روزی روزگاری کمپین سئو: چگونه بین داستان سرایی با بهترین روش های سئو تعادل برقرار کنیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

راحت نشسته ای؟ سپس من شروع می کنم.

روزی روزگاری دختری با فرهای فنری طلایی در جستجوی بهترین دستور پخت فرنی به کتابخانه محلی رفت. با پریدن به سمت میز کتابدار، با جسارت پرسید: “لطفا بخش غذا را از کجا می توانم پیدا کنم؟”

کتابدار نگاهی به عینک شاخ‌دارش انداخت و بدون هیچ حسی از حرکت، از کف تا سقف با چیزی که باید منبعی از ادبیات جوی جهانی باشد احاطه شده بود. اشعار، پوستر، نمونه کارها; دختر در هیبت بود

ابتدا پوستری را در انتهای قفسه بیرون آورد. تصاویر سرگرم کننده و رنگارنگ بودند، اما اطلاعات زیادی وجود نداشت. سپس به سمت پله‌ها رفت و دست‌نوشته‌ای را در بالای قفسه گرفت. آنقدر سنگین بود که تلاش برای باز کردن جلد آن کافی بود تا نفسش را از دست بدهد.

در نهایت کتابدار کتابی با عنوان «ده راه با فرنی» به دختر داد. ساده و در عین حال دقیق، پر از عکس‌های آموزنده، نکات مفید و موارد اضافی – درست بود.

کل جهان یک صحنه است (و کتابخانه جهانی وب)

بیایید یک لحظه اشک های بعد از این داستان زیبا را پاک کنیم. داستان خوبی است، اما این چه ربطی به سئو دارد؟ اینترنت اساساً یک کتابخانه از منابع است و گوگل کتابدار مورد اعتماد آن است. وقتی کاربران در نوار جستجو تایپ می‌کنند، وظیفه ما به عنوان بازاریاب دیجیتال این است که مرتبط‌ترین و مفیدترین اطلاعات را ارائه دهیم تا به Google ثابت کنیم که شایسته آن رتبه‌های برتر در نتایج جستجو هستیم. پس چگونه می توان این کار را انجام داد؟ خب دوستان اینجاست که داستان سرایی وارد عمل می شود.

ایجاد تعادل بین سئو و داستان گویی

برای تسخیر قلب و ذهن مخاطبانمان قبل از اینکه با آنها به غروب آفتاب بریم – یا قبل از اینکه آنها را تغییر دهیم – ابتدا باید چند کار را انجام دهیم. این شامل درگیر کردن آنها، اطمینان دادن به آنها و رفع هرگونه شک و تردیدی است که کسب و کار شما برای نیازهای آنها مناسب نیست. چنین دستور العملی به دو عنصر نیاز دارد: همدلی و ارتباط مطمئن. برای ایجاد پل بین تجارت و خریدار، به چند ویژگی اساسی انسانی، تولیدکنندگان محتوا نیاز است. خریداری که با شما در اتاق نمی نشیند، بلکه پشت یک صفحه نمایش می نشیند، احتمالاً در رفت و آمد، در وقت ناهار یا در 10 دقیقه آرامش قبل از خواب.

در این لحظات، آنها نیازی به درام یا کلمات ضعیف ندارند. آنها باید به تاریخ تغذیه شوند. با این حال، به همان اندازه که بیان یک داستان منحصر به فرد که با مخاطبان شما طنین انداز می شود مهم است، به همان اندازه مهم است که در حین انجام این کار، سئو را در نظر داشته باشید.

تحقیق کلمات کلیدی

با هر متخصص سئو صحبت کنید و آنها به شما خواهند گفت که تحقیقات کلمات کلیدی برای یک کمپین موفق به همان اندازه اهمیت دارد که اکسیژن برای زندگی مهم است (یا در مورد من، چای برای روز کاری مهم است). استفاده از ابزارهایی مانند…

SEMrushGoogle Keyword Planner داده‌های جستجوی جست‌وجو از جستجوهای مرتبط با تحقیقات رقیب کنسول جستجو و افرادی که در نتایج جستجو سؤال می‌کنند صنعت خود را بشناسید مخاطبان خود را بشناسید

ما می توانیم عملکرد یک سایت را برای کلمات کلیدی و موضوعات کلیدی خوشه ای که پوشش می دهد ارزیابی کنیم. البته، ما دیگر در روزگاری نیستیم که کلمات کلیدی را در یک صفحه برای اطمینان از رتبه بندی صفحه اول جمع کنیم (خدا را شکر).

در عوض، حرکت عظیمی به سمت محتوایی صورت گرفته است که تخصص ارائه می‌کند، قدرت را نشان می‌دهد و در قلب خود قابل اعتماد است. که ما را به خوبی وارد…

… الفبای EAT

در تابستان پر فراز و نشیب 2018 (احتمالا نه)، گوگل یک به روز رسانی الگوریتم به نام Medic را منتشر کرد. هدف از این به‌روزرسانی الگوریتم، که اکنون به همان اندازه که اولین بار منتشر شد، اهمیت دارد، ارائه مطالب مرتبط فراوان در قالبی قابل هضم به کاربران بود. بهترین شیوه ها شامل استناد به منابع، استفاده از نقل قول از کارشناسان داخلی، مراجع و ارائه اطلاعات دقیق است.

در حالی که این به ما کمک می کند تا در آن موقعیت های CTR بالا رتبه بندی کنیم و ترافیک ارگانیک را به یک سایت ارائه کنیم، سپس با “بعدش چه؟” مواجه می شویم. وقتی موارد فوق را در اختیار کاربران قرار می دهیم، باید به دو چیز توجه داشته باشیم:

رقابت دامنه توجه کاربر

چگونه از میدان رقبای که می خواهند همین کار را انجام دهند متمایز شویم؟ چگونه می توانیم آن را ارزش وقت مردم را در حالی که وقت آزاد بسیار کمی وجود دارد، بسازیم؟

دانستن اینکه دقیقاً رقیب شما چه کسی است و مخاطبان شما دقیقاً چه کسانی هستند به شما کمک می کند محتوایی را که می خواهند بخوانند ایجاد کنید. و اگر بتوانید این کار را انجام دهید، یک قدم به جذب آن کاربر از نتایج جستجو و جذب آنها به هر چیزی که کسب و کار شما ارائه می دهد نزدیک تر شده اید.

وفادار ماندن به لحن صدای برند

برقراری ارتباط موثر به معنای ارائه یک جبهه متحد است که می تواند از طریق لحن صدای برند قوی انجام شود. یک قاشق از منابع مفید، مقداری سرگرمی، و درک سخاوتمندانه ای را اضافه کنید، و در راه زندگی شاد با مخاطبان خود هستید.

به یاد داشته باشید که لحن صدای برند شما باید ثابت باشد تا هر بار که مخاطبان با شما درگیر می شوند، احساس آشنایی، اعتماد به نفس و راحتی داشته باشید. اگر می‌خواهید درباره نوشتن نسخه‌ای که برای تبدیل طراحی شده است بیشتر بدانید، وبلاگ ما را در این موضوع بخوانید: چگونه یک کپی جذاب بنویسیم که تبدیل می‌کند.

وقت آن است که داستان خود را بگویید

بنابراین، چه به دنبال فروش اسرار بلغور جو دوسر یا لباس‌های ارگانیک کودک، ارائه بیمه یا نمایندگی کسی در یک دعوی قضایی باشید، به اشتراک گذاشتن تخصص خود تنها بخشی از نبرد است. برای پیروزی در جنگ، باید مخاطبان خود را به شما، برند و داستانتان اعتماد کنید.

با تیمی از کپی‌رایترها و کپی‌رایترهای باتجربه، و همچنین پیشکسوتان سئو در رده‌های ما، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم داستان خود را تعریف کنید و در عین حال آنچه را که گوگل می‌خواهد در این فرآیند ببیند، در نظر بگیرید. ما که در کمک به برندها برای بهبود رتبه بندی ارگانیک خود از طریق محتوای جذاب و بهترین شیوه های SEO آشنا هستیم، می توانیم از شما حمایت کنیم تا به جایی که می خواهید در شبکه جهانی وب باشید. برای چت یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار ما با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *