
حالا که شما را با عنوان خسیس فریب دادم، اجازه دهید این عنوان را کمی باز کنیم.
TLC در این زمینه می تواند به معنای زمان، عشق و مراقبت باشد (با BLT که مخفف بیکن، کاهو و گوجه فرنگی است، اشتباه نشود). اما در زمینه سئو، در واقع به معنای سه رکن یک استراتژی سئو موفق است: فنی، لینک ها و محتوا.
وقتی می گوییم عناصر فنی، لینک ها و محتوا کلیدهای یک استراتژی موفق سئو هستند، منظور ما این است که برای داشتن یک حضور قوی در موتور جستجو، تمرکز مداوم و وظیفه شناسانه روی این زمینه ها بسیار مهم است. اما چرا؟ بیایید بیشتر به آن نگاه کنیم.
از نظر فنی
آه بله، نان و کره من و بخش اساسی هر استراتژی SEO است.
این یک منطقه کلیدی است که تضمین می کند وب سایت شما در بهترین شکل ممکن برای موتور جستجو برای یافتن، خزیدن و فهرست بندی صفحات شما است. با از بین بردن جنبههای فنی مضر یک وبسایت، پایه محکمی برای هر کاری که در آینده انجام میدهید ایجاد میکنید و در نتیجه توسط موتورهای جستجو با افزایش رتبهبندی پاداش دریافت خواهید کرد.
این مرحله اغلب نادیده گرفته میشود یا به آن توجهی که شایسته آن است داده نمیشود، که در نهایت باعث ضرر شما میشود و توسط وبسایتی که از نقطه نظر فنی عملکرد ضعیفی دارد، باز میماند. ما تیمی از کارشناسان فنی داریم که وب سایت ها را با جزئیات باورنکردنی تجزیه و تحلیل می کنند. با استفاده از سند ممیزی فنی داخلی بیش از 100 امتیاز، به حوزههای کلیدی مانند:
نقشه های XML ساختار سایت متا داده ها (یعنی عنوان صفحات) سرعت صفحه
مانند سایر بخشهای سئو، جنبههای فنی را نمیتوان بهعنوان یک پروژه یکباره در نظر گرفت – برای حفظ سلامت خود نیاز به نگهداری و توجه مداوم دارد. برای رسیدگی به این موضوع، هر یک از مشتریان ما یک مدیر حساب فنی اختصاصی دارند که تضمین میکند بهینهسازی فنی وبسایت شما برای آینده ثابت میماند.
محتوا
محتوا پادشاه است، درست است؟ خوب، کاملاً – وب سایت ها اگر محتوا نداشتند به سادگی وجود نداشتند. اما محتوای یک صفحه به تنهایی برای رتبه خوب این روزها کافی نیست. این ستون سئو تضمین می کند که محتوای وب سایت شما تا حد امکان بهینه شده است تا برای این عبارات جستجوی بسیار مهم رتبه بندی شود.
اگر در صنعت خدمات پزشکی، حقوقی یا مالی فعالیت می کنید، متوجه خواهید شد که باید سخت تر از همیشه بجنگید تا به موتورهای جستجو نشان دهید که صفحات وب شما ارزش رتبه بندی را دارند. این به دلیل بهروزرسانی الگوریتم Google در آگوست 2018 به نام Medic است که دستورالعملهای محتوای جدیدی را برای مدیران وبسایت معرفی کرد تا تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن خود را نشان دهند. ما به اختصار آن را خوداشتغالی می نامیم. خوشمزه – لذیذ.
دلیل این بهروزرسانی این بود که با اطمینان از اینکه تلاش بیشتری برای پشتیبانگیری از ادعاهای شما انجام میشود، از رتبهبندی محتوای گمراهکننده یا نادرست جلوگیری کرد. مشکل این بود که سایتهای کاملاً اخلاقی و قابل اعتماد نیز ضربه خوردند، به این معنی که همه باید رویکرد خود را با نوشتن محتوا تطبیق دهند.
بهروزرسانی اخیر این اصول را شرح داده و «تجربه» را به مبارزه اضافه کرده است. در حالی که EEAT چندان جذاب نیست، آخرین به روز رسانی تصدیق می کند که موارد خاصی وجود دارد که خواننده ممکن است به دنبال تجربه دست اول باشد. با اضافه شدن تجربه، گوگل همچنین بر اهمیت کلی «اعتماد» در محتوای شما تأکید کرده است.
میتوانید درباره آخرین تغییرات دستورالعملهای EEAT در اینجا بخوانید، اما برخی از بهترین شیوهها شامل نوشتن با سطح وسیعی از جزئیات (گاهی بیش از 3000 کلمه)، ذکر منابع، ارائه چند رسانهای (مانند تصاویر، ویدیوها) و نقل قولها/توصیهها برای نشان دادن است. زیرکی EEAT شما موتورهای جستجو از شما می خواهند که برای مردم بنویسید، نه موتورهای جستجو، و با گذشت سالها این موضوع بیشتر و بیشتر آشکار می شود.
ما همچنین یک ابزار داخلی ایجاد کردهایم که معیاری عینی از کیفیت محتوا را بر اساس فاکتورهای رتبهبندی مختلف تعیینشده توسط Google در طول سالها ارائه میدهد و به ما امکان میدهد پیشرفتها را در طول زمان مقایسه و اندازهگیری کنیم. خیلی باحاله، ها؟
اتصالات
ما فقط در مورد اعتماد صحبت کردیم و این یکی از راه های کسب آن است. این بخش از استراتژی سئو شما با لینک های ورودی به وب سایت شما سروکار دارد که به ایجاد اعتماد و اعتبار در موتورهای جستجو کمک می کند.
هنوز شک و تردیدهای زیادی در بازار وجود دارد که آیا پیوندهای ورودی واقعاً برای رتبه بندی اهمیت دارند یا خیر. تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که بهعنوان یک آژانس، ما بسیار مبتنی بر دادهها هستیم و فکر نمیکنیم تفاوتی ایجاد کند. ما می دانیم که آنها انجام می دهند.
موتورهای جستجو از معیارهایی مانند مقدار دامنه های پیوند منحصر به فرد به یک صفحه معین و همچنین کیفیت آن پیوندها با استفاده از Domain Authority (DA) و Page Authority به عنوان اندازه گیری استفاده می کنند. این معیارها میزان اعتماد شما را اندازه گیری می کند و به موتورهای جستجو کمک می کند تا در مورد رتبه بندی شما در رتبه بندی SERP تصمیم بگیرند. هر چه پیوندهای مرتبط و با کیفیتتری به صفحه داده میشود، احتمال صعود شما به رتبهبندی بیشتر میشود (با فرض اینکه مشخصات فنی و محتوای شما هم سطح باشد).
اما صبر کن! آیا به روز رسانی گوگل وجود نداشت که شما را از انجام این کار منع کند؟ آره واقعا. در آن روز سرنوشتساز در آوریل 2012، گوگل بهروزرسانی پنگوئن را اعلام کرد که به شدت وبسایتهایی را که از شیوههای بد برای ایجاد پیوندهای ورودی به وبسایت خود (یعنی مزرعههای پیوند) استفاده میکردند جریمه میکرد.
به همین دلیل است که پیروی از تکنیک های کلاه سفید (اخلاقی) برای دریافت لینک های ورودی بسیار مهم است. ممکن است کمی بیشتر طول بکشد و به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد، اما 100 درصد ارزشش را دارد. نه تنها هیچ نتیجه ای با استفاده از روش های بد مشاهده نمی کنید، بلکه در معرض جریمه دستی از طرف Google نیز قرار می گیرید که ممکن است وب سایت شما را از نتایج جستجو حذف کند، مانند Interflora در سال 2013.
ما یک تیم تماس اختصاصی با مخاطبین در سراسر جهان داریم که اطمینان میدهند که لینکهایی که به وبسایت شما اشاره میکنند طبیعی هستند و زمانی که صحبت از استراتژی پیوند ورودی شما به میان میآید کیفیت هرگز به خطر نمیافتد.
و این خلاصه می شود. البته، زمانی که به TLC اشاره کردم، در مورد سه ستون صحبت کردم – اما همچنین مهم است که به استراتژی خود زمان، عشق و مراقبتی که شایسته آن است بدهید. خیلی زیاد؟
اگر میخواهید درباره کارهایی که تیم فنی SEO ما برای مشتریانمان انجام میدهد – از جمله مخففهای گران قیمت – بیشتر بشنوید، با ما تماس بگیرید!