
گوگل سعی نمی کند با ورود به فصل تعطیلات تعطیل شود – در واقع، کاملا برعکس عمل می کند. بیایید نگاهی به برخی از تغییراتی که آنها در این ماه ایجاد کردند و تأثیر آنها بر سئو سایت بیندازیم:
اخبار گوگل
گوگل در حال کار بر روی یک مدل غول پیکر زبان هوش مصنوعی برای پشتیبانی از 1000 زبان رایج در جهان است. اگرچه کمی آکادمیک است، اما کار بزرگی است. جالب ترین چیز در این مورد این است که آنها عملکرد خاصی را در ذهن ندارند، مانند برنامه ای برای استفاده از آن برای ترجمه YouTube. در عوض، گوگل در تلاش است تا یک راه حل برای همه زبان ها ایجاد کند. اگر بسیاری از مشتریان شما به زبانی که وبسایت شما به آن نوشته شده صحبت نمیکنند، مشکل بزرگی است، زیرا به نظر میرسد این مدلی است که به شما کمک میکند برای مشتریان در سراسر جهان، صرف نظر از زبانشان، بازاریابی کنید – شخصی که باید Na را دنبال کنید. دستههای جدید Lighthouse به ابزار PageSpeed Insights اضافه شدهاند، از جمله Accessibility (آیا همه کاربران میتوانند به محتوا دسترسی داشته باشند و سایت شما را به طور موثر هدایت کنند)، بهترین روشها (بهترین شیوههای Google را برای بهبود قابلیت سرویسدهی کد صفحات وب خود دنبال کنید) و SEO. (چقدر شما موتورهای جستجو محتوای شما را درک می کنند). گوگل همچنین در این ماه تغییر بزرگی در صفحه اصلی Google.com روی دسکتاپ ایجاد کرد که اغلب اتفاق نمی افتد. این تغییر اضافه شدن یک نماد کوچک گوگل لنز بود. این ممکن است تنها یک تغییر جزئی باشد، اما با توجه به آنچه گوگل میگوید این است که جستجوی تصویر و نقشی که تصاویر باید در جستجو داشته باشند، بسیار بزرگ است. این به بحث آنها در مورد جستجوی چند موبایلی مربوط می شود، جایی که آنها پیش بینی می کنند که کاربران با تلفن همراه خود عکس می گیرند و در آینده یک کلمه کلیدی اضافه می کنند – این نوع بافت ترکیبی نوع جدیدی از رفتار جستجو است. از یک استراتژی عملی SEO، سرمایه گذاری در دارایی های بصری بسیار مهم است – تصاویر با کیفیت بالا، جذاب و ارزشمند که می توانند به جستجوی افراد کمک کنند. در ادامه موضوع کیفیت و تجربه کاربر، بحث های زیادی در دنیای سئو در مورد هدف قرار دادن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی توسط گوگل به دنبال به روز رسانی اخیر محتوای مفید گوگل صورت گرفته است. گوگل آمده است و گفته است که می تواند تفاوت بین محتوای تولید شده توسط انسان و تولید ماشین را تشخیص دهد، که مردم را در مورد استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی عصبی کرده است. گوگل اکنون توضیح داده و گفته است که استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بد نیست تا زمانی که محتوا مفید، قابل اعتماد و در درجه اول انسان باشد. «مفید» یک کلمه مبهم است، اما گوگل می خواهد محتوا جالب باشد، ارزش افزوده داشته باشد و دیدگاه منحصر به فردی داشته باشد. شما می توانید این کار را با محتوای هوش مصنوعی انجام دهید، اما باید بعد از آن آن را ویرایش کنید – که برای انسان آسان تر است. گوگل همچنین در این ماه بخش جدیدی را در رابطه با برگه خرید به گزارش کنسول جستجوی گوگل اضافه کرد. اینجا جایی است که خردهفروشان میتوانند محصولات خود را در Google Shopping نشان دهند – چیزی که Google بیشتر و بیشتر آن را تشویق میکند زیرا اکنون نتایج خرید Google را در نتایج جستجوی اصلی نشان میدهند. این میانبر در GSC به خرده فروشان اجازه می دهد تا سایت های خود را در Google Merchant Center تأیید و فهرست کنند. نکته جالب در مورد این این است که وقتی سایت تجارت الکترونیک شما اضافه شد، Google داده های ساختار یافته سایت شما را می خواند و از آن برای تعیین موجودی سهام، قیمت و غیره استفاده می کند بدون اینکه شما به صورت دستی از طریق Merchant Center این کار را انجام دهید. ادمین کمتر، اصطکاک کمتر.
اخبار شبکه های اجتماعی
خبر مهم این ماه این است که ایلان ماسک توییتر را خرید و سپس دیوانه شد. او در حال حاضر 50 درصد از کارکنان را کاهش داده است، دفاتر را (به طور موقت) تعطیل کرده است و بسیاری از کارکنان دیگر به دلیل هرج و مرج آنجا ترک می کنند. این از منظر SEO مهم است زیرا توییتر یک بازیگر نسبتاً برجسته در اکوسیستم SEO است زیرا یکی از مکان هایی است که محتوا به اشتراک گذاشته و کشف می شود. از این منظر، ما باید تماشا کنیم که در توییتر چه اتفاقی می افتد. TikTok همچنان تأثیر زیادی بر نحوه کشف و مصرف اطلاعات توسط مردم دارد، که تعیین میکند آیا نام تجاری شما در تصمیمگیریهای خرید شناخته شده و ترجیح داده میشود. همه پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در حال حاضر در تلاش هستند تا ویژگیهای تجارت الکترونیک بیشتری را منتشر کنند و کسب درآمد کنند و TikTok نیز از این قاعده مستثنی نیست. اکنون امکان فروش مستقیم محصولات از طریق TikTok در ویدیوها، Lives و بخش ویترین محصولات توسط بازرگانان ارائه شده است. باز هم، این از منظر SEO مهم است زیرا نشان می دهد که ویدیوی فرم کوتاه اینجا باقی مانده است.
دیجیتال / 7 دسامبر 2022
گوگل سعی نمی کند با ورود به فصل تعطیلات تعطیل شود – در واقع، کاملا برعکس عمل می کند. بیایید نگاهی به برخی از تغییراتی که آنها در این ماه ایجاد کردند و تأثیر آنها بر سئو سایت بیندازیم:
اخبار گوگل
گوگل در حال کار بر روی یک مدل غول پیکر زبان هوش مصنوعی برای پشتیبانی از 1000 زبان رایج در جهان است. اگرچه کمی آکادمیک است، اما کار بزرگی است. جالب ترین چیز در این مورد این است که آنها عملکرد خاصی را در ذهن ندارند، مانند برنامه ای برای استفاده از آن برای ترجمه YouTube. در عوض، گوگل در تلاش است تا یک راه حل برای همه زبان ها ایجاد کند. اگر بسیاری از مشتریان شما به زبانی که وبسایت شما به آن نوشته شده صحبت نمیکنند، مشکل بزرگی است، زیرا به نظر میرسد این مدلی است که به شما کمک میکند برای مشتریان در سراسر جهان، صرف نظر از زبانشان، بازاریابی کنید – شخصی که باید Na را دنبال کنید. دستههای جدید Lighthouse به ابزار PageSpeed Insights اضافه شدهاند، از جمله Accessibility (آیا همه کاربران میتوانند به محتوا دسترسی داشته باشند و سایت شما را به طور موثر هدایت کنند)، بهترین روشها (بهترین شیوههای Google را برای بهبود قابلیت سرویسدهی کد صفحات وب خود دنبال کنید) و SEO. (چقدر شما موتورهای جستجو محتوای شما را درک می کنند). گوگل همچنین در این ماه تغییر بزرگی در صفحه اصلی Google.com روی دسکتاپ ایجاد کرد که اغلب اتفاق نمی افتد. این تغییر اضافه شدن یک نماد کوچک گوگل لنز بود. این ممکن است تنها یک تغییر جزئی باشد، اما با توجه به آنچه گوگل میگوید این است که جستجوی تصویر و نقشی که تصاویر باید در جستجو داشته باشند، بسیار بزرگ است. این به بحث آنها در مورد جستجوی چند موبایلی مربوط می شود، جایی که آنها پیش بینی می کنند که کاربران با تلفن همراه خود عکس می گیرند و در آینده یک کلمه کلیدی اضافه می کنند – این نوع بافت ترکیبی نوع جدیدی از رفتار جستجو است. از یک استراتژی عملی SEO، سرمایه گذاری در دارایی های بصری بسیار مهم است – تصاویر با کیفیت بالا، جذاب و ارزشمند که می توانند به جستجوی افراد کمک کنند. در ادامه موضوع کیفیت و تجربه کاربر، بحث های زیادی در دنیای سئو در مورد هدف قرار دادن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی توسط گوگل به دنبال به روز رسانی اخیر محتوای مفید گوگل صورت گرفته است. گوگل آمده است و گفته است که می تواند تفاوت بین محتوای تولید شده توسط انسان و تولید ماشین را تشخیص دهد، که مردم را در مورد استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی عصبی کرده است. گوگل اکنون توضیح داده و گفته است که استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بد نیست تا زمانی که محتوا مفید، قابل اعتماد و در درجه اول انسان باشد. «مفید» یک کلمه مبهم است، اما گوگل می خواهد محتوا جالب باشد، ارزش افزوده داشته باشد و دیدگاه منحصر به فردی داشته باشد. شما می توانید این کار را با محتوای هوش مصنوعی انجام دهید، اما باید بعد از آن آن را ویرایش کنید – که برای انسان آسان تر است. گوگل همچنین در این ماه بخش جدیدی را در رابطه با برگه خرید به گزارش کنسول جستجوی گوگل اضافه کرد. اینجا جایی است که خردهفروشان میتوانند محصولات خود را در Google Shopping نشان دهند – چیزی که Google بیشتر و بیشتر آن را تشویق میکند زیرا اکنون نتایج خرید Google را در نتایج جستجوی اصلی نشان میدهند. این میانبر در GSC به خرده فروشان اجازه می دهد تا سایت های خود را در Google Merchant Center تأیید و فهرست کنند. نکته جالب در مورد این این است که وقتی سایت تجارت الکترونیک شما اضافه شد، Google داده های ساختار یافته سایت شما را می خواند و از آن برای تعیین موجودی سهام، قیمت و غیره استفاده می کند بدون اینکه شما به صورت دستی از طریق Merchant Center این کار را انجام دهید. ادمین کمتر، اصطکاک کمتر.
اخبار شبکه های اجتماعی
خبر مهم این ماه این است که ایلان ماسک توییتر را خرید و سپس دیوانه شد. او در حال حاضر 50 درصد از کارکنان را کاهش داده است، دفاتر را (به طور موقت) تعطیل کرده است و بسیاری از کارکنان دیگر به دلیل هرج و مرج آنجا ترک می کنند. این از منظر SEO مهم است زیرا توییتر یک بازیگر نسبتاً برجسته در اکوسیستم SEO است زیرا یکی از مکان هایی است که محتوا به اشتراک گذاشته و کشف می شود. از این منظر، ما باید تماشا کنیم که در توییتر چه اتفاقی می افتد. TikTok همچنان تأثیر زیادی بر نحوه کشف و مصرف اطلاعات توسط مردم دارد، که تعیین میکند آیا نام تجاری شما در تصمیمگیریهای خرید شناخته شده و ترجیح داده میشود. همه پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در حال حاضر در تلاش هستند تا ویژگیهای تجارت الکترونیک بیشتری را منتشر کنند و کسب درآمد کنند و TikTok نیز از این قاعده مستثنی نیست. اکنون امکان فروش مستقیم محصولات از طریق TikTok در ویدیوها، Lives و بخش ویترین محصولات توسط بازرگانان ارائه شده است. باز هم، این از منظر SEO مهم است زیرا نشان می دهد که ویدیوی فرم کوتاه اینجا باقی مانده است. نوشته شده توسط لو