خطای «عدم تعیین ویدیوی ویژه» در کنسول جستجوی گوگل چیست؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب

این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب

پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب

ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

خطای “عدم تعیین ویدیوی برجسته” چیست؟

این پیام خطا معمولا زمانی رخ می دهد که گوگل نتواند ویدیوی اصلی وب سایت شما را شناسایی کند. این مهم است زیرا Google از این اطلاعات برای نمایش قطعات غنی، مانند تصاویر کوچک ویدیو، در نتایج جستجو استفاده می کند. اگر Google نتواند تعیین کند که کدام ویدیو مهم‌ترین است، ممکن است اصلاً هیچ قطعه توسعه‌یافته‌ای را نشان ندهد.

چرا این خطا در کنسول جستجو رخ می دهد؟

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا گوگل ممکن است در تعیین ویدیوی ویژه در وب سایت شما با مشکل مواجه شود. در اینجا برخی از رایج ترین دلایل وجود دارد:

بدون ویدیو در صفحه: اگر ویدیویی در صفحه وجود نداشته باشد، گوگل نمی‌تواند ویدیوی ویژه را تعیین کند.

ویدیوهای متعدد در صفحه: اگر چندین ویدیو در صفحه وجود داشته باشد، تشخیص اینکه کدام یک از همه مهمتر است برای گوگل دشوار است.

برچسب‌گذاری نادرست: اگر برچسب‌گذاری ویدیو در صفحه نادرست یا ناقص باشد، ممکن است Google نتواند ویدیوی ویژه را شناسایی کند.

چگونه خطای “عدم تعیین ویدیوی هایلایت شده” را برطرف کنیم؟

اگر با این پیغام خطا مواجه شدید، چند مرحله برای رفع آن وجود دارد. در اینجا برخی از موثرترین راه ها برای مقابله با این مشکل آورده شده است:

بررسی کنید که آیا ویدیو به صفحه مورد نظر اضافه شده است یا خیر. احمقانه به نظر می رسد، اما بررسی URL نشانک شده، به خصوص در یک سایت بزرگ مهم است.

حذف ویدیوهای اضافی از صفحه: اگر چندین ویدیو در صفحه وجود دارد، حذف همه آنها به جز یکی می تواند به Google کمک کند تا مشخص کند کدام ویدیو مهم ترین است، اما همیشه عملی نیست.

افزودن نشانه گذاری ویدیویی مناسب: مطمئن شوید که نشانه گذاری ویدیو در صفحه صحیح و کامل است. می‌توانید از ابزار تست داده‌های ساختاریافته Google برای تأیید صحت نشانه‌گذاری استفاده کنید.

ویدیوی خود را به بالای قسمت قابل مشاهده صفحه منتقل کنید: انتقال ویدیو به بالای صفحه که بازدیدکنندگان می توانند بدون پیمایش آن را تماشا کنند مفید است. اگر چندین ویدیو دارید، مهمترین آنها را بالای قسمت قابل مشاهده صفحه منتقل کنید.

تغییر اندازه ویدیو: هنگامی که ویدیوی اصلی در بالای صفحه قرار گرفت، به کنسول جستجو بروید و URL را در اعتبارسنجی قرار دهید و روی «enter» کلیک کنید، سپس روی دکمه «آزمایش URL زنده» کلیک کنید. یک اسکرین شات از صفحه خود خواهید دید که می توانید از آن به عنوان راهنما برای تنظیم ویدیوی خود در اندازه مناسب تر استفاده کنید.

پس از اینکه ویدیوی خود را به بالای صفحه منتقل کردید، به کنسول جستجوی گوگل بروید و URL صفحه وب را در جستجوگر URL قرار دهید. پس از اتمام کار، روی Enter کلیک کنید و سپس روی دکمه TEST LIVE URL همانطور که در زیر نشان داده شده است کلیک کنید.

استفاده از نقشه سایت ویدیویی: یک نقشه سایت ویدیویی را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید. این به گوگل کمک می کند تا تمام ویدیوهای وب سایت شما را شناسایی کند و مشخص کند که کدام یک از همه مهم تر است.

ویدیوی برجسته را شناسایی کنید

پیغام خطای «نمی‌توان ویدیوی بیرون زده را تعیین کرد» می‌تواند ناامیدکننده باشد، اما معمولاً حل کردن آن مشکلی آسان است. با این حال، به خاطر داشته باشید که حتی پس از به‌روزرسانی صفحه وب خود، باید از طریق اکانت کنسول جستجوی خود به گوگل اطلاع دهید و منتظر بمانید تا خزیده شود.

با اطمینان از داشتن یک ویدیوی برجسته در صفحه، حذف هر گونه ویدیوی اضافی و اضافه کردن نشانه گذاری ویدیویی مناسب، می توانید به گوگل کمک کنید تا مهمترین ویدیو را در وب سایت خود شناسایی کند.

فراموش نکنید که نقشه سایت ویدیویی را نیز به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید. با این مراحل، می توانید دید ویدیوهای خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

مقالات مرتبط :


باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب


این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب


پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *