خوشه موضوعی در سئو چیست؟ یک راهنمای سریع

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

نحوه ایجاد کلاسترهای موضوعی

ایجاد کلاسترهای موضوعی می تواند چالش برانگیز باشد، اما برای بهبود سئوی وب سایت شما ضروری است. در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید برای ایجاد کلاسترهای موضوعی دنبال کنید:

مرحله 1: تحقیق

اولین قدم در ایجاد کلاسترهای موضوعی، تحقیق در مورد موضوعاتی است که می خواهید در وب سایت خود پوشش دهید. این تحقیق باید شامل شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با تجارت یا صنعت شما باشد. می توانید از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner یا SEMrush برای شناسایی کلمات کلیدی که مخاطبان هدف شما جستجو می کنند استفاده کنید.

هنگامی که کلمات کلیدی را شناسایی کردید، می توانید شروع به تحقیق در مورد موضوعات مرتبط با آن کلمات کلیدی کنید. این تحقیق به شما کمک می کند تا موضوعات فرعی را که می توانید در خوشه های موضوعی خود پوشش دهید شناسایی کنید.

مرحله 2: گروه بندی کلمات کلیدی

هنگامی که کلمات کلیدی و موضوعات فرعی را شناسایی کردید، گام بعدی این است که آنها را به خوشه ها گروه بندی کنید. هر خوشه باید یک موضوع اصلی داشته باشد که به کسب و کار یا صنعت شما مرتبط است. موضوعات فرعی باید مرتبط با موضوع اصلی باشد و اطلاعات عمیق تری در مورد موضوع ارائه دهد.

می توانید از نقشه ذهنی یا صفحه گسترده برای گروه بندی کلمات کلیدی و موضوعات فرعی در خوشه ها استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا روابط بین موضوعات و موضوعات فرعی را تجسم کنید و اطمینان حاصل کنید که هر خوشه به خوبی سازماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: انواع کلمات کلیدی

مرحله 3: ایجاد محتوا

پس از گروه بندی کلیدواژه ها و موضوعات فرعی در خوشه ها، مرحله بعدی ایجاد محتوا برای هر خوشه است. محتوا باید کیفیت بالایی داشته باشد و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مخاطبان هدف شما قرار دهد.

شما می توانید از فرمت های مختلفی برای ایجاد محتوا استفاده کنید، از جمله پست های وبلاگ، ویدئوها، اینفوگرافیک ها و پادکست ها. محتوا باید برای سئو بهینه شود و شامل کلمات کلیدی و موضوعات فرعی مرتبط باشد.

همچنین مهم است که محتوای هر خوشه را برای ایجاد یک خوشه موضوعی منسجم پیوند دهید. این به بهبود تجربه کاربری وب سایت شما کمک می کند و درک روابط بین موضوعات و موضوعات فرعی را برای موتورهای جستجو آسان تر می کند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *