خوشه موضوعی در سئو چیست؟ یک راهنمای سریع

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب

این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب

پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب

ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

نحوه ایجاد کلاسترهای موضوعی

ایجاد کلاسترهای موضوعی می تواند چالش برانگیز باشد، اما برای بهبود سئوی وب سایت شما ضروری است. در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید برای ایجاد کلاسترهای موضوعی دنبال کنید:

مرحله 1: تحقیق

اولین قدم در ایجاد کلاسترهای موضوعی، تحقیق در مورد موضوعاتی است که می خواهید در وب سایت خود پوشش دهید. این تحقیق باید شامل شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با تجارت یا صنعت شما باشد. می توانید از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا SEMrush برای شناسایی کلمات کلیدی که مخاطبان هدف شما جستجو می کنند استفاده کنید.

هنگامی که کلمات کلیدی را شناسایی کردید، می توانید شروع به تحقیق در مورد موضوعات مرتبط با آن کلمات کلیدی کنید. این تحقیق به شما کمک می کند تا موضوعات فرعی را که می توانید در خوشه های موضوعی خود پوشش دهید شناسایی کنید.

مرحله 2: گروه بندی کلمات کلیدی

هنگامی که کلمات کلیدی و موضوعات فرعی را شناسایی کردید، گام بعدی این است که آنها را به خوشه ها گروه بندی کنید. هر خوشه باید یک موضوع اصلی داشته باشد که به کسب و کار یا صنعت شما مرتبط است. موضوعات فرعی باید مرتبط با موضوع اصلی باشد و اطلاعات عمیق تری در مورد موضوع ارائه دهد.

می توانید از نقشه ذهنی یا صفحه گسترده برای گروه بندی کلمات کلیدی و موضوعات فرعی در خوشه ها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا روابط بین موضوعات و موضوعات فرعی را تجسم کنید و اطمینان حاصل کنید که هر خوشه به خوبی سازماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: انواع کلمات کلیدی

مرحله 3: ایجاد محتوا

پس از گروه بندی کلیدواژه ها و موضوعات فرعی در خوشه ها، مرحله بعدی ایجاد محتوا برای هر خوشه است. محتوا باید کیفیت بالایی داشته باشد و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان هدف شما قرار دهد.

شما می توانید از فرمت های مختلفی برای ایجاد محتوا استفاده کنید، از جمله پست های وبلاگ، ویدئوها، اینفوگرافیک ها و پادکست ها. محتوا باید برای سئو بهینه شود و شامل کلمات کلیدی و موضوعات فرعی مرتبط باشد.

همچنین مهم است که محتوای هر خوشه را برای ایجاد یک خوشه موضوعی منسجم پیوند دهید. این به بهبود تجربه کاربری وب سایت شما کمک می کند و درک روابط بین موضوعات و موضوعات فرعی را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند.

مقالات مرتبط :


باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب


این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب


پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *