهی روبرو شد، که خوشحالی خود را از بازگشت کنفرانس به منچستر پس از یک وقفه 2 ساله همه گیر ابراز داشت. سپس به اولین گفتگوی خود رفتیم!

سه ماهه اول – نیک ویلزدون، الی انگلستان و استیسی هارپر

پس از ورود به سیستم صبحگاهی و شبکه‌سازی در لابی، روز گفتگو با سخنرانی نیک ویلزدون با عنوان «چگونه از CDN و محاسبه لبه در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید» آغاز شد. متن کامل صحبت های نیک و خلاصه مفصل آن را داریم که هفته آینده منتشر می شود.

نیک با اطمینان در مورد کاربردهای تجاری صحبت می کند – برای تغییر مسیرهای انبوه (به میلیون ها نفر فکر کنید)، ارائه محتوای خاص کشور از یک دامنه ریشه و موارد دیگر. یک موضوع فنی مکالمه، اما به وضوح و ماهرانه توسط نیک ارائه شده است – و شرکت کنندگان برند شرکتی در بین مخاطبان بدون شک چیزهای زیادی برای فکر کردن دارند.

سپس تماشاگران بنچمارک از الی انگلستان (مدیر فروش در تبلیغات مایکروسافت) به روی صحنه استقبال کردند. نمایندگان بازگشته، الی را در کنفرانس‌های معیار قبلی شناسایی کرده‌اند و ما مفتخریم که در سال 2022 از الی استقبال کنیم تا در طول روز کاری از طریق کاربر با ما صحبت کند.

یک متخصص GA4، استیسی به نمایندگان مونتاژ شده بهترین نکات و نکات را برای انتقال داده ها به GA4 ارائه کرد (یک توصیه ای که ما قطعا حذف کردیم این بود که “آن دکمه را فشار نده!” صادقانه بگویم، شما باید آنجا می بودید). با رویکردهای گام به گام مهاجرت و استقرار، ما را به سفری در باغ مخفی GA4 بردند. و چرا همه ما اکنون باید تغییر دهیم.

قیاس های باغبانی قطعاً به ما ایده بهتری از تجزیه و تحلیل و چگونگی حفظ تجزیه و تحلیل شما مانند یک باغ می دهد – یا خشم طبیعت را احساس کنید و علف های هرز را از استراتژی خود برای آینده قابل پیش بینی بیرون بکشید (کمتر چشمگیر بود. بیش از آن، قول می دهم).

سه ماهه دوم – اومی سیدو، جان وارنر و میزگرد

پس از یک استراحت کوتاه برای چای و قهوه (بیسکویت ها اختیاری بودند اما قطعاً گنجانده شده بودند) Omi Sido – سئوی فنی ارشد در Canon Europe و مشتاق بنچمارک – دومین سخنرانی روز را در مورد Google Analytics 4 ارائه کرد.

اومی به نمایندگان گفت که در حالی که یونیورسال آنالیتیکس مرده است (و با نزدیک شدن به مهلت مهاجرت، ما نتوانستیم بیشتر به توافق برسیم)، این فرصتی منحصر به فرد برای تبدیل شدن به یک رهبر صنعت در یک پلت فرم جدید و در حال تحول است.

مدیر بازاریابی دیجیتال کلیک کن، جان وارنر، صحنه را با حضوری خیره کننده زیبا کرد، نمایندگانی که در کنفرانس های قبلی بنچمارک شرکت کرده بودند، انتظار دانش و شوخ طبعی داشتند – و ناامید نشدند. نمایندگان جدید نیز در مورد سخنرانی جذاب او اظهار نظر کردند.

#BenchmarkConf2022 سخنرانی استثنایی از جان وارنر که بسیار عاقلانه در رسانه های اجتماعی نیست. من نمی توانم بیشتر در مورد تاکید گوگل بر کیفیت و اینکه کجا می رود موافق باشم pic.twitter.com/Szmxpl8VqS

— ناتالی اسلیتر (@njmott) 2 نوامبر 2022

جلسه پنل

جلسه پانل شامل جان وارنر، گری وایت، الی انگلستان و استیسی هارپر بود که در مورد آینده جستجو و بازاریابی دیجیتال بحث کردند. بحث های تازه و توافق بین گروه چهارجانبه باعث موفقیت این پنل شد.

پایان جلسه پانل آغاز ناهار را که نمایندگان می توانستند نیمه اول روز را همراه با مقداری غذا هضم کنند، خبر داد. اتاق پر از پچ پچ بود و همه اوقات خوشی را سپری کردند – ساعت استراحت استقبال شد، اما حضار به زودی برای شنیدن بقیه صحبت‌های روز احساس خارش کردند.

با دوربین هایی که از اسلایدهای جالب عکس می گیرند و در مورد صحبت های مورد علاقه خود نظر می دهند، فید زنده توییت ها با استفاده از #BenchmarkConf2022 در حال پر شدن بود. از دیدگاه ما، دیدن افکار مثبت همه در روز واقعاً فوق‌العاده است – این باعث می‌شود تمام تلاش و کار سخت واقعاً ارزشمند باشد.

کوارتر سوم – گری وایت، جولیا پانوزو، دنیل رایلی

گری در مورد داده‌ها و تعداد فزاینده فیدهای داده‌ای که می‌توانند هم به نظارت و هم در استراتژی کمک کنند، به جمعیت گفت که چگونه از DataStudio (اکنون استودیوی Looker) برای نظارت، حفظ و بهبود عملکرد جستجوی ملی و مارک‌های بین‌المللی که با آنها کار کرده است استفاده کرده است. . دیدن بازگشت جری به صحنه بنچمارک بسیار عالی بود.

برای اولین بار در کنفرانس بنچمارک (اما امیدواریم آخرین بار نباشد!) جولیا پانوزو، مدیر ارشد بازاریابی جستجو در StockX، روی صحنه آمد تا در مورد تجزیه و تحلیل تأثیر تغییرات سئوی شما با تأثیر علّی صحبت کند. جولیا سخنران جذابی بود که تحلیل های آماری را زنده می کرد، از گفتن به مخاطبان، تا فهمیدن اینکه چه چیزی می تواند به برندها کمک کند و چگونه می تواند به بهبود استراتژی کمک کند.

در اولین ارائه خود در کنفرانس، دانیل رایلی – یکی از بنیانگذاران تحلیل خط کش – مضامین “آزمون و یادگیری” و اهمیت تجزیه و تحلیل آماری و رویکرد جامع و علمی به داده ها و جمع آوری داده ها را ادامه داد. دانیل با نشان دادن اینکه چگونه انتساب هم دشوار است اما با یک آمیخته بازاریابی گسترده قابل دستیابی است، می‌توانست به نمایندگان توصیه‌های ملموسی در مورد چگونگی دستیابی به بهترین اندازه‌گیری‌ها و نحوه «اطلاع‌رسانی» به جای «محرک» داده‌ها بدهد.

یک چهارم پایانی – رکسانا استینگو، کریستین گوئریرو و پترا کیس هرکزگ

سخنرانی رکسان نقطه برجسته روز بود – و دوباره، به روشی جدید، موضوعاتی را که در آن روز در مورد اهمیت ایجاد روابط و یک زبان مشترک بین تیم‌ها و بخش‌ها مطرح شد، به هم مرتبط کرد – به شرکت‌کنندگان توضیح داد که چگونه وایلد را ترجمه کنند. ، توسعه دهندگان و SEO دو تیم هستند که با یک زبان مشترک از هم جدا شده اند – هر دو با بسیاری از جنبه های مشابه اینترنت و بسیاری از حوزه های مماس و مرتبط تر سر و کار دارند – اما به گونه ای که تحت الشعاع تفاوت اصطلاحات است که می تواند به اولویت های SEO منجر شود. نادیده گرفته شدن .

مدیر SEO Cristian Guerreiro در Co-op آخرین سخنرانی روز را ایراد کرد و توسط تعدادی از نمایندگان اظهار نظر شد که استفاده از اپلیکیشن واقعی برندی که با آن کار کرده است درک و پیگیری آن را آسان کرده است. کریستین در مورد تغییراتی که در سئو دیده‌ایم و برای مدتی وجود خواهد داشت، به قابلیت اطمینان نیز نگاه کرد و فرمول را به ما گفت. قابلیت اطمینان = (اعتبار + قابل اعتماد + صمیمیت) / خود محوری.

سخنران پایانی کنفرانس پترا کیس هرکزگ، مهندس ارشد راه حل در Yext بود. سخنرانی او به نام «چرخه خرید: استراتژی‌های دلیل ریشه‌ای شکست می‌خورند» راهی عالی برای پایان دادن به روز بود، و به زیبایی داستانی (با مضمون تعطیلات) که به مسائل مربوط به تعامل سهامداران و چگونگی آماده‌سازی بهترین پروژه‌ها برای تعامل با سهامداران مختلف می‌پردازد، بود. زمان مناسب برای دادن بهترین شانس به آنها نه تنها برای موفقیت، بلکه سپس درگیر شدن در چرخه ای که شانس موفقیت پروژه بعدی شما را افزایش می دهد.

افکار نهایی

در مجموع، ما فوق‌العاده از آن روز راضی بودیم – و واقعاً فکر نمی‌کنیم که با آخرین سخنران پایان یابد. ما توییتر اختصاصی خود را دنبال می کنیم تا کاربران بیشتری با هشتگ #BenchmarkConf2022 توییت کنند. ما تصمیم گرفتیم کنفرانس 2022 را به بهترین شکلی که دیده‌ایم بسازیم و محتوای گفتگوها مطمئناً به آن دست یافتیم – آنچه می‌تواند به کنفرانس‌های معیار آینده منتقل شود و آنچه می‌تواند بهبود یابد… خواهد بود! همچنین می‌خواهیم از برگزارکنندگان رویداد Don’t Panic Events، حامیان رویداد Ahrefs و شرکای رویداد The Juice Academy، DAN و موسسه Dan تشکر کنیم.

آماده‌سازی برای Benchmark 2023 در حال انجام است، به ما بگویید که در مورد کنفرانس 2022 چه فکر می‌کنید و دوست دارید سال آینده چه چیزی را ببینید! همچنین منتظر خلاصه سخنرانان عمیق باشید.

ارسال شده توسط ایمی جونز در 4 نوامبر 2022 |

پس از پیوستن به تیم بازاریابی در دسامبر 2021، Immy (با نام مستعار Imogen) فوراً تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او عاشق خلاقیت است و لیسانس عکاسی از دانشگاه سالفورد و کارشناسی ارشد در مطالعات نمایشگاهی از دانشگاه جان مورز لیورپول دارد. ایمی که پس از کار در کافی شاپ های مستقل به خود اعتراف می کند، دوست ندارد چیزی جز کارش برای بهبود مهارت های عکاسی، ویرایش و نویسندگی اش باشد. نقش او در کلیک شامل مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی داخلی، ایجاد کمپین های ایمیل و نوشتن وبلاگ (از جمله موارد دیگر) برای وب سایت کلیک است. چیز مورد علاقه او گربه اش نئو است – رمان ترسناک “درخشش” اثر استیون کینگ پس از آن.

مشاهده بیشتر از ایمی جونز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *